ایسوس قیمت و در دسترس بودن لپ تاپ نمایشگر تاشو خود را اعلام کرد

این یک باتری قدرتمند 75 وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع دارد و احتمالاً برای راضی نگه داشتن پنل OLED عظیم به آن نیاز دارد.

وقتی صحبت از مشخصات خام به میان می‌آید، بی‌تفاوت نیست. این دستگاه از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core i7 با حداکثر 16 گیگابایت رم و یک SSD 1 ترابایتی PCIe 4.0 قدرت می‌گیرد.

این شبیه به یک سامسونگ گلکسی فولد 4 فوق العاده است که ویندوز 11 را اجرا می کند، و این در کتاب ما بسیار هیجان انگیز است.

هنوز تاریخ دقیق عرضه Zenbook 17 Fold OLED را نمی‌دانیم، اما مطمئناً نمی‌توانیم منتظر بمانیم.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/162431-asus-reveals-pricing-and-availability-for-its-wild-folding-display-laptop/

یا، اگر ترجیح می دهید، می توانید از آن به عنوان لپ تاپ استفاده کنید، از قسمت بالایی به عنوان صفحه نمایش 12.5 اینچی 1080P و قسمت پایینی به عنوان صفحه کلید روی صفحه و ترک پد استفاده کنید.

ایسوس قیمت و در دسترس بودن لپ تاپ عکس 1 با نمایشگر تاشو وحشی خود را اعلام کرد

ایسوس


Zenbook 17 Fold می تواند مانند یک تبلت استفاده شود، زمانی که باز شود و صفحه نمایش بزرگ 17.3 اینچی را در اختیار شما قرار می دهد.

بله، ارزان نیست، اما ممکن است جالب‌ترین لپ‌تاپ سال باشد – و پتانسیل آن را دارد که یک کیت واقعاً مفید باشد.

به عنوان بخشی از فعالیت های ایسوس در نمایشگاه IFA 2022، این برند قیمت و در دسترس بودن نوت بوک های لمسی آینده نگر را اعلام کرده است.

این محصول از سه ماهه چهارم سال 2022 در سطح جهانی عرضه می شود و قیمت آن از 3299.99 پوند / 3499.99 دلار شروع می شود.

ویدیوی روز جیبی

Zenbook 17 Fold OLED ما را در نمایشگاه CES اوایل سال جاری شگفت‌زده کرد، اما در آن زمان، زمانی که ممکن است به فروش عمومی برسد کمی مرموز بود.