انواع پاور کامپیوتر 3 دسته بندی اصلی | asusmag

جهت مقایسه قیمت پاور کامپیوتر در انواع برند موجود در بازار پاور کامپیوتر، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. پاور گیمینگ گرین توسط شرکت ایرانی پردیس صنعت سیاره سبز تولید می‌شود. برخی از مدل‌های پاور گرین به عنوان پاور گیمینگ برای بازی‌های نیمه حرفه‌ای مناسب هستند. سری ES این شرکت با راندمان بالای (۸۵ درصد) یکی از بهترین پاورهای این شرکت است. شرکت ایسوس یکی از خوشنام ترین ها در صنعت بزرگ ابزار های الکترونیکی است. پاور های ایسوسمانند دیگر محصولاتش به یکی از رقیبان بازار تبدیل شده است.

  • در پاورهای ارزان قیمت‌ غیرماژولار کابل‌ها از قبل روی پاور نصب شده‌اند و به طور معمول قابلیت جداسازی را دارا نمی باشند.
  • اهمیت این موضوع برای زمانی است که اگر در یک پاور تک ریلی اختلالی در عملکرد پاور پیش آید، ممکن است که پاور جریان بیش از حدی به سمت قطعات بفرستد و باعث سوختن آنها شود.
  • یک دسکتاپ با یک سیستم خنک کننده مایع سفارشی، یک مادربرد سطح بالا و دو پردازنده گرافیکی نسبت به یک سیستم ساده تر به منبع تغذیه کامپیوتری با وات بالاتر نیاز دارد.

خرید هر منبع تغذیه‌ای برای راه اندازی رایانه شخصی وسوسه انگیز است، اما این انتخاب عقلانی نیست. پاور مناسب باید توانایی ارائه یک برق مورد اطمینان را داشته باشد تا مشکلات متعددی ایجاد نشود. قیمت پاور در بازار بسیار متنوع است همین تفاوت باعث ایجاد محصول با کیفیت و راندمان مختلف می‌شود. به همین علت استفاده از منبع تغذیه نامناسب منجر به هزینه مالی بالایی می‌شود. اگر درب یک کیس را باز کنید، خواهید دید که منبع تغذیه توسط کابل‌های برق متناسب خود به بخش‌های دیگر کامپیوتر متصل است. این کابل‌ها برق مورد نیاز مادربرد، هارد دیسک و دیگر قطعات داخل کیس را تامین می کنند.

پاور کامپیوتر گرین GP485A فن بزرگ

این برند تایوانی مدت هاست که تولید پاور معمولی و گیمینگ را شروع کرده است و پاور هایی با بهترین کیفیت و بالاترین توان و قدرت به بازار عرضه می کند. گزینه سومی نیز وجود دارد که به طور خلاقانه منبع تغذیه نیمه مدولار نامیده می شود. در این مدل پاور پی سی تعدادی از کابل های پرکاربرد مجله خبری محصولات ایسوس به منبع تغذیه متصل هستند، در حالی که تعداد دیگری از آن ها را باید خودتان وصل کنید. امروز با یک دکمه فشاری کوچک سیستم را روشن می کنید و با یک گزینه منو در سیستم عامل، دستگاه را خاموش می کنید. سیستم عامل می تواند سیگنالی را به منبع تغذیه ارسال کند تا خاموش شود.

GREEN GP650A-UK

علائم خرابی شامل راه اندازی مجدد تصادفی یا خرابی در ویندوز بدون هیچ دلیل مشخصی است. برندهایی نظیر سی‌سونیک ، کورسیر ، کولر مستر ، ترمالتیک و… از بهترین برندهایی هستند که می‌توانید تهیه کنید. بنابراین اگر به دنبال یک خرید اقتصادی هستید بهتر است از محصولات داخلی گرین با حداقل استاندارد برنزی استفاده کنید. بازدهی به این معناست که چند درصد توان ورودی از برق شهر در اختیار سیستم قرار گرفته و باقی به صورت گرما تلف می شود. منبع تغذیه شما در واقع جریان AC را دریافت کرده و آن را به جریان مستقیم DC تبدیل می‌نماید. اما همواره منبع تغذیه مقدار کمی از انرژی را در حین این تبدیل از دست می‌دهد.

اتصال 4 پین MOLEX

پاور های کامپیوتر از نظر کابل کشی به سه گروه کاملا ماژولار، نیمه ماژولار و غیر ماژولار ( Non-Modular، Semi/Half-Modular و Full-Modular) تقسیم میشوند. برای برخی کارت گرافیک ها هم که نیاز به یک کانکتور برق جداگانه دارند، از سوکت های 6 یا 2+6 پین استفاده می شود یا اینکه یک کانکتور 8 پین قرار داده می شود. با مرور زمان پاور ها هر روز قوی تر می شوند و این قوی تر شدن نیز نیاز بیشتری به توجه شما دارد چرا که کوچکترین خطا در تنظیم ولتاژ و عدم قطع جریان های نادرست می تواند باعث بروز مشکلات اساسی در قطعات سخت افزاری شود. یکی از اساسی ترین فاکتور هایی که در هنگام خرید پاور باید به آن توجه داشته باشید، توان تامین انرژی آن می باشد، معمولا توان خروجی پاور به دو صورت روی آن ثبت می شود. در حال حاضر قیمت پاور کامپیوتر از حدود 2 میلیون تومان تا حدود 20 میلیون تومان وجود دارند که هر کدام ویژگی و قدرت مورد نظر خود را دارند. یا محافظت از ولتاژ بیش از حد، این ویژگی و سیستم حفاظتی در صورت تشخیص ولتاژ بیش از حد در منبع تغذیه آن را به سرعت خاموش می کند.

http://738sms.ir