ایسوس NovaGo رایانه شخصی ویندوز 10 مجهز به اسنپدراگون کوالکام را به واقعیت تبدیل کرد

Asus NovaGo نوید ساخت نازک و سبکی را می دهد، اما همچنان اتصال فیزیکی به شکل 2x USB 3.1 و HDMI و همچنین صفحه کلید کامل وجود دارد. در نهایت، این لپ‌تاپ مانند هر لپ‌تاپ 13.3 اینچی دیگری است، اما با آن تغییر جزئی در اتصال و سخت‌افزار.

خبر خوب ایسوس – جدا از اینکه تجربه کامپیوتر همیشه متصل را به شما نوید می دهد – این است که Asus NovaGo ارزان خواهد بود. با قیمت 599 دلار برای نسخه 4 گیگابایتی/64 گیگابایتی، یا 799 دلار برای مدل کامل 8 گیگابایتی/256 گیگابایتی، این رایانه شخصی موبایلی ارزان تر از آخرین گوشی هوشمند پرچمدار است.

Asus NovaGo مجهز به چیپست کوالکام اسنپدراگون 835، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. ایسوس که به دنبال تحقق وعده عمر باتری بیشتر است، ادعا می کند که با 30 روز آماده به کار، 22 ساعت از آن (تماشای ویدیو) بهره خواهید برد.

ویدیوی روز جیبی

یک صفحه نمایش 13.3 اینچی در بالا وجود دارد که از قلم Asus پشتیبانی می کند – به این معنی که می توانید از Windows Ink استفاده کنید – با 1024 سطح حساسیت فشار پشتیبانی می شود، یا فقط می توانید از لمس برای حرکت استفاده کنید.

وقتی صحبت از اتصال به میان می‌آید، ایسوس اتصال eSIM یا نانو سیم‌کارت را ارائه می‌کند و تأیید کرده است که به طیف وسیعی از مناطق از جمله بریتانیا می‌آید. هنوز نمی‌دانیم که دقیقاً چگونه آرایش شبکه چگونه کار می‌کند، اما اگر نسخه نانو سیم‌کارت در بریتانیا وارد شود، به سادگی در سیم کارت قرار می‌گیرد و LTE را بالا می‌برد.

جری شن، مدیرعامل ایسوس در نشست Qualcomm Snapdragon Summit در هاوایی روی صحنه رفت تا اولین رایانه شخصی ویندوزی «همیشه متصل» مجهز به اسنپدراگون، Asus NovaGo را معرفی کند.


این ویندوز 10 اس را اجرا می کند و تری مایرسون از مایکروسافت نیز به صحنه آمد و به “نسخه بهینه شده آفیس 365” اشاره کرد، بنابراین ما حدس می زنیم که برخی از نرم افزارها برای پرش وجود داشته باشد – اگرچه پیام این است که همه چیز را مدیریت خواهد کرد. برنامه های ویندوز 10 اس، با گزینه ارتقاء به ویندوز 10 پرو در صورت نیاز.

قیمت های بریتانیا و تاریخ عرضه هنوز تایید نشده است.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/143021-asus-novago-makes-qualcomm-s-snapdragon-powered-windows-10-pc-a-reality/

کوالکام و شرکای آن در سال گذشته درباره رایانه‌های شخصی همیشه متصل صحبت کرده‌اند و قول داده‌اند عمر باتری طولانی‌تر، اتصال فوری و تحولی گسترده در نحوه نگاه ما به دسته رایانه‌های شخصی و در نهایت نحوه استفاده از دستگاه‌هایمان ایجاد کنند.