بایگانی‌های پاور کامپیوتر پانا پی سی | asusmag

به همین دلیل است که باید فقط از کابل هایی استفاده کنید که همراه با منبع تغذیه شما عرضه شده اند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجیکسو، پخش لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل و لوازم صوتی تصویری فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. خرابی معمولی منبع تغذیه اغلب به صورت بوی سوختگی درست قبل از خاموش شدن کامپیوتر مشاهده می شود. مشکل دیگر می تواند خرابی فن خنک کننده پاور باشد که به اجزای منبع تغذیه اجازه می دهد بیش از حد گرم شوند.

  • مانند اکثر سخت افزارهای رایانه شخصی، گزینه های بسیار متنوعی در مورد ظاهر منبع تغذیه شما وجود دارد.
  • در حال حاضر قیمت پاور کامپیوتر از حدود 2 میلیون تومان تا حدود 20 میلیون تومان وجود دارند که هر کدام ویژگی و قدرت مورد نظر خود را دارند.
  • پاور یکی از حیاتی‌ترین اجزاء کیس محسوب می‌شود و بنابراین در انتخاب و خرید پاور گیمینگ حساسیت زیادی به خرج بدهید.
  • این کابل را می توان با هر دو مادربرد 24 پین و 20 پین ATX مورد استفاده قرار داد.

به دلیل موقعیت منحصر به فرد پاور کامپیوتر در چیدمان رایانه شخصی، اطمینان از اینکه دارای حفاظت داخلی است می تواند به ایمن نگه داشتن بقیه سخت افزارهای سیستم شما نیز کمک کند. علیرغم نام، پاور ها برق سیستم ها را تامین نمی کنند، در عوض آنها آن را تبدیل می کنند. به طور خاص، یک منبع تغذیه جریان ولتاژ بالا متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می‌کند، و همچنین ولتاژ خروجی DC را به تلورانس‌های خوب مورد نیاز برای سایر قطعات را تنظیم می‌کند.

Green GP380A-HED Computer Power Supply

البته شما می‌توانید از رابط‌های مولکس به ساتا نیز برای این دسته از تجهیزات استفاده کنید.هرچند اگر مادربرد و پردازنده‌های چند نسل اخیر خرید می‌کنید، نیازی نیست چندان بابت این مسئله نگران باشید. این به شما نشان می دهد که این قطعه چند درصد از برق متناوب ورودی را به برق مستقیم تبدیل خواهد کرد. میزان تلفات توان، این گونه به شما نشان داده می شود که معمولا ۵۰ درصد اعلام خواهد شد. به طور کلی، سیستم‌هایی که به یک پاور ۴۰۰ وات یا پایین‌تر نیاز دارند، اجزای کافی برای تعداد زیادی کابل برق را ندارند.

پاور 700W سیلور استون SX700-PT Platinum

مجله خبری محصولات ایسوس گرین GP600B-HP EVO مشخصاً برای گیمرهای سخت‌گیری ساخته شده که نیاز به یک پاور حرفه‌ای با تمام ویژگی‌های یک پاور گیمینگ مدرن را دارند. منبع تغذیه گرین مدل GP600B-HP EVO از نوع نیمه ماژولار بوده و توان خروجی برابر 600 وات ارائه می‌دهد. این پاور گیمینگ دارای گواهینامه استاندارد 80PLUS طلایی بوده و راندمان حداکثر آن 93 درصد می‌باشد. پشتیبانی از تعداد مناسب کابل که نشان می‌دهد به چه تعداد قطعه می‌توان برق‌رسانی کرد. توان واقعی، ماژول یا غیرماژول بودن آن و ابعاد اهمیت زیادی دارند.چرا ابعاد پاور اهمیت زیادی دارد؟ابعاد پاور باید به گونه‌ای باشد که با کیس سازگار باشد، همچنین ابعاد پاور میزان فضای فیزیکی را برای اتصال کابل‌ها تعیین می‌کند. در منبع تغذیه نیمه ماژولار کابل‌های اصلی مانند کانکتور 24 پین مادربرد، کابل 8 پین CPU و کانکتور برق PCIe که به GPU متصل می‌شود قابلیت جداسازی ندارند.

پاور گرین Green GP800A-GED Bronze 800W

برای به روز نگهداشتن یک کامپیوتر خروجی این پاورها باید حداقل 18 آمپر در ریل +12V باشد و هنگامی که از سیستم SLI/CrossFire استفاده می شود نباید کمتر از 34 آمپر باشد. برند نام آشنای کورسیر، امروزه اقدام به تولید پاور و منبع تغذیه های گیمینگ کرده است که از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردارند. برند معتبر و نوپای گرین، از بهترین برند های تولید کننده پاور و قطعات گیمینگ ایرانی می باشد. برای منبع تغذیه های ماژولار و نیمه ماژولار، به خاطر داشته باشید که نمی توانید از کابل‌های تولیدکنندگان دیگر یا حتی مدل‌های مختلف یک سازنده در کنار هم استفاده کنید، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. اگرچه سرهای کابلی که به اجزای سازنده شما متصل می شوند استاندارد شده اند، انتهایی که به منبع تغذیه متصل می شود استاندارد نیستند، به این معنی که مارک های مختلف می توانند اتصالات متفاوتی داشته باشند.

http://738sms.ir