اینتل دو هسته‌ای Atom را برای موبایل، ZTE، Asus و Lenovo آنبورد عرضه می‌کند

وضوح صفحه نمایش تا 1900 x 1200 برای Android اکنون با پشتیبانی از Android 4.2 Jelly Bean، صفحه نمایش بی سیم و HSPA+ و همچنین فرمت فیلم UltraViolet جدید پشتیبانی می شود.

هرمان ائول، معاون اینتل و مدیر کل گروه موبایل و ارتباطات گفت: «محصول نسل دوم ما دو برابر عملکرد محاسباتی و تا سه برابر قابلیت‌های گرافیکی را ارائه می‌کند، همگی در حالی که قدرت رقابتی پایینی دارند.

اولین دستگاهی که با Clover Trail+ در داخل نمایش داده شد Lenovo IdeaPhone K900 بود که در CES 2013 مشاهده شد و برنامه‌هایی برای عرضه این دستگاه در چین در سه ماهه دوم سال 2013 وجود دارد.

با معرفی چند دستگاه با اینتل در سال 2013، شاید مهمترین آنها موتورولا RAZR i، این شرکت اکنون با معرفی پردازنده های 32 نانومتری Z2580، Z2560 و Z2520 با سرعت کلاک 2.0، 1.6 به پلتفرم دو هسته ای می رود. و به ترتیب 1.2 گیگاهرتز.

ویدیوی روز جیبی

اینتل با رونمایی از نسل بعدی چیپست‌های اتم اینتل که با نام Clover Trail+ شناخته می‌شود، برنامه‌های خود را برای ورود به تجارت گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها مشخص کرده است.


این تراشه‌ها هنوز روی 32 نانومتری قدیمی‌تر هستند، با این حال برنامه‌هایی برای حرکت به سمت 22 نانومتر در سال جاری وجود دارد که می‌تواند راه‌حل موبایل اینتل را حتی در برابر شرکت‌هایی مانند کوالکام رقابتی‌تر کند.

در همین حال، ایسوس قرار است تبلت اینتل را در نمایشگاه MWC 2013 عرضه کند، تایید شده است و در اواخر سال 2013 در دسترس بودن اتم 22 نانومتری چهار هسته ای “Bay Trail” با دستگاه های ویندوز و اندروید در کانون توجه قرار خواهد گرفت.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/intel/119711-intel-dual-core-atom-mobile/این تراشه همچنین از دوربین‌های دوگانه، با سنسور اصلی تا 16 مگاپیکسل، همراه با انواع ویژگی‌هایی که از یک گوشی هوشمند مدرن انتظار دارید، مانند عکاسی HDR با حذف شبح و 15 فریم بر ثانیه پشت سر هم در 8 مگاپیکسل پشتیبانی می‌کند. .