ایسوس نقشه راه انتشار اندروید 12 را برای سری تلفن های ZenFone و ROG فاش کرد



ایسوس نقشه راه انتشار اندروید 12 را برای سری تلفن های ZenFone و ROG فاش کرد

اگر گوشی هوشمند ایسوس دارید، خبرهای خوبی برای شما داریم. شرکت تایوانی به تازگی حداقل دو مورد را تایید کرده است سری ZenFone و سه گوشی هوشمند سری ROG Phone از ابتدای امسال به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت خواهند کرد.

اولین کسانی که آپدیت اندروید 12 را در ماه دسامبر دریافت می کنند گوشی‌های هوشمند سری ZenFone 8 و به‌دنبال آن به‌روزرسانی‌هایی برای سری ROG Phone 5 و 5s در سه ماهه اول 2022. همچنین، انتظار می رود سری ZenFone 7 و سری ROG Phone 3 در نیمه اول سال 2022 آن آپدیت اندروید 12 را دریافت کنند.

ایسوس همچنین تأیید کرده است که علاوه بر تمام تغییرات عمده ای که اندروید 12 به ارمغان می آورد، این به روز رسانی شامل ویژگی های باتری و ویژگی های مدیریت عملکرد نیز می شود. برای تلفن‌های هوشمند ZenFone که واجد شرایط به‌روزرسانی اندروید 12 هستند، تغییرات ویژه ZenUI را نیز شامل می‌شود که می‌تواند ناوبری را آسان‌تر کند، کنترل پنل‌های ساده‌تر، افزایش دید برای کنترل بهتر و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر. یک برنامه بتا برای کاربران ZenFone 8 برای Android 12. در حال حاضر برای کسانی که مایلند بخشی از فرآیند توسعه ایسوس باشند در دسترس است. برنامه بتا به شناسایی دقیق و رفع مشکلات بر اساس تجربیات واقعی کاربر قبل از ارسال نسخه های نهایی در دسامبر کمک می کند.





منبع