اکنون رای دهید: تلفن ROG 6 ایسوس – داغ است یا نه؟


گوشی بازی را ببینید! این موجود عجیب به آرامی اما مطمئناً در حال تکثیر و پر جمعیت شدن جهان گوشی های هوشمند است. پنج یا چند سال پیش چنین حیوانی در قلمرو تلفن وجود نداشت، یا آنقدر نادر بود که فقط ماجراجویان مشتاق می توانستند آن را در جنگل وسیع گوشی های هوشمند پیدا کنند.

حالا اوضاع خیلی فرق کرده است. امروز اگر می‌خواهید جدیدترین چیزهای سخت‌افزاری را داشته باشید، می‌روید و یک گوشی مخصوص بازی می‌خرید. درست است – این توله سگ ها اولین کسانی هستند که نمایشگرهای با نرخ تازه سازی بالا، بلندگوهای استریو قدرتمند، جدیدترین پردازنده ها، مقادیر مضحک رم، شارژ فوق العاده سریع، خنک کننده بهبود یافته، لوازم جانبی جالب را دریافت می کنند.

اکنون، به مسائل مهم تر و ملموس تر! Asus ROG Phone 6 – رسمی است و مورد بازبینی قرار گرفته است (توسط گیمر مشتاق ما Press)، بنابراین وقت آن است که اشتیاق خود را بررسی کنید. این گوشی همه چیز را به سطح دیگری می برد.

نه تنها دارای صفحه نمایش فوق العاده روان 165 هرتزی، جدیدترین اسنپدراگون، باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 65 واتی است، بلکه تجربه دوربین مناسبی را نیز ارائه می دهد. در یک گوشی بازی! اگر زیبایی‌شناسی تهاجمی و نمایش نور LED شما را ناامید نمی‌کند، این گوشی بهترین گزینه است. یا این است؟ نظر شما در مورد آخرین نسخه از تلفن بازی ROG چیست؟ داغه یا نه؟ آیا به جای گلکسی اس 23 یا آیفون 14 یکی را می خرید؟ می‌دانم که این کار را می‌کنم، اما با پیش‌زمینه‌ی بازی‌ام، این تعجب‌آور نیست. در نظرسنجی ما رای دهید و افکار بازی خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.





منبع: https://www.phonearena.com/news/Vote-now-Asus-ROG-phone-6—hot-or-not_id141161