بایگانی‌های هندزفری بلوتوثی پودر شاپ-اصیل بخرید

بایگانی‌های هندزفری بلوتوثی پودر شاپ-اصیل بخرید زومیت با فهرست کردن فروشگاه‌های اینترنتی مختلف و نمایش قیمت اسپیکر و هدفون کار را ساده کرده است. هدفون‌ها را با هم مقایسه کنید، تصاویر آن را ببینید و از نمودار تغییرات قیمت، از آخرین تغییر قیمت محصول مطلع شوید. به دنبال خرید هدفون ارزان هستید؟ آیا قیمت هندزفری خاصی را می‌خواهید پیدا کنید؟ مراقب سلامت گوش خود باشید و از هر هدفون بی کیفیتی استفاده نکنید. این نوع هدفون صدا را تا حد زیادی ایزوله می‌کند اما به طور کامل مانع نشت صدا نمی‌شود. بسیاری از هندزفری‌های تو گوشی که بدون ایرتیپ عرضه می‌شوند، در این دسته قرار می‌گیرند.

هدفون تسکو مدل TH 5332

درصورتی که از هدفون خود در هنگام ورزش استفاده می‌کنید و یا در منطقه‌ای با هوای بارانی زندگی می‌کنید، انتخاب هدستی با داشتن استاندارد‌های مقاومت به آب امری ضروری حساب می‌شود. رقم اول در این استاندارد میزان مقاومت به خاک و رقم دوم، میزان مقاومت به آب را نشان می‌دهد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی بیکوپلاس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

شارژر بی سیم فست شارژ Baseus Simple WXJK 18W

این دست از محصولات که بیشتر با نام هدفون شناخته می‌شوند، برای گوش دادن به موسیقی یا فایل‌های صوتی کاربرد وبسایت اصیل بخرید دارد. پس اگر برای انجام مکالمه به هدفون یا هندزفری نیاز دارید، هنگام خرید هندزفری به مشخصات کالا توجه کنید تا محصول میکروفون دار را بخرید. در قسمت توضیحات محصول همه هندزفری های بیکوپلاس به قسمت محدود عملکرد یا برد هندزفری توجه کنید؛ از آنجایی که هندزفری بلوتوثی است پس به صورت وایرلس کار می‌کند و به‌طور بهینه لازم است تا 10 متر فاصله از گوشی را پوشش دهد. جوری که وقتی گوشی پیشتان نیست هم بتوانید تماس تلفنی برقرار کنید یا به موسیقی گوش دهید. امروزه شرکت های زیادی به تولید انواع هدست و هندزفری بلوتوثی می پردازند و با تولید محصولاتی با کیفیت، رقابت سنگینی را ایجاد کرده اند.

  • به طور قطع دوست ندارید مخاطب شما صدایتان را نامفهوم یا با نویز زیاد بشنود.
  • بدیهی است که هندزفری بیسیم یا ایرباد وایرلس نیاز به شارژ شدن داشته باشد.
  • این نکته را هم مورد توجه قرار دهید که برخی از گوشی‌های موبایل جک 3.5 میلی‌متری را حذف کرده‌اند.
  • یکی از مشخصه‌های متمایز و قابل توجه هندزفری‌های حلزونی، قابلیت اتصال آنها از فاصله 10 متری به گوشی و لپ تاپ است.
  • علی‌رغم این‌که می‌توانید از سایر مدل‌ها نیز برای کنسول‌های بازی استفاده کنید، اما هدست‌های کنسولی امکانات به مراتب بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهند.
هدفون‌های دارای نویز کنسلینگ یا ANC از طریق میکروفون‌های تعبیه شده در آن‌ها و دریافت صدای محیط با کمک تولید امواج متضاد این نویزها سعی در خنثی سازی آن‌ها دارند. دسترسی به مقایسه کم‌ترین قیمت و مشخصات فنی از طریق لیست‌ محصول و صفحه‌ی آن‌ها امکان‌پذیر است. همچنین استفاده از نظرات دیگر کاربران، بررسی‌های تخصصی زومیت و بخش پرسش و پاسخ نیز به انتخاب بهتر و آگاهانه‌تر شما کمک خواهد کرد. همچنین بخشی برای مشاهده‌ محبوب‌ترین مقایسه‌های ساعت های هوشمند انجام شده توسط کاربران تدارک دیده شده است. اگر در جای عمومی از هدفون استفاده می‌کنید، یا در دفتر کار سروصدای زیادی وجود دارد، هدفون پشت بسته مناسب شما خواهد بود. هدفون پشت بسته توانایی تولید فرکانس‌های بسیار پایین را دارد، اما ممکن است در استفاده‌ی طولانی مدت، کمی گوش‌ها را خسته کند.

بی شک تولیدکنندگان مطرح کالای دیجیتال محصولات به مراتب با کیفیت‌تری را تولید می‌کنند اما به همان نسبت قیمت بالایی نیز دارند. به عنوان مثال خریدهدفون های سامسونگ ممکن است برای شما دو الی سه برابر خرید هدفون های بی سیم شیائومی، بودجه بطلبد. این مدل‌ها مناسب افرادی هستند که علاقه دارند در هنگام استفاده از هدفون، متوجه صدای بیرون بشوند و نمی‌خواهند تعاملشان به دنیای بیرون به طور کامل قطع شود. افرادی که در فضای کار از هدست بلوتوثی استفاده می‌کنند معمولا این مدل را ترجیح می‌دهند. بازار هدفون‌های بیسیم روز به روز شلوغ‌تر می‌شود و این تنوع زیاد، انتخاب یک هدفون بلوتوثی مناسب را برای کاربران دشوار کرده است. در ادامه، شما را با نکات مهم در انتخاب یک هدفون بلوتوثی آشنا خواهیم کرد تا بتوانید یک انتخاب مناسب بر اساس نیازهای خود داشته باشید.

به عبارت دیگر به کمک هدست برخلاف هدفون می توان یک ارتباط دوطرفه برقرار کرد. میکروفون در هدست ها نسبت به هندزفری و هدفون از لحاظ راحتی استفاده توسعه پیدا کرده است. به این صورت که در هدست میکروفون به صورت چرخشی حرکت می کند و هرکس با توجه به نیاز خود می تواند موقعیت و فاصله آن را با صورت و بدن خود تنظیم کند. از سوی دیگر انواع دیگری از هدست ها وجود دارد که مستقیما به کامپیوتر یا تلفن وصل می شوند. به همین خاطر هدست ها مناسب ترین وسیله برای استفاده در مراکز تماس و همینطور سیستم های تلفنی و پاسخگویی مبتنی بر VOIP هستند. همینطور از آن ها می توان برای ضبط فیلم آموزشی و بازی های کامپیوتری آنلاین که در آن بازیکنان باهم ارتباط گفتاری داشته و در حین بازی باهم صحبت می کنند.

می‌دانیم که هزینه‌ی پرداختی فاکتور بسیار مهمی برای خرید یک کالای دیجیتال است. با مراجعه به بخش هدفون در محصولات زومیت می‌توانید قیمت انواع هدفون، هدست و هندزفری را پیدا و ارزان‌ترین آن را تهیه کنید. قیمت هدست گیمینگ، بازه‌ی وسیعی را در بر می‌گیرد و تنوع این دسته از هدفون بسیار زیاد است. از هدفون‌های تو گوشی باسیم گرفته تا هدفون‌های بی سیم و باسیم با دانگل وایرلس مجزا، همه و همه می‌توانند مختص بازی کردن تولید شده باشند.

هندزفری بلوتوث تک گوش Baseus Encok A05 NGA05