ایسوس به طور رسمی ROG Phone 5S و 5S Pro را معرفی کرد، اما ارتقاء آن ناچیز است.



ایسوس به طور رسمی ROG Phone 5S و 5S Pro را معرفی کرد، اما ارتقاء آن ناچیز است.

شایعه شده بود که ایسوس دارد نسخه دیگری از گوشی هوشمند گیمینگ ROG Phone 5 خود در حال توسعه است که قرار بود به گوشی جدید کوالکام مجهز شود. پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس. امروز، ایسوس نه تنها ROG Phone 5S، بلکه ROG Phone 5S Pro را نیز در دسترس قرار داد، نسخه کمی تقویت‌شده قبلی. تنها تفاوت عمده بین استاندارد مدل ROG Phone 5 و گوشی های جدید چیپست جدید داخل آن است. اگرچه روی کاغذ شانس بزرگی به نظر می رسد، اما هیچ تفاوتی در زندگی واقعی احساس نخواهید کرد زیرا بهبود عملکرد ناچیز است.

جدا از چیپست جدید Qualcomm Snapdragon 888 Plus، ROG Phone 5S و 5S Pro جدید با نرخ پاسخ لمسی بهبود یافته عرضه می شوند که از 300 هرتز اصلی به 360 هرتز ارتقا یافته است.

ذکر این نکته ضروری است که ROG Phone 5S جدید قرار است جایگزین ROG Phone 5 اصلی در هنگام اتمام موجودی شود، در حالی که ROG Phone 5S Pro همین کار را برای ROG Phone 5 Pro/مدل نهایی

ایسوس اعلام نکرده است که این دو گوشی گیمینگ جدید چه زمانی در بازار عرضه خواهند شد و قیمت آنها چقدر است، اما اگر ROG Phone 5S قیمتی بالاتر از 1000 دلار داشته باشد، بسیار ناامید خواهیم شد. ROG Phone 5.





منبع