ایسوس در اوایل جولای از سری ROG Phone 6 رونمایی می کند



ایسوس در اوایل جولای از سری ROG Phone 6 رونمایی می کند

برای کسانی که جرات دارند. اکنون اینگونه است که شما یک تلفن بازی را معرفی می کنید. یا حداقل رویداد راه اندازی آن، یعنی. در 2 ژوئن، جمهوری گیمرهای ایسوس با انتشار بیانیه‌ای اعلامیه‌ی آتی سری جدید ROG Phone 6 را که برای 5 جولای 2022 برنامه‌ریزی شده است، تأیید کرد.

وعده اصلی سری ROG Phone 6 این است که از طریق عملکرد فوق العاده و بهترین نمایشگر در کلاس، مزیت رقابتی را به گیمرها بدهد. این گوشی هوشمند با گوشی موردانتظار Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه خواهد شد. که ما نیز اخیراً آزمایش کردیم.

از این رو این دستگاه که به شدت برای بازی های موبایل طراحی شده است، یکی از اولین هدست هایی خواهد بود که دارای آخرین SoC کوالکام است. علاوه بر چیپست قدرتمند، سری ROG Phone 6 مجموعه ای از پیشرفت ها را معرفی خواهد کرد.

صفحه نمایش AMOLED سامسونگ با استفاده از فناوری تنظیم ROG اختصاصی ایسوس، از نرخ تازه سازی چشمگیر 165 هرتز برخوردار است. به منظور کارکرد نرم پردازنده نیروگاه و اطمینان از عملکرد مطلوب، این گوشی هوشمند سیستم خنک کننده جدیدی را نیز اجرا خواهد کرد که ظاهراً قابلیت های بی نظیری را ارائه می دهد.

سری ROG Phone 6 نیز طراحی به روز شده ای دریافت خواهد کرد. ظاهر جدید آینده نگر و الهام گرفته از فضا خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای تعدادی ویژگی جدید خواهد بود و بخشی از اکوسیستم بزرگ لوازم جانبی بازی خواهد بود.

خود رویداد “برای کسانی که جرات دارند” منحصراً به صورت آنلاین برگزار می شود. علاوه بر رونمایی از سری ROG Phone 6، ایسوس تعدادی محصولات دیگر از جمله مجموعه جدیدی از لوازم جانبی بازی و هدفون های بازی را نیز معرفی خواهد کرد.

در طول این رویداد، یک مسابقه نمایش بازی زنده برگزار می شود که تعدادی از اینفلوئنسرهای شناخته شده در آن رقابت می کنند. این رویداد فقط آنلاین در تاریخ 5 ژوئیه 2022 ساعت 20:00 بعد از ظهر CST برگزار می شود. تماشاگران می توانند به صورت آنلاین بپیوندند از طریق این لینک





منبع