ایسوس آپدیت رسمی اندروید 13 خود را برای گوشی های Zenfones و ROG اخیر منتشر کرد.

هیچ گاه برتری صنعت موبایل سامسونگ را تهدید نمی کند فروش جهانی یا به‌روزرسانی‌های سریع نرم‌افزار نگران هستند، به نظر می‌رسد ایسوس از نظر عرضه پایدار اندروید 13 در پاییز امسال (حداقل) یک قدم عقب‌تر از تعدادی دیگر از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است.

در حالی که صاحبان دستگاه هایی مانند وان پلاس 9، 9 پرو، 10 Pro، و Sony Xperia 1 IV در برخی بازارها می‌تواند مزه مزیت‌های جدید، تغییرات رابط کاربری و وصله‌های امنیتی Google را بچشد، کاربران Zenfone و ROG Phone هنوز زمان زیادی دارند تا قبل از دریافت همان رفتار منتظر بمانند.
واضح است که ما در مورد آن صحبت نمی کنیم همه مدل‌های Zenfone و ROG Phone ایسوس تاکنون هر دو عرضه شده‌اند، اما در مجموع چهار خانواده گوشی بسیار بزرگ هستند. اولین کسی که اندروید 12 را پشت سر می گذارد، به طور شگفت انگیزی کم حجم خواهد بود Zenfone 9 که تا حدودی به طرز شگفت انگیزی به تنهایی چند ماه پیش با پردازنده پیشرفته Snapdragon 8 + Gen 1 در زیر کاپوت عرضه شد.

5.9 اینچی Asus Zenfone 9 برای اولین تبلیغ اصلی سیستم عامل خود برنامه ریزی شده است “از” دسامبر 2022، که بسیار نزدیک و دلگرم کننده به نظر می رسد اما همچنین به اندازه کافی مبهم است که به طور بالقوه برخی از شما را تا سال آینده منتظر نگه می دارد.
Q1 می تواند به معنای آغاز ژانویه … یا پایان ماه مارس باشد، به شما توجه کنید، و بنابراین احتمال بسیار خوبی وجود دارد که سری قدیمی Zenfone 8 موفق شود تمام آن قدرت های بازی 2022 را به نسخه پایدار اندروید 13 شکست دهد. “ژانويه 2023.





منبع: https://www.phonearena.com/news/asus-android-13-update-schedule-zenfone-9-8-series-rog-phones_id143678