اینگونه بود که سئو متولد شد

4 پارامتر در این بخش از فرایند از سئو دخیل هستند. در این بخش هرکدام از بخشها را بههمراه پارامترهای تاثیرگذارشان بررسی خواهیم کرد. در این بخش میتوانید اطلاعات ارزشمندی را کسب کنید. مثلاً در همین مقاله از شما دعوت میکنیم تا مقاله سئو وردپرس را بخوانید و اطلاعات بیشتری در رابطه با این موضوع کسب کنید. ازتان دعوت میکنیم تا مقاله بک لینک چیست را بخوانید. اگر از ابتدا مقاله ما را خوانده باشید، میدانید که مسائل زیادی در فرایند سئو اهمیت دارند و بکلینک فقط یکی از آنها است. اگر با تعریف دامنه آشنا نیستید، خواندن مقاله دامنه چیست کمکتان میکند. اجازه دهید این راهنمای مفصل را با تعریف سئو شروع کنیم. 1. اجازه دسترسی به موتورهای جستوجو تا بتوانند سایت شما را بررسی کنند. این قسمت به موتورهای جستوجو و جستوجوگرها نشان میدهد که سایت شما چه موضوعی دارد و در چه حیطهای فعالیت میکنید. سئو چیست و از چه زمانی اهمیت پیدا کرد؟ بگذارید اینگونه بگوییم که اگر برند بزرگی داشته باشید، از همان ابتدای کار و بدون انجام کار خاصی، چند قدم جلوتر هستید.

هرچقدر بک لینک بیشتری داشته باشید، تاثیر بهتری در سئو سایتتان مشاهده خواهید کرد. این موضوع اهمیت کیفیت بک لینک را نشان میدهد که بسیار بیشتر از اهمیت کمیت آن است. وقتی به یک سایت غیر از سایت خودتان لینک میدهید، لینک خارجی ساختهاید. اکانت یک اینفلوئنسر معروف با تعامل بالا، از اکانت نوه خالهتان اعتبار بیشتری دارد (حداقل برای گوگل). یک سری تکنیک هم وجود دارد که به آنها تکنیک سئوی کلاه خاکستری میگویند. تعداد: درست است که کیفیت بکلینکها از کمیت آنها اهمیت بیشتری دارند، اما این به آن معنا نیست که تعداد بکلینکهایی که برای سایتتان گرفتهاید مهم نباشند! کلمات کلیدی عبارات تک کلمهای یا چندکلمهای در سایت هستند که قرار است مخاطب با جستوجوی آنها به محتوا شما برسد. استفاده بیش از حد و متمرکز از این عبارات توسط گوگل تائید نمیشود و ممکن است کار شما را اسپم تلقی کند. همهچیز از اواخر قرن قبل شروع شد. احتمالاً به همین دلیل بود که بیل گیتس بیش از 20 سال قبل محتوا را تاجگذاری کرد و آن را پادشاه نامید!

وقتی محتوایی از برند شما در شبکههای اجتماعی ترند شود و دستبهدست بچرخد، موتورهای جستوجو این موضوع را میفهمند. اول اینکه این کلمات باید مرتبط با حیطه کاری شما و موضوع مقالهتان باشند. از طریق سئو کلاه سیاه خیلی زود به نتیجه میرسید، اما این نتایج ماندگار نیستند و حتی ممکن است گوگل شما را جریمه هم بکند. فروشگاهی که در صفحه اول گوگل جا خوش کرده، خیلی بیشتر از فروشگاه آنلاین مستقر در صفحه دوم گوگل مشتری دارد! مثلاً یک مغازه سهنبش خیلی بیشتر از حجرهای که در تنگنای یک بنبست پَرت قرار دارد به چشم میآید. هرچیزی که زود به دست بیاید، زود هم از دست میرود. هرچقدر پاسخ محتوا به پرسش کاربران دقیقتر باشد، رتبه بهتری به دست میآورد. هر چقدر عنوان سئویی که مینویسید جذابتر و به جستجوی مخاطب نزدیکتر باشد، کلیک بیشتری دریافت میکند. همیشه برای رسیدن به یک هدف، راههای زیادی وجود دارد. در جمله قبلی عبارت سئو وردپرس یک انکر تکست بود. در طرف مقابل اگر محتوای مفیدی در کار نباشد، بهترین راهکارها هم کارساز نخواهند بود. در ادامه طرز کار موتورهای جستوجو را بررسی میکنیم.

منظور از تگهای HTML مواردی مانند توضیحات متا، عناوین، اسکیماها و زیرتیترها هستند. ✅ دقت کنید که وقتی از کلمات کلیدی در توضیحات متا استفاده میکنید، این کلمات برجسته (Bold) میشوند و همین، توجه مخاطبان را به خود جلب میکند. دقت کنید که این کار زحمتهای خودش را دارد و بسته به حیطه فعالیتتان، رقبای زیادی هم دارید که هرکدام – مثل شما – سعیشان را برای تصاحب مغازه سر نبش میکنند. اگر از روش اول استفاده کنید که با تقلب و فریب انجام میگیرد، از سئو کلاه سیاه استفاده کردهاید و اگر از راه درست سعی در رشد سایتتان داشته باشید، از سئو کلاه سفید! اگر میخواهید بکلینک داشته باشید، نباید منتظر بمانید تا دیگران بهصورت خودجوش شما را به خواستهتان برسانند. مسائلی مانند کشور و شهر فردی که جستوجو را انجام داده است و سابقه جستوجوهای او، میتوانند در رتبه سایت شما برای این فرد تاثیر داشته باشند. نتایجی که در گوگل و دیگر موتورهای جستوجو نمایش داده میشوند، دارای تیتری هستند که بزرگتر از باقی نوشتهها نمایش داده میشود. این پروسه هم از راههای شرافتمندانه انجام میشود و هم از راههای پلید!

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد گلد لینک لطفا به بازدید از وب سایت ما.