ایسوس ROG Phone 5 در حال ارتقا به اندروید 12 است



ایسوس ROG Phone 5 در حال ارتقا به اندروید 12 است

یکی از گران ترین گوشی های بازی موجود در بازار، ایسوس ROG Phone 5 بالاخره به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت کرد. خوشبختانه، ROG Phone 5 همچنین یکی از بهترین تلفن های بازی موجود در بازار است، نه فقط گران ترین، بنابراین اگر واقعاً به بازی های تلفن همراه علاقه دارید، احتمالاً این دستگاه مورد استفاده شما خواهد بود. اکنون، اگر قبلاً شما احتمالاً از دانستن آن خوشحال خواهید شد ایسوس اندروید 12 را برای ROG Phone 5 عرضه می‌کند. نکته مهم این است که این به‌روزرسانی هنوز برای همه در دسترس نیست، اما اگر می‌دانید چگونه یک تصویر را سایدلود کنید، می‌توانید آن را از وب‌سایت رسمی شرکت دانلود کنید، اگرچه پیشنهاد می‌کنیم منتظر بمانید. OTA.

همراه با جدیدترین نسخه در مورد اندروید 12 در دسترس بودن برای ROG Phone 5، ایسوس همچنین تغییرات کامل به‌روزرسانی را منتشر کرد که شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید است. یکی از مواردی که این شرکت به آن اشاره نمی کند این است که چه وصله امنیتی در به روز رسانی گنجانده شده است، اما حدس می زنم که خودمان متوجه خواهیم شد.

متأسفانه، Asus ROG Phone 5 ما این به‌روزرسانی را در اروپا دریافت نکرد، اما ما مطمئن هستیم که تنها چند روز دیگر به بازار خواهد آمد. تا اون موقع حتما برای تمام تغییرات اضافه شده توسط ایسوس، پچ یادداشت ها را بررسی کنید.





منبع