ایسوس ROG از دو لپ تاپ گیمینگ جدید و بیشتر رونمایی کرد

سری ROG Slash دارای کیف، سرپوش و آستین لپ تاپ است. این چیزی نبود که ما انتظار دیدنش را داشتیم، اما همه چیز به طرز شگفت انگیزی جالب و کاربردی به نظر می رسد.

این فقط داخل نیست که به‌روزرسانی‌ها را مشاهده می‌کند، اما بیرونی دارای یک الگوی جوهر نامرئی خاص است که فقط در زیر نور UV ظاهر می‌شود. بسیار منحصر به فرد

ایسوس همچنین نسخه جدیدی از سری Flow خود را با نام Flow X16 معرفی کرد. این یک لپ‌تاپ گیمینگ باریک و سبک با صفحه نمایش 16 اینچی است.

بسیار شبیه به Flow X13 که قبل از آن عرضه شد، X16 را می توان در حالت تبلت یا لپ تاپ به لطف طراحی لولایی 360 درجه آن استفاده کرد. همچنین از داک موبایل XG ایسوس پشتیبانی می‌کند که اوایل امسال با Flow Z13 آزمایش کردیم.

ابتدا لپ تاپ ROG Strix Scar 17 Special Edition وجود دارد. مدل استاندارد در اوایل سال جاری در CES معرفی شد و برای علاقه‌مندان به ورزش‌های الکترونیکی که خواهان عملکرد فوق‌العاده و نرخ تازه‌سازی بالا هستند، طراحی شده است.

ایسوس ROG از دو لپ تاپ گیمینگ جدید، یک بازی و تعدادی لوازم جانبی جالب عکس 2 رونمایی کرد

ایسوس ROG از دو لپ تاپ گیمینگ جدید، یک بازی و تعدادی لوازم جانبی جالب عکس 3 رونمایی کرد

این سخت افزار سطح بالا با یک پنل مینی LED QHD 165 هرتزی با حداکثر روشنایی خیره کننده 1100 نیت ترکیب شده است.

این تنها لپ‌تاپ‌ها در رویداد Boundless ایسوس نبودند، اما این برند از خط جدیدی از لوازم جانبی نیز رونمایی کرد.

نسخه Special Edition قدرت بیشتری را در داخل به همراه آخرین پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i9-12950 HX دارد. یک تراشه موبایل 65 واتی که قادر است تا 5.2 گیگاهرتز را تقویت کند.

ویدیوی روز جیبی

Flow X16 پردازنده AMD Ryzen 6900HS و Nvidia RTX 3070 Ti را در قاب کوچک خود دارد. به نحوی توانسته است تنها 2.1 کیلوگرم وزن داشته باشد.

لپ‌تاپ‌های جدید از سه ماهه سوم سال 2022 در دسترس خواهند بود. نسخه ویژه ROG Strix Scar 17 از 3999.99 پوند شروع می‌شود، هنوز قیمتی برای Flow X16 اعلام نشده است.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/161149-asus-rog-unveils-new-gaming-laptops/

کسانی که لپ تاپ نسخه ویژه اسکار 17 دارند می توانند سرنخ های پنهان روی لپ تاپ را پیدا کنند، اگرچه ما متقاعد نشده ایم که این دلیلی باشد که کسی چنین دستگاه رده بالایی را خریداری کند.

در نهایت، ایسوس یک نسخه توسعه یافته برای بازی ROG Citadel XV خود با نام Scar Runner اعلام کرد. این یک بازی پارکور اول شخص با عنصر پازل است.

این محصولات دارای مواد ضد آب TPU هستند که با سگک های بزرگ و لهجه های صورتی و آبی جفت شده اند. مانند اکثر محصولات ROG، حال و هوای سایبرپانک مشخصی وجود دارد و ما آن را بررسی می کنیم.

بخش بازی ایسوس، جمهوری گیمرها، در رویداد مجازی For They Who Dare: Boundless از مجموعه ای از محصولات جدید خود رونمایی کرده است.


البته، پردازنده‌ای مانند آن نیاز به خنک‌سازی جدی دارد، بنابراین، ایسوس با تولیدکننده خمیر حرارتی سطح بالا، Thermal Grizzly، همکاری کرده است تا فرمول فلز مایع با کارایی بالا به نام Conductonaut Extreme را توسعه دهد. این ترکیب جدید در هر دو پردازنده و پردازنده گرافیکی استفاده می شود و ایسوس ادعا می کند که دما را تا 10 درجه سانتیگراد در مقایسه با خمیر حرارتی معمولی کاهش می دهد.

Asus ROG از دو لپ‌تاپ گیمینگ جدید، یک بازی و تعدادی لوازم جانبی جالب، عکس ۴ رونمایی کرد