بایگانی‌های پیراهن هاوایی فروشگاه اینترنتی ریسک

رنگ‌های خنثی و روشن به راحتی با هر نوع طرح و رنگی از پیراهن هاوایی ست می شوند، خنک‌تر هستند و ظاهر شیک‌تری برای شما می‌سازند. پس از جنگ جهانی دوم با توسعه‌ی حمل و نقل هوایی، توریست‌های بیشتر به هاوایی رفت و آمد پیدا کردند و فرهنگ پوشش پیراهن هاوایی به دیگر نقاط جهان هم انتقال داده شد. در دهه‌ی ۱۹۵۰، فردی به نام «آلفرد شهین» Alfred Shaheen که از فعالان صنعت نساجی بود، با استفاده از طراحی‌های هنری‌تر، مواد خام با کیفیت‌تر و بافت‌های یکدست‌تر، انقلابی در تولید پیراهن‌های هاوایی رقم زد و این تجارت بومی را به صنعتی بین المللی در فشن تبدیل کرد.

به طور کلی فیت پیراهن هاوایی معمولا آزاد و راحت است اما اگر پیراهنی خیلی گشاد و یا بلند را انتخاب کنید استایل جذابی نخواهید داشت. اگر تمایل دارید پیراهن‌های هاوایی خیلی گشاد را انتخاب کنید، بهتر است زیر آن یک تی‌شرت با رنگ روشن و خنثی بپوشید و دکمه‌های پیراهنتان را باز بذارید. همانطور که می دانید یکی از لباس های ضروری برای آقایان پیراهن می باشد که در رنگ و طرح های مختلفی دوخته می شود و یکی از انواع آن پیراهن مردانه هاوایی می باشدکه در این مقاله جدیدترین تصاویر مدل پیراهن مردانه هاوایی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. شناخت انواع مختلف طرح‌های پیراهن مردانه هاوایی، می‌تواند به خرید سریع و آسان کمک کند. با شبستری استور همراه باشید، تا انواع طرح‌های پیراهن هاوایی را به شما توضیح دهیم. جین ایران با ارائه ی بهترین کیفیت در تولید و دوخت پیراهن هاوایی با طرح های جذاب و ارائه ی بهترین راهکار های خرید آنلاین شما را در خرید پیراهن هاوایی کمک می کند تا بهترین محصولات شاد و خاص به دست شما عزیزان برسد.

پیراهن هاوایی آستین کوتاه 20042

بایگانی‌های پیراهن هاوایی فروشگاه اینترنتی ریسک

پس از مدتی پیراهن هاوایی تبدیل به نمادی از شادی، راحتی و سرخوشی شد و حتی افراد طبقه‌ی پایین جامعه هم مشتاق پوشیدن آن‌ها بودند چرا که می‌توانستند با پرداخت مبلغ نسبتا کمی، تجربه‌ای نزدیک به یک سفر لوکس و پرخرج را داشته باشند. در اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم این پیراهن‌ها دیگر تنها در مسافرت‌ها و تعطیلات مورد استفاده قرار نمی‌گرفتند بلکه به مرور جای خود را در استایل خیابانی باز کردند و به یکی از طرح‌های اصلی و خاص استایل تابستانی مردانه تبدیل شدند. هر چند سال یک بار این پیراهن‌های خوش‌رنگ و پر جنب و جوش در میان آیتم های ترند تابستانه قرار می‌گیرند. پیراهن هاوایی مردانه تنها مناسب مسافرت‌های ساحلی نیست و شما می‌توانید در قرار‌ها و دور‌همی‌های دوستانه و خانوادگی و حتی استایل خیابان این مدل پیراهن را با استایل کژوال به طور هوشمندانه‌ای ست کنید و استایلی جذاب بسازید.

اگر پیراهنتان بسیار عرق کرده و یا کثیف شده باشد، در اینصورت احساس گرما خواهید کرد. مثلا اگر شما اندام پر دارید یا قد کوتاهی دارید از طرحهای خلوت، راه راه های عمودی ساده و … استفاده کنید. اما برعکس اگر لاغر هستید یا قد بلندی دارید می توانید از طرح های درشت تر، راه راه های بزرگ افقی استفاده کنید. پیراهن‌های اولیهی آلوها در دهه‌های ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰ توسط خیاطان چینی و ژاپنی از پارچه‌ی کیمونوی ژاپنی دوخته می شدند و مشتریان اولیه‌ی آن ساکنان و گردشگران قفقازی هاوایی بودند.

همین طراحی‌های «آلفرد شهین بود» که در ۱۹۵۶ باعث شد برند معروف Tori Richard که برندی مختص تولید پیراهن مردانه هاوایی بود در هاوایی تأسیس شود. «الویس پریسلی» در کاور آلبوم «هاوایی آبی» در سال ۱۹۶۱، پیراهن قرمزی را که توسط «آلفرد شهین طراحی» شده بود به تن کرد و همین مسئله باعث شد پیراهن‌های هاوایی بیش از پیش مورد توجه واقع شوند. مانند استفاده از تیشرت در اصول ست کردن پیراهن هاوایی، پوشیدن لباس‌های رسمی به خصوص کت نیز چندان مرسوم فروش پیراهن هاوایی نیست.

بنابراین پیراهن هاوایی برای سایر مشتریان به عنوان یک استایل غیر رسمی و خیابانی توصیه می شود. در این نوع از پیراهن های هاوایی که به نسبت دیگر پیراهن ها هم گران تر است، تنها یک طرح بدون تکرار به صورت یکپارچه در سرتاسر پیراهن هاوایی دیده می شود. در این مدل از پیراهن هاوایی طرح به صورت عمودی در هر دو قسمت پیراهن و یا تنها در یک طرف پیراهن قرار دارد. از زمانی که بشر تصمیم گرفت تا خودش را با استفاده از وسایلی که داشت بپوشاند تا به امروز راه طولانی را طی کردیم.

مدل مانتوی بازیگران در سال ۱۴۰۱ و تیپ های جذاب آن ها

تیم استوک میاندوآب وارد کننده‌ی محصولات استوک اروپایی در زمینه لباس با سابقه‌ی ۲۵ ساله که کار خود را در دیجیتال مارکتینگ و فروش آنلاین از سال ۱۳۹۷ شروع کرده است. کارهای استوک میاندوآب به صورت مستقیم توسط خود تیم وارد شده و به همین علت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مهمترین نکته قیمت‌های باورنکردنی دارند. اسپرت گالری ارائه کننده بهترین برنده های پوشاک مردانه و زنانه از سراسر دنیا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ، رضایت شما هدف ماست. پیراهن هاوایی به دلیل تنوع در رنگ و طرح می تواند انتخاب متفاوتی در پوشش شما باشد.