ایسوس ROG Phone 2 بالاخره به اندروید 11 آپدیت شد



ایسوس ROG Phone 2 بالاخره به اندروید 11 آپدیت شد

پس از بیش از دو سال حضور در بازار، Asus ROG Phone 2 به‌روزرسانی سال گذشته سیستم عامل اندروید را دریافت می‌کند، اما آیا اندروید 12 را دریافت می‌کند؟ هنگامی که در سپتامبر 2019 راه اندازی شد، ایسوس ROG Phone 2 دارای اندروید 9.0 بود. از طریق به روز رسانی های متوالی، پرچمدار ایسوس به اندروید 11 آورده شده است و به احتمال زیاد در این نسخه از سیستم عامل باقی خواهد ماند. اگرچه این اطلاعات در وب سایت انگلیسی این شرکت تایید نشده است. توسعه دهندگان XDA متوجه شدند تغییرات رسمی در وب سایت چینی، بنابراین به روز رسانی اندروید 11 ممکن است در حال حاضر فقط در بخش هایی از جهان در دسترس باشد.

لازم به ذکر است که ایسوس از چند ماه پیش آزمایش آپدیت اندروید 11 را برای ROG Phone 2 آغاز کرد و در ماه سپتامبر برنامه بتا را تعطیل کرد. به دلیل تغییرات گسترده در رابط کاربری ROG و سایر پیشرفت‌هایی که ایسوس در آپدیت به‌جز اندروید 11 ارائه کرده است، آماده‌سازی ارتقا برای عموم مردم کمی زمان‌بر بود.

همانطور که گفته شد، اگر همچنان از ROG Phone 2 ایسوس به عنوان درایور روزانه خود استفاده می کنید، به روز رسانی باید یک رابط کاربری جدید ROG، یک وصله امنیتی جدید و همچنین مجموعه ای از بهبودهای اندروید 11 را اضافه کند.





منبع