ایسوس در حال ارائه به‌روزرسانی دیرهنگام اندروید 11 برای جدیدترین پرچمداران خود است



ایسوس در حال ارائه به‌روزرسانی دیرهنگام اندروید 11 برای جدیدترین پرچمداران خود است

بعلاوه با تأخیر (به‌طور غیرمعمول) در جشن اندروید 11، که دقیقاً غافلگیرکننده نبود، ایسوس همه ما را با رویکردی کاملاً غیرمعمول برای عرضه نسخه جدید سیستم عامل غافلگیر کرد.

این شرکت به جای شروع کار با آخرین پرچمدار خود، همانطور که بیشتر سازندگان دستگاه های اندرویدی تمایل دارند انجام دهند، این شرکت نسخه 2019 منتشر شد. اولویت ZenFone 6 نسبت به سال 2020 ROG Phone 3، ZenFone 7 و ZenFone 7 Pro در ماه دسامبر.
تنها سه ماه بعد، ZenFone 7 دوتایی شد پیوستن رسمی به سرگرمی اندروید 11، حداقل در تایوان. با توجه به اینکه گوشی های پیکسل داخلی گوگل بیش از شش ماه پیش این به روز رسانی پایدار را دریافت کردند و به طور کلی انتشار اندروید 12 به احتمال زیاد کمتر از شش ماه دیگر باقی مانده است، در غیر این صورت صاحبان مفتخر این دو نیروگاه اسنپدراگون 865+ ممکن است از مدت زمانی که باید منتظر مانده اند تا اندروید 10 را پشت سر بگذارند، راضی نباشند.
بدتر از آن، تحویل از طریق هوا قبل از جهانی شدن می‌تواند حداقل کمی بیشتر طول بکشد، و این با این فرض است که به‌روزرسانی که قبلاً در کشور تایوانی این شرکت مستقر شده است، به اندازه کافی روان و پایدار باشد که بتواند به سرعت بال‌های خود را در سراسر جهان گسترش دهد.
البته، گفته شده “جهان” شامل ایالات متحده نمی شود، که هنوز هم ما را کمی ناراحت می کند. در ZenFone 7 و ZenFone 7 Pro چیزهای منظمی دارد، طراحی‌های تمام صفحه، دوربین‌های تاشو، باتری‌های سنگین و پیشرفته‌ترین SoC Qualcomm ذکر شده، بنابراین قطعاً ناراحت‌کننده است که ایسوس تصمیم گرفت هرگز به‌طور رسمی عرضه نشود. دو دستگاه سطح بالا در ایالت.
اگر همه چیز در مورد تبلیغات اندروید 11 ZenFone 7 و 7 Pro طبق برنامه پیش برود، ما کاملاً انتظار داریم که ROG Phone 3 با محوریت بازی نیز در آینده ای نزدیک همین روند را دنبال کند. در حالت ایده آل، قبل از خانواده ZenFone 8 بدون شک نور روز را می بینند که آخرین نسخه سیستم عامل را در جعبه اجرا می کند.





منبع