ایسوس سری Zenfone 8 را با بازی دیوید و گولیات معرفی کرد


امروز ایسوس به طور رسمی سری کاملا جدید Zenfone 8 خود را با بازی دو دستگاه معرفی کرد که هدف آن پوشش دو بازار بسیار متفاوت است. روند جمع و جور در گوشی های هوشمند اکنون مدافع و قهرمان جدیدی در مقابل زنفون 8 دارد.

Asus Zenfone 8 Flip مشخصات کامل این گوشی دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی AMOLED است که توسط سامسونگ ساخته شده است و علیرغم ردپای کوچک آن، دارای یک پانچ پرچمدار است که توسط چیپست Snapdragon 888 ارائه شده است.

جالوت در این داستان Zenfone 8 Flip است که جانشین مستقیم سری قبلی Zenfone 7/Pro است. غول 6.67 اینچی میراث تمام صفحه نمایش شرکت را با ماژول دوربین سه گانه چرخشی خود ادامه می دهد و در عین حال شکوه AMOLED و قدرت محض برادر کوچکتر خود را حفظ می کند.

بررسی Asus Zenfone 8 Flip: یکی از موارد پایدار

هر دو گوشی دارای نمایشگرهای تنظیم‌شده توسط Pixelworks با قابلیت HDR10+ با دقت رنگ عالی (Delta-E <1) و فناوری DC Dimming هستند که با سوسو زدن آزاردهنده صفحه در سطوح روشنایی پایین مبارزه می‌کند.

ایسوس چند روز پیش نرخ به روز رسانی 120 هرتز Zenfone 8 را در توییتر منتشر کرد و اکنون رسمی شده است. پنل 5.9 اینچی می تواند تا 120 هرتز حرکت کند و همچنین دارای زمان پاسخ 1 میلی ثانیه است که با نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز همراه است.

از سوی دیگر، Zenfone 8 Flip دارای یک بریدگی و بدون بریدگی AMOLED 6.67 اینچی است که قادر است نرخ نمونه برداری لمسی 90 هرتز و 200 هرتز را انجام دهد. هر دو نمایشگر می توانند هزار نیت حداکثر روشنایی تولید کنند و توسط گوریلا گلس (Victus در Zenfone 8 و Gorilla Glass 6 در Zenfone Flip) پوشانده شده اند.

هر دو مدل دارای سنسورهای دوربین درجه یک سونی هستند – Zenfone 8 مجهز به سیستم دوربین دوگانه است که دارای سنسور 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی برای دوربین اصلی و سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX363 در زیر لنز فوق‌واید است. این دوربین‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسل، فیلتر رنگی Quad Bayer، لرزشگیر اپتیکال تصویر، قابلیت های ماکرو و موارد دیگر. Zenfone 8 همچنین دارای یک دوربین سلفی سوراخ دار است که توسط سونی ساخته شده است و تقریباً همان زنگ ها و سوت های برادران بزرگتر خود را در پشت دارد.

دوربین فلیپ بازگشته است و این بار ایسوس تصمیم گرفته است با افزودن نام مستعار به نام Zenfone 8 بر این واقعیت تاکید کند. ماژول چرخشی 180 درجه دارای موتور پله ای بهتری است و همان دو سنسور برادر کوچک خود را در خود جای می دهد، اما قابلیت های عکاسی خود را با دوربین سوم تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر و زوم کلی 12 برابر افزایش می دهد.

از نظر نرم‌افزاری، هر دو مدل مجهز به ZenUI8 در بالای اندروید 11 هستند و این رابط کاربری اختصاصی کاملاً تمیز و نزدیک به اندروید موجود است در حالی که برخی از ویژگی‌های خوب را به عنوان امتیاز ارائه می‌دهد.

یک حالت تاریک در سراسر سیستم، یک برنامه خوب Audio Wizard برای استفاده از تراشه‌های صوتی با وضوح بالا در داخل تلفن‌ها و همچنین نرم‌افزار Game Genie مورد علاقه ما وجود دارد. مرکز کنترل باتری واقعاً جامع است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا تمام جنبه‌های شارژ را تنظیم کنند و در حالی که در حال بررسی موضوع هستیم – هر دو گوشی دارای یک شارژر سریع 30 واتی در داخل جعبه هستند.

Zenfone 8 دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که با توجه به اندازه آن واقعاً چشمگیر است، در حالی که Zenfone 8 Flip دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

قیمت و در دسترس بودن

Zenfone 8 در سطح جهانی با قیمت 599 یورو در دسترس خواهد بود، در حالی که Zenfone 8 Flip از 799 یورو شروع می شود. قیمت Zenfone 8 برای ایالات متحده نزدیک به عرضه در آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود، اما ما تخمین می زنیم که قیمت آن حدود 599 دلار / 799 دلار باشد.





منبع