ایسوس از ساعت هوشمند پرچمدار جدید خود با نام VivoWatch 6 رونمایی کرد

ایسوس از ساعت هوشمند پرچمدار جدید خود با نام VivoWatch 6 رونمایی کرد

ایسوس از ساعت هوشمند پرچمدار جدید خود با نام VivoWatch 6 رونمایی کرد

ایسوس واقعاً به خاطر ساعت های هوشمندش شناخته شده نیست، به همین دلیل است که این شرکت تایوانی در سال 2017 تصمیم گرفت سری ZenWatch ساعت های Android Wear خود را نابود کند. علیرغم این واقعیت که ایسوس مجموعه بسیار مناسبی از دستگاه‌های پوشیدنی دارد، فروش پایین شرکت را مجبور به توقف ساخت برخی ساعت‌های هوشمند کرد. امروزه ساعت‌های هوشمند ایسوس بیشتر به تناسب اندام می‌پردازند و به اندازه خانواده ZenWatch نیستند. به طور خاص، خط VivoWatch به دلیل ویژگی‌های ردیابی سلامت و قیمت‌های بسیار مناسب شناخته شده است.

اوایل امروز، ایسوس یک دستگاه پوشیدنی کاملاً جدید به نام VivoWatch 6 را معرفی کرد. چیزی که این ساعت را جالب می کند این است که این اولین ساعت هوشمند در جهان است که فشار خون و اندازه گیری ECG بر اساس نوک انگشت را دارد.

VivoWatch 6 با داشتن صفحه نمایش لمسی AMOLED Gorilla Glass 1.39 اینچی با حداکثر روشنایی 350 نیت، GPS با فرکانس دوگانه و باتری که تا 14 روز در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می کند، احساس می کند که یک ساعت هوشمند بسیار مناسب است، نه فقط یک ساعت هوشمند. دستگاه پوشیدنی ردیابی سلامت

ایسوس فاش کرد که VivoWatch 6 آن به دو مجموعه از سنسورهای ECG و PPG درجه پزشکی مجهز شده است. همچنین حلقه بیرونی ساعت هوشمند دارای حسگر امپدانس بیوالکتریکی (BIA) است که برای اندازه گیری ترکیب بدن طراحی شده است.

Asus VivoWatch 6 | اعتبار تصویر – ایسوس

وقتی انگشت شست و اشاره خود را روی سنسور صورت ساعت قرار می‌دهید، باید درصد چربی بدن و ماهیچه‌های اسکلتی، محتوای آب و میزان متابولیسم پایه را نمایش دهد که به نظر شگفت‌انگیز نیست.

علاوه بر این، دستگاه شگفت انگیز ایسوس می تواند تعادل سیستم عصبی خودمختار را کنترل کند و از تغییر ضربان قلب به عنوان مبنایی برای محاسبه شاخص آرامش استفاده می کند. این زمانی خوب است که بخواهید میزان استرس خود را بدانید. و با تجزیه و تحلیل هماهنگی بدن، پوشنده وضعیت عاطفی روزانه خود را در دوره های زمانی معینی بدست می آورد.

تا آنجایی که در دسترس است، ایسوس زمان عرضه VivoWatch 6 را تایید نکرد، اما این شرکت اعلام کرد که قیمت ساعت هوشمند 110 پوند / 130 یورو / 140 دلار است. این برای یک دستگاه پوشیدنی که کارهای زیادی انجام می دهد بسیار ارزان است.

منبع: https://www.phonearena.com/news/asus-vivowatch-6-official_id159857