ایسوس حتی سریعتر 5G ROG Phone 5s با اسنپدراگون 888 پلاس در دست ساخت دارد.


ایسوس با انتشار نسخه های خاص یا محدود گوشی های ROG سازگار با بازی هاردکور خود غریبه نیست، اما با توجه به اطلاعات معقول قابل اعتماد توییتر، این شرکت در حال کار بر روی چیزی کمی متفاوت است که بدون شک قرار است به زودی نور روز را ببیند.

اگر این نام قابل ذکر است، ROG Phone 5s مجهز به 5G می‌تواند دستگاهی «جریان اصلی» تر از ROG Phone 5 Ultimate یا سال گذشته ROG Phone 3 Strix، اگرچه ما هنوز مطمئن نیستیم که ایسوس چه نوع دسترسی به بازار ممکن است در خط لوله داشته باشد.
چیزی که می‌توانیم در مورد آن کاملاً مطمئن باشیم، فهرستی طولانی از شباهت‌های بین «عادی» است. ROG Phone 5 و این نسخه آتی با برند s، احتمالاً با طراحی شروع می شود و همه چیز را از ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی گرفته تا صفحه نمایش OLED خیره کننده 144 هرتزی و همچنین فناوری شارژ سریع 65 واتی را پوشش می دهد.

صحبت از سرعت، این است که اساساً تنها بخشی است که در آن Asus ROG Phone 5s 5G عملاً تضمین شده است که ارتقاء (به سختی) قابل توجهی را در جدول به ارمغان بیاورد و پردازنده قدرتمند Snapdragon 888 را با مدل کمی قدرتمندتر 888 Plus جایگزین کند.

را اسنپدراگون 888 پلاس، توجه داشته باشید، هنوز راه خود را در داخل یک محصول تجاری پیدا نکرده است، اگرچه علاوه بر ایسوس، محصولاتی مانند موتورولا، شیائومی، ویوو و انتظار می رود آنر در نهایت تا پایان سال 2021 این حرکت را انجام دهد.
این تقریباً تضمین می کند که ROG Phone 5s جایگاهی را در لیست ما تضمین می کند بهترین تلفن‌هایی که با پول می‌توان در این فصل تعطیلات خرید، به‌ویژه با در نظر گرفتن تنظیمات زشت 16 گیگابایت رم / 256 گیگابایت ROM و 18/512 گیگ.
بیایید امیدوار باشیم که این گوشی گیمینگ فوق‌العاده قیمت زشتی هم نداشته باشد، حداقل در مقایسه با نسخه ROG Phone 5 999.99 دلاری مجهز به حافظه چشمگیر 16 گیگ و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی خودش است.





منبع: https://www.phonearena.com/news/Asus-has-an-even-faster-5G-ROG-Phone-5s-with-Snapdragon-888-Plus-in-the-works_id134240