ایسوس شروع به فروش رقیب iPad مقرون به صرفه با صفحه کلید جداشدنی و قلم داخلی کرد.



ایسوس شروع به فروش رقیب iPad مقرون به صرفه با صفحه کلید جداشدنی و قلم داخلی کرد.

احتمالا الان این را به خاطر ندارید، اما انتظار می رفت ایسوس بیاورد یک ماشین سیستم عامل کروم 2 در 1 بسیار امیدوارکننده برای بازار تبلت در حال رشد در ماه فوریه. بنا به دلایلی، تقریباً شش ماه دیگر طول کشید تا این شرکت به صورت تجاری جایگزین قوی و همه کاره خود را برای سال 2020 عرضه کند. Lenovo Chromebook Duet.

باید دید که آیا Asus Chromebook Detachable CM3 می تواند همین کار را برای یک بازیکن بسیار کوچکتر در بازی تبلت در سراسر جهان انجام دهد یا خیر. تا آنجا که ما می توانیم بگوییم، این تنها تخته سنگی شرکت تایوانی است که در حال حاضر به طور رسمی در دسترس است، اما اگر مایل به چشم پوشی از این “نقص” هستید، ممکن است نسبت کیفیت/قیمت، حداقل روی کاغذ، بسیار قانع کننده باشد. .

اگرچه کمی گرانتر از رقیب مستقیم خود است، اما CM3 چیزهای جالب زیادی را با قیمت 369.99 دلار ارائه می دهد، از جمله صفحه کلید قابل جدا شدن، پوشش پایه و قلم USI “گاراژ شده”. اگرچه واضح است که ما انتظار نداریم که لوازم جانبی دوم به اندازه قلم S Pen مفید، دقیق و جالب باشد. بهترین تبلت‌های سامسونگ موجود در سال 2021، مطمئناً خوب است که می‌توانید این قلم داخلی را به راحتی ذخیره کرده و به سرعت آن را بدون هیچ تلاشی از جانب خود شارژ کنید.
همانطور که می توانید تصور کنید، Asus Chromebook Detachable CM3 به اندازه کل آن قدرتمند نیست بهترین تبلت‌هایی که می‌توانید در حال حاضر با پول خریداری کنید، با داشتن پردازنده متوسط ​​مدیاتک 8183 و اجرای سیستم‌عامل کروم در بخش نرم‌افزاری، که برخی از شما می‌توانید آن را یک نقطه ضعف بزرگ در نظر بگیرید.

اما پلتفرم مبتنی بر لینوکس و اندروید گوگل در چند سال اخیر از نظر بهره وری راه طولانی را طی کرده است و صفحه نمایش لمسی 10.5 اینچی CM3 با رزولوشن بالای 1920 در 1200 پیکسل باید تجربه تماشای محتوا رضایت بخشی را در کنار آن ارائه دهد. مجموعه مناسبی از بلندگوهای استریو

ساخته شده از آلومینیوم درجه یک و تضمین شده تا 12 ساعت بین شارژها دوام می آورد، این پسر بد مقرون به صرفه مانند یک جایگزین بسیار عالی به نظر می رسد. آی‌پد «عادی» هشت نسل اپل و ۳۵۰ دلاری سامسونگ و بالاتر گلکسی تب اس 6 لایت، 370 دلار فوق‌الذکر را در نسخه پایه 64 گیگابایتی عرضه می‌کند، با پیکربندی 128 گیگ که فقط 30 دلار بیشتر به شما می‌دهد.

هر دو مدل دارای 4 گیگ رم در یک رنگ خاکستری معدنی هستند، و حداقل در حال حاضر، هر دو به طور انحصاری در وب سایت رسمی سازنده ایالات متحده در دسترس هستند، اگرچه فهرست آمازون نیز بدون برچسب قیمت، یک “خرید فعال” است. دکمه “، یا هر نوع ETA.





منبع