ایسوس از ZenBooks و VivoBooks با دو صفحه جدید رونمایی کرد

هر دوی این لپ‌تاپ‌های فوق فشرده ویندوز 10 دارای ScreenPad 2.0 جدید و به روز شده هستند. یک فناوری صفحه نمایش دوگانه که صفحه لمسی را با کلیک یک دکمه به یک صفحه نمایش لمسی ثانویه کوچک تبدیل می کند.

ویدیوی روز جیبی

لولای ErgoLift نیز به عنوان بخشی از طراحی ظاهر می شود تا صفحه کلید را کج کند و تجربه تایپ راحت تری را در حین استفاده فراهم کند.

مدل های تازه به روز شده ZenBook 13، 14 و 15 معرفی شدند. این دستگاه‌های جدید شامل اجزای با کارایی بالا با پردازنده‌های Core i7 اینتل و گرافیک Nvidia GeForce GTX 1650 Max-Q هستند.

(جاسازی)https://www.youtube.com/watch?v=vHcxj_2ykU0(/embed)

نکته اصلی با این حال، فناوری جدید ScreenPad 2.0 است. این یک نسخه ارتقا یافته از صفحه نمایش ثانویه لمسی است که قبلاً در لپ تاپ های ایسوس دیده بودیم. این فناوری ترک پد استاندارد را به یک صفحه نمایش قابل استفاده تبدیل می کند که برای چند کار و افزایش بهره وری عالی است.

این دارای یک رابط بصری شبیه گوشی هوشمند است که به شما امکان می دهد آن را به دلخواه خود سفارشی کنید. چه از آن به عنوان یک کنترل پنل ثانویه برای برنامه های ویندوز استفاده کنید و چه به عنوان یک راه سریع و آسان برای کنترل Spotify.

Asus VivoBook S14 و S15 از اواسط ژوئن 2019 در دسترس خواهند بود، قیمت و در دسترس بودن به زودی تایید خواهد شد.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/148171-asus-announces-new-zenbooks-and-vivobooks/

ایسوس از Zenbooks و Vivobookهای جدید با تصویر فناوری دو صفحه نمایش 2 رونمایی کرد

Asus VivoBook S14 و S15

  • فناوری نوآورانه ScreenPad 2.0
  • شاسی متالیک شیک، رنگ های تند و لولای ErgoLift
  • تا پردازنده های Core i7 اینتل، گرافیک گسسته Nvidia GeForce MX250
  • تا 1 ترابایت حافظه SSD
  • قابلیت وای فای 6

در کنار ZenBooks جدید، ایسوس همچنین به‌روزرسانی سری VivoBook را در قالب S14 و S15 معرفی کرده است. این لپ تاپ های جمع و جور جدید همچنین دارای فناوری جدید و بهبود یافته ScreenPad 2.0 هستند و به طور مشابه برای کمک به افزایش بهره وری طراحی شده اند.

S14 و S15 با شاسی فلزی عرضه می‌شوند و در رنگ‌های بزرگ و پررنگ که شامل سبز خزه‌ای، پانک صورتی، آبی کبالت، نقره‌ای شفاف و متال تفنگی می‌شوند، در دسترس هستند. این لپ‌تاپ‌های جمع و جور با طراحی جسورانه به گونه‌ای ساخته شده‌اند که چشم‌ها را به خود جلب کرده و مخاطبان جوان‌تر را به خود جذب کنند.

مدل های ZenBook 13، 14 و 15 ایسوس در اواخر ژوئن 2019 در دسترس خواهند بود، در دسترس بودن و قیمت آن به زودی تایید می شود.

اوج خط جدید ZenBook ZenBook Pro Duo با صفحه نمایش 4K با عرض کامل است، اما حتی مدل های استاندارد 13، 14 و 15 نیز ارتقا یافته اند.


ZenBook 13/14/15

  • نسل هشتم پردازنده مرکزی Core i7 اینتل
  • پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1650 Max-Q
  • رم 16 گیگابایت
  • ذخیره سازی فوق سریع SSD
  • صفحه نمایش لمسی جدید ScreenPad 2.0
  • 95 درصد نسبت صفحه به بدنه

ایسوس ادعا می کند که هر مدل دارای عمر باتری 14 ساعت است. ساخت این مدل‌های جدید برای همراه داشتن در سفر.

یک مشخصات مناسب نیز گنجانده شده است، با گزینه های مختلف بسته به نیاز شما. باید چیزی برای همه با این لپ تاپ های جدید وجود داشته باشد.

صفحه نمایش ثانویه ScreenPad به عنوان یک پیشرفت برای برخی از لپ تاپ های فوق العاده فوق العاده قابل حمل عمل می کند. این مدل های جدید دارای نمایشگرهای 13.3 اینچی، 14 اینچی و 15.6 اینچی NanoEdge هستند تا تصاویری خیره کننده را با نسبت صفحه نمایش به بدنه 95 درصد ارائه دهند.

ScreenPad از آخرین باری که ما آن را دیدیم بهبود یافته است، با یک صفحه نمایش 5.65 اینچی که انرژی کارآمدتری دارد و عمر باتری کمتری مصرف می کند. به‌عنوان استاندارد، می‌توان آن را با مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی ایسوس برای افزایش بهره‌وری یا فقط به عنوان صفحه دوم برای مشاهده محتوا استفاده کرد.

ایسوس از Computex امسال به عنوان فرصتی برای معرفی مجموعه جدیدی از دستگاه های ZenBook و VivoBook استفاده کرده است که شامل فناوری دو صفحه نمایش هستند.


آنها همچنین جمع و جور و توانا هستند. این لپ‌تاپ‌هایی با وزن تنها 1.4 کیلوگرم و 1.8 کیلوگرم با حاشیه‌های نازک و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 88 درصدی، لپ‌تاپ‌هایی هستند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در یک کیف آویزان شده و در حین حرکت همراه خود ببرید.

این طراحی جمع و جور در یک قاب ظریف و شیک قرار گرفته است. روکش فلزی نمادین الهام گرفته از ذن همچنان با سایر زیبایی‌های طراحی بهبود یافته اضافه شده برای افزایش بیشتر لوکس بودن این دستگاه‌ها وجود دارد.