ایسوس از معرفی لپ تاپ سه بعدی OLED در نمایشگاه CES 2023 خبر داد

ایسوس از معرفی لپ تاپ OLED سه بعدی در CES 2023 photo 1 خبر می دهد
ایسوس


با این حال، این شرکت یک کمپین تیزر را آغاز کرده است، نه تنها رویداد راه اندازی آن را تایید می کند، بلکه نکاتی را در مورد آنچه که باید انتظار داشته باشیم ارائه می دهد.

چه – منظور شما این است که فراموش کرده اید که چگونه به طور انتخابی نقطه کانونی چشمان خود را تغییر دهید؟ Tsk – شما بچه ها حتی نمی دانید که به دنیا آمده اید. می گوید 3D OLED، شفاف مثل روز.

در نهایت، و این نوع بازی را از بین می برد، ایسوس تصاویری را به اشتراک گذاشته است که یک لپ تاپ را نشان می دهد و می گوید: «بعد جدیدی برای OLED»، با تزئینات کاغذی با چشم انداز عمیق (در بالای این داستان) از صفحه نمایش بیرون می آیند.

ما اکنون در عصر پس از سه بعدی هستیم، جایی که بیشتر به واقعیت افزوده علاقه مندیم – و ما گمان می کنیم که این بازی بزرگ تری با متاورز باشد. چه می‌شود اگر لپ‌تاپ جدید ایسوس بتواند حرکات را به دقت ردیابی کند و یک فضای بصری سه‌بعدی را ارائه دهد که با حرکت سر شما سازگار می‌شود – همه اینها در حالی که شما را به صورت سه بعدی برای کسانی که شما را تماشا می‌کنند ارائه می‌کند؟

خب، شاید ایسوس قصد دارد همه چیز را فراتر از نمایش تصاویر با عمق غوطه ور بیشتر ببرد. به نظر می رسد قاب بالایی لپ تاپ نمایش داده شده دارای تعداد زیادی دوربین است و دستگاه هایی که اکنون از چندین دوربین برای عمق بخشیدن به تصاویر استفاده می کنند، کم نیست.

ایسوس ممکن است در حال آماده شدن برای عرضه یک نوت بوک جدید با نمایشگر OLED سه بعدی در CES 2023 باشد.


سپس ظهور مجدد تصاویر به سبک Magic Eye وجود دارد. بله، اگر هنوز این تکنیک را دارید، به تصویر بالا نگاهی بیندازید و پیامی را خواهید دید که از مرکز خارج می شود.

اول از همه، تصاویری کلی وجود دارد که ایسوس با استفاده از یک تصویر دوبعدی که در واقع سه بعدی است، در شبکه های اجتماعی به نمایش گذاشته است.

ویدیوی روز جیبی
ایسوس از معرفی لپ تاپ سه بعدی OLED در CES 2023 photo 2 خبر می دهد

مطمئناً، ما اکنون بیشتر سؤال داریم تا پاسخ – اما خوشبختانه ما در لاس وگاس خواهیم بود تا تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید به شما ارائه دهیم.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/163853-asus-teases-the-launch-of-3d-oled-laptop-at-ces-2023/

بنابراین ایسوس احتمالاً لپ‌تاپ‌هایی با نمایشگر سه بعدی OLED عرضه می‌کند. اما آیا می‌خواهیم به آن نوع فناوری برگردیم که تقریباً یک دهه پیش بیشتر فناوری‌های سه بعدی را کنار گذاشته است؟

ما منتظر عرضه‌های زیادی در نمایشگاه لاس وگاس در ژانویه هستیم و ایسوس در مورد برنامه‌های خود سکوت کرده است.

ایسوس قول داده است که در ژانویه 2023 همه چیز را به بعد جدیدی ببرد.