ایسوس از سری 5 ROG Phone رونمایی کرد ~ اخبار وبلاگ، نکات، آموزش، دانلود و رام Asus Zenfone


ایسوس از سری 5 ROG Phone رونمایی کرد ~ اخبار وبلاگ، نکات، آموزش، دانلود و رام Asus Zenfone

تایپه، تایوان، 10 مارس 2021 — جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) امروز از سری جدید قدرتمند ROG Phone 5 و مجموعه‌ای از هدست‌های بازی و لوازم جانبی در رویداد راه‌اندازی مجازی For They Who Dare رونمایی کرد. این رویداد همچنین یک مسابقه زنده تمام ستاره را برای اینفلوئنسرهای برجسته بازی از سراسر جهان برای رقابت با یکدیگر برگزار کرد.

سری ROG Phone 5 از جمله ROG Phone 5، ROG Phone 5 Pro و ROG Phone 5 Ultimate، جدیدترین و قدرتمندترین تجسم پیشرفته ترین گوشی هوشمند گیمینگ جهان است. سری ROG Phone 5 با رها کردن قدرت جدیدترین پلتفرم موبایل 5G Qualcomm® Snapdragon™ 888 با ارتباطات پیشرفته 5G، صفحه نمایش 144 هرتز / 1 میلی ثانیه AMOLED HDR10+ سامسونگ، سیستم خنک کننده GameCool 5 ارتقا یافته و باتری هیولایی mAh 600 را ارائه می دهد. ROG Phone 5 Pro و ROG Phone 5 Ultimate همچنین تجربه کاربر را با پیشرفته‌ترین ROG Vision افزایش می‌دهند، یک صفحه نمایش ماتریس پشتی جدید که انیمیشن‌هایی را مطابق با وضعیت گوشی نشان می‌دهد.

SY Hsu، مدیر عامل ایسوس گفت: «سری ROG Phone 5 بهترین گوشی هوشمند بازی برای بهترین تجربه بازی با موبایل است. “این میراث تلفن های ROG را به عنوان گوشی های هوشمند پیشرو در بازی با عملکرد استثنایی، نمایشگر، صدا، کنترل و عمر باتری ادامه می دهد.”

برای صدای بازی باورنکردنی که مکمل سری ROG Phone 5 باشد، این مجموعه همچنین شامل ROG Strix Go BT، یک هدست بازی است که صدای بی‌سیم استثنایی را برای تجربه‌های بازی همهجانبه ارائه می‌دهد. ROG Cetra II، هدفون بازی با قابلیت حذف نویز فعال، کانکتور USB-C® و درایورهای لاستیک سیلیکونی مایع (LSR). و ROG Cetra II Core، هدفون های بازی با درایورهای LSR و سازگاری گسترده با چند پلتفرم.

رویداد راه‌اندازی «برای کسانی که جرات دارند» یک گوشی هوشمند گیمینگ افسانه‌ای جدید با تجهیزات جانبی باورنکردنی و یک مسابقه نمایشی همه‌ستاره تأثیرگذار با جمعیت را به ارمغان می‌آورد که رفتار ROG را نشان می‌دهد که جسارت در کنار زدن مرزها و رهبری بازی‌های موبایلی و همچنین کل اکوسیستم بازی جهانی را نشان می‌دهد. .

سری ROG Phone 5

ایسوس از سری 5 ROG Phone رونمایی کرد ~ اخبار وبلاگ، نکات، آموزش، دانلود و رام Asus Zenfone


سری ROG Phone 5 با جدیدترین ها برنده می شود Qualcomm Snapdragon 888 5G پلتفرم موبایل دارای ارتباطات پیشرفته 5G. سیستم خنک‌کننده ارتقا یافته GameCool 5 به همراه مدیر عملکرد کاملاً جدید در Armory Crate تضمین می‌کند که حداکثر عملکرد برای هر سناریوی بازی در دسترس است. برای جلوه های بصری بازی بسیار روان و فوق العاده پاسخگو، سری ROG Phone 5 مجهز به یک 144 هرتز / 1 میلی‌ثانیه AMOLED HDR10+ ساخت سامسونگ صفحه نمایش تایید شده با پیشرو در صنعت نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز و تأخیر لمسی بسیار کم. گیمرها به لطف باتری هیولایی 6000 میلی آمپر ساعتی می توانند مدت زمان بیشتری با سری ROG Phone 5 بازی کنند و این گوشی ها دارای آداپتور HyperCharge 65 واتی هستند که باتری را در کمترین زمان ممکن شارژ می کند. سری ROG Phone 5 فلسفه طراحی ROG ساخته شده برای گیمرها را با ROG Vision ادامه می‌دهد، یک صفحه نمایش ماتریس عقب که قبلاً دیده نشده است – منحصراً در ROG Phone 5 Pro و ROG Phone 5 Ultimate موجود است – که انیمیشن‌های قابل تنظیم را در پاسخ به یک صفحه نمایش نشان می‌دهد. انواع رویدادهای سیستمی و درون بازی. ROG Phone 5 Pro دارای صفحه نمایش رنگی ROG Vision است، در حالی که ROG Phone 5 Ultimate دارای یک نسخه تک رنگ است. همچنین پیشرفت‌های گسترده‌ای در سیستم کنترل پیشگام و بی‌رقیب AirTrigger 5 وجود دارد و سیستم صوتی قدرتمند GameFX نیز برای ارائه صدای جذاب‌تر بازنگری شده است.

لوازم جانبی مدولار ROG Phone 5

لوازم جانبی ماژولار ROG Phone 5


چندین لوازم جانبی ماژولار تجربه گیم پلی را در سری ROG Phone 5 بهینه می کنند. گیم‌پد ROG Kunai 3 کنترل‌های دسته‌ای مانند کنسول را به سری ROG Phone 5 اضافه می‌کند و برای محافظت و استایل بیشتر، ROG Lighting Armor Case ظاهری چشم‌گیر به گوشی هوشمند گیمینگ می‌دهد و دارای نورپردازی Aura است.

ارسال نظر:





منبع: http://www.asus-zenfone.com/2021/03/asus-unveils-rog-phone-5-series.html