بنشینید و #LovefromASUS خرید کنید

فناوری نمایشگر IPS به Asus Transformer AIO P1801 زاویه دید گسترده ای 178 درجه می دهد، بنابراین آنچه روی صفحه نمایش است، حتی زمانی که از کناری مشاهده می شود، ناپدید یا مخدوش نمی شود. و از آنجایی که Transformer AIO P1801 هم یک رایانه رومیزی ویندوز 8 و هم یک تبلت اندرویدی همه کاره است، می توانید به سادگی این صفحه نمایش باشکوه را از ایستگاه پایه بردارید و در حالت تبلت، روی مبل، آشپزخانه از آن استفاده کنید. میز یا هر جای دیگری که دوست دارید آن را نگه دارید. شما می توانید آن را به هر جایی ببرید – حتی در تعطیلات!

در حالت تبلت تلفن همراه، شما از تمام مزایای یک تبلت اندروید 4.2 کامل بهره می برید که از پردازنده چهار هسته ای Nvidia Tegra 3 پشتیبانی می کند و این به معنای تعداد زیادی برنامه تعطیلات و البته وب است. و با قابلیت لمس 10 نقطه ای، Asus Transformer AIO P1801 اسکرول و بزرگنمایی نقشه های جهان را برای یافتن مکان های مورد نیاز آسان می کند. باتری نیز تا پنج ساعت دوام می‌آورد، بنابراین شما زمان زیادی خواهید داشت که دقیقاً به کجا بروید و قبل از بازگشت به محل کار، آن شب اضافی را سپری کنید.

فروش را بررسی کنید

پشت بنشینید و از lovefromasus خرید کنید تصویر 20

Transformer AIO P1801 همچنین دارای برنامه Asus SuperNote برای اندروید است که به شما امکان می دهد روی صفحه نمایش 18.4 اینچی چند لمسی با کیفیت بالا، doodle، طراحی و تایپ کنید. می‌توانید از این برنامه برای یادداشت کردن تمام معاملات برتر استفاده کنید، و می‌توانید عکس‌ها، ویدیوها و حتی کلیپ‌های صوتی را برای ایجاد پیام‌های شخصی یا لیست خرید برای ذخیره و اشتراک‌گذاری اضافه کنید.

چرخیدن در اطراف یک صفحه نمایش کوچک گوشی هوشمند واقعاً جالب نیست؟ و متأسفانه بسیاری از وب‌سایت‌های پرواز و تعطیلات نیز برای آن آماده نشده‌اند. نه.

ویدیوی روز جیبی
با بیش از 700000 برنامه اندرویدی که برای دانلود از فروشگاه Google Play در دسترس هستند، هرگز در Asus Transformer AIO P1801 چیزی که شما را مشغول کند گیر نخواهید کرد. پشتیبانی کامل از شبکه‌های اجتماعی نیز وجود دارد، بنابراین به‌روز بودن و ارتباط با دوستان آسان است.

تکالیف لحظه آخری

پشت بنشینید و از lovefromasus خرید کنید تصویر 17

و اگر ترجیح می دهید تلویزیون را خاموش بگذارید و به جای آن به تمام موسیقی های جدیدی که به عنوان هدیه کریسمس به شما داده شده است گوش دهید، Transformer AIO P1801 بار دیگر آماده ارائه خدمات است. فناوری صوتی SonicMaster و بلندگوهای داخلی ساعت ها سرگرمی با صدای شیرین را تضمین می کند. و اگر از حالت دسکتاپ به حالت تبلت اندروید بروید، ایستگاه پایه به پخش موسیقی شما ادامه خواهد داد. چه بخواهید از موسیقی ویندوز 8 ایکس باکس حداکثر استفاده را ببرید و چه از Google Play، فناوری Asus SonicMaster موسیقی در گوش شما خواهد بود.

با خرید تمام شده، وقت آن رسیده است که تمام تلویزیون های کریسمس را که از دست داده اید، دنبال کنید. خوشبختانه، Asus Transformer AIO P1801 اینجاست تا دوباره در روز صرفه‌جویی کند و نیاز شما به استفاده از تلویزیون‌های زباله را تامین کند – چه تلویزیون زنده با ماژول تیونر تلویزیون اختیاری، یا به سادگی از اینترنت پخش شود. همه اینها به این معنی است که نیازی به ارتقا به تلویزیون هوشمند نیست. Asus Transformer AIO دارای فناوری WiDi Wireless است که به شما امکان می دهد تجربه تماشا و برنامه تلویزیون خود را کنترل کنید. حتی می‌توانید iPlayer، Netflix، Now TV و بسیاری از سرویس‌های درخواستی دیگر را مستقیماً در تلویزیون HD موجود خود پخش کنید. امسال هیچ بحثی بر سر کنترل از راه دور وجود ندارد.

تصور کنید کریسمس تمام شده است. شما بوقلمون، قیمه و همه چیزهای تزئینی را خورده اید. اما قبل از اینکه وارد روحیه شب سال نو شوید، راه‌های زیادی برای لذت بردن از Asus Transformer AIO P1801 جدید، همه‌جانبه و همه‌جانبه‌تان وجود دارد.


برای معاملات تعطیلات از مبل جستجو کنید

Asus Transformer AIO P1801 با انعطاف پذیری، شیک بودن و قابلیت های همه کاره بی بدیل خود، بدون شک در کریسمس امسال کمی چاشنی به خانه شما خواهد آورد. ایسوس به شما این فرصت را می دهد که یکی از عزیزان خود را برای دریافت این دستگاه شگفت انگیز به عنوان هدیه معرفی کنید – فقط کافی است آنها را در اینجا نامزد کنید.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/125962-sit-back-and-shop-lovefromasus/اگر مبل خیلی اجتماعی به نظر می‌رسد، چرا Transformer AIO P1801 را به رختخواب نبرید و در حالی که زیر لحاف خود فرو رفته‌اید، به جای اینکه مجبور باشید در هوای خیس و سرد بیرون بروید، به فروش Boxing Day دست پیدا نکنید؟ به لطف فناوری وای فای داخلی و پرسرعت، اتصال به شبکه خانگی شما ساده است. و حتی می‌توانید از بلوتوث برای اتصال به دستگاه‌هایی مانند بلندگوهای بی‌سیم یا تلفنتان استفاده کنید تا بتوانید در حین گوش دادن به آهنگ‌های آرامش‌بخش خرید کنید.

اما تبلت Transformer AIO P1801 بسیار بیشتر از تبلت اندرویدی است، زیرا این تبلت نیز یک رایانه رومیزی کامل مایکروسافت ویندوز 8 است که توسط پردازنده نسل سوم اینتل Core قدرت می گیرد. حالت دسکتاپ را می توان همراه با صفحه نمایش 18.4 اینچی مورد استفاده قرار داد، یا می توانید از ایستگاه پایه دسکتاپ به طور جداگانه نیز استفاده کنید و به صفحه کلید و ماوس دسکتاپ (هر دو شامل) و یک صفحه نمایش جداگانه متصل شوید. این بدان معناست که بچه‌ها می‌توانند قبل از بازگشت به مدرسه در سال جدید، مشغول انجام تکالیف خود باشند، در حالی که شما با استفاده از تبلت به خرید ادامه می‌دهید، کارهای خود را روی هارد دیسک بزرگ 2 ترابایتی ذخیره می‌کنند.

گذراندن زمان رسیدن به تلویزیون که از دست داده اید