ایسوس به دنبال تقویت گوشی هوشمند با ROG Phone 5، ZenFone Mini ~ Asus Zenfone Blog News، نکات، آموزش، دانلود و رام


ایسوس ROG Phone II و III را به ترتیب در جولای 2019 و 2020 عرضه کرد. با این حال، منابع صنعتی به عرضه ROG Phone 5 در ماه مارس/آوریل اشاره می کنند. علاوه بر این، صحبت هایی در مورد آزمایش این شرکت با ZenFone Mini در اواخر سال وجود دارد. هم گوشی جدید ROG و هم دستگاه پریمیوم جمع و جور تلاش‌هایی از سوی ایسوس برای تغییر تجارت گوشی‌های هوشمند خود در سال جاری است.

به گفته دیجی‌تایمز، ایسوس در سال 2020 دستگاه‌های کمتری نسبت به آنچه انتظار می‌رفت ارسال کرد. همه ما می‌دانیم که لپ‌تاپ‌ها و دستگاه‌های دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر در طول همه‌گیری کووید-19 فروش خوبی داشته‌اند، اما دستگاه‌های تلفن همراه به طور کلی، حداقل برای ایسوس، چندان خوب عمل نکرده‌اند. شکایات). اینسایدرهای ایسوس نیز درباره کمبود قطعات اصلی دستگاه گله مند بودند.

درآمدزایی گوشی‌های هوشمند ایسوس برای نشان دادن عملکرد نسبی مدل‌های قدیمی‌تر و جدیدترین مدل‌های آن تقسیم‌بندی شده است. به گفته منبع، گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ ۰.۵ میلیارد NT دلار سود تولید کرده‌اند، در حالی که دستگاه‌های جدیدتر آنقدرها خوب عمل نکرده‌اند و ضرر خالص ۱.۲۳ میلیارد دلاری را به همراه داشته‌اند. (1 میلیارد NT$ = 26 میلیون گیگابایت پوند)

ایسوس به دنبال تقویت گوشی هوشمند با ROG Phone 5، ZenFone Mini ~ Asus Zenfone Blog News، نکات، آموزش، دانلود و رام

علاوه بر تسریع عرضه ROG Phone جدید تا ماه مارس/آوریل، صحبت هایی مبنی بر گران تر بودن آن نسبت به مدل های قبلی خود وجود دارد. تلفن‌های ROG قبلی کاملاً زیر خط 1000 دلاری آمریکا قرار داشتند، اما به نظر می‌رسد که ایسوس در حال آماده شدن برای شکستن این مانع با دستگاه مجهز به اسنپدراگون 888 کوالکام است که چند هفته دیگر عرضه می‌شود. بله، 888 یک عدد خوش شانس در فرهنگ چینی است، در حالی که به نظر می رسد ایسوس به دلیل تترافوبیا از ROG Phone 4 صرف نظر کرده است.

افشای ویژگی‌های ROG Phone 5 در هفته‌های اخیر در اخبار منتشر شده است. یکی از موارد جالب توجه این است که این کار را انجام خواهد داد دارای نمایشگر «AniMe Matrix» در پشت، ایده/سبک لپ‌تاپ ROG Zephyrus G14 را حمل می‌کند.

ایسوس به دنبال تقویت گوشی هوشمند با ROG Phone 5، ZenFone Mini ~ Asus Zenfone Blog News، نکات، آموزش، دانلود و رام

اطلاعات زیادی در مورد Asus ZenFone Mini وجود ندارد. یک وبلاگ طرفداران ژاپنی ایسوس تخمین می زند که مینی آینده تنها یکی از مدل های جدید ZenFone 8 خواهد بود که اواخر سال جاری عرضه می شود. مانند آیفون 12 مینی اپل، این دستگاه باید برای کسانی که می‌خواهند محموله جیبی تلفن همراه خود را به حداقل برسانند، بدون نیاز به استفاده از تلفن همراه یا دستگاه بسیار قدیمی‌تر، جذاب باشد. با این حال، یک چراغ هشدار دهنده برای ایسوس این است که در ترکیب فروش مدل‌های آیفون اپل در پایان سال 2020، به نظر می‌رسد که Mini کمتر از همه طرفدار دارد.

ارسال نظر:





منبع: http://www.asus-zenfone.com/2021/02/asus-looks-for-smartphone-boost-with.html