اندروید 13 اکنون برای گوشی های غیر متعارف ایسوس زنفون 8 و زنفون 8 فلیپ 2021 عرضه می شود.

در حالی که هیچ کجا به این سرعت و به اندازه سامسونگ با به‌روزرسانی‌های رسمی اندروید 13، سخاوتمند است، ایسوس چند ماه پیش چند وعده محکم داد و دو تا از آنها را تقریباً طبق برنامه انجام داد.

پس از اینکه Zenfone 9 منتشر شده در سال 2022 نسخه اندروید 12 منتشر شده در سال 2021 را پشت سر گذاشت. چند هفته قبل از کریسمس، Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip که در می 2021 منتشر شد، هستند. در حال حاضر همین کار را انجام می‌دهند و مهلت عرضه “ژانویه 2023” خود را با زمان زیادی به پایان می‌رسانند.
این نیروگاه‌های کاملاً غیر متعارف اسنپدراگون 888 در هنگام راه‌اندازی اندروید 11 را اجرا می‌کردند، به این معنی که تقریباً مطمئناً این آخرین تبلیغ اصلی سیستم عامل آنها خواهد بود. به این ترتیب، ما مطمئناً از اینکه ایسوس این به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار پایدار را به سرعت انجام نداده است، در واقع آنها را تا حد مناسبی تثبیت کرده است تا شما را برای یک یا دو سال دیگر با حداقل بازبینی‌های اضافی راضی نگه دارد.
خم کردن ترازو در حدود 3 گیگابایت، زنفون 8 و جدیدترین بسته‌های خوب Zenfone 8 Flip ظاهراً سنگین و شیرین هستند و بهترین بخش‌های پیشرفت‌ها و افزونه‌های موجود در اندروید 13 گوگل را با مجموعه‌ای از ترفندهای دوست داشتن یا متنفر از آنها و ویژگی‌های جدید مخصوص دستگاه‌های ایسوس ترکیب می‌کنند.
این Zenfone 8 Flip، حداقل در حال حاضر، آخرین نماینده از نسل عجیب گوشی‌های هوشمند است که یک ماژول دوربین موتوری را تکان می‌دهند که می‌تواند به خوبی به عقب و جلو چرخانده شود تا به عنوان یک سیستم عکاسی “معمولی” در عقب، کار را انجام دهد. یک دوربین سلفی پیشرفته غیرمعمول.
“عادی” در همین حال، Zenfone 8 دارای یک صفحه نمایش جمع و جور 5.9 اینچی است که در صنعت موبایل امروزی نیز به یک چیز بسیار غیرعادی تبدیل شده است… اگرچه Zenfone 9 به همان اندازه “کوچک” است. با این حال، اینها مسلماً به‌روزرسانی‌های مهمی هستند که ما در اینجا با آن‌ها سروکار داریم، و علاوه بر هر چیز خوبی که معمولاً با اندروید 13 ارائه می‌شود، ایسوس در حال ارائه وصله‌های امنیتی ژانویه (2023) به سری Zenfone 8 است که همچنین بسیار خوب است. و به موقع



منبع: https://www.phonearena.com/news/Android-13-is-now-rolling-out-to-2021s-unconventional-Asus-Zenfone-8-and-Zenfone-8-Flip_id144885