بهترین اتاق فرار های تهران 20 اسکیپ روم تهران + آدرس کجارو

این بازی و سرگرمی جدید یکی از متفاوت‌ترین و مهیج‌ترین تجربیاتی است که می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده تجربه کنید. مجموعه اسکیپ روم دات آی آر در سال 1395 با اتاق فرار هیجان‌انگیز نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک با ژانر پلیسی – سیاسی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه پس از استقبال جوانان از اتاق فرار، فعالیت خود را در تهران، اصفهان، کرج و اهواز گسترش داد. شب سیزدهم، کابوس، کمپ آلفا، آرماگدون، احضار، طاعون، طهران 1346، شام آخر و سرقت اتاق فرارهای فعلی ما در تهران هستند.

  • اتاق فرار (سوئینی تاد) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نارمک تهران واقع شده است.
  • در واقع اتاق فرار یا اسکیپ روم همان بازی های کامپیوتری هستند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده اند و به صورت گروهی انجام می شوند.
  • شما در مجله اتاق فرار می توانید جدیدترین اتاق فرار تهران و کرج را مشاهده و رزرو اتاق فرار خود را به آسانی انجام دهید.
  • این توضیحات شامل معرفی کوتاه ماجرا و ژانر سناریوها است که در زیر به اختصار معرفی می شوند.
  • بنابراین هرچقدر دیر برسید از تایم بازیتون کم میشه و زمان از دست میدید.

وظیفه شما در برابر وعده‌هایی که به شما داده می‌شود آزاد‌کردن موکل است. مخاطب اسکیپ روم دایرفول آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۱۰ نفر بوده و هر سانس بازی ۶۰ دقیقه است. نمایشی مهیج و دلهره‌آور را دراتاق فرار اسکیپ پیلوت تجربه خواهید کرد. خلاصه داستان به‌ این صورت است که شما ناگهان به خانه‌ای متروک وارد شده و با بخش تاریک خانه مواجه می‌شوید.

  • فرآیند حل کردن معمای اتاق برای بیرون آمدن باید در مدت زمان محدود حداکثر یک ساعت انجام شود.
  • کارآگاه توانا یکی از حرفه‌ای‌ترین کارآگاه‌های تهران است که ادعا کرده مدارک به دست آورده و همه اتفاقات اخیر را به یکی از باند‌های بزرگ تهران ربط داده است.
  • این اتاق فرار داستان جالبی دارد و به گذشته و آینده مربوط است.
  • در اتاق فرار رویا با ۲۰ درصد معما و ۸۰ درصد هیجان روبه‌رو هستید و یک کلاه مخصوص در طول بازی روی سر شما خواهد بود.

غیر از این ژانرهایی که به آن‌ها اشاره کردیم، همچنان دیگر انواع اتاق فرار وجود دارند که بسیار پرطرفدار هستند؛ اتاق فرارهایی با ژانرهای تاریخی، اکشن، فانتزی، درام و… که بعضا ترکیبی هم هستند، اما آنچه که آوردیم، از پرطرفدارترین بازی های اتاق فرار بودند که اکثر مخاطبین هم بازی‌هایی از بین همین ژانرها انتخاب می‌کنند. اتاق فرار دارای ژانرهای مختلف می‌باشد که ژانر کاراگاهی، تاریخی، دلهره اور و ترسناک از ژانرهای محبوب این سرگرمی می‌باشد. با توجه به ژانرهای مختلف، نوع فضاسازی بازی و اتفاقاتی که درون بازی اتاق فرار می‌افتد تجربه هر یک از بازی های اسکیپ روم یک تجربه منحصر به فرد خواهد بود . این تیم برای جمع‌آوری شواهد و مدارک به خانه آقای هنری لوکاس وارد می‌شوند و فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارند تا این مدارک را جمع‌آوری کنند و از آنجا خارج شوند.

اتاق فرار (کوری) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهرک گلستان واقع شده است. اتاق فرار (خانواده مرموز) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهرک گلستان واقع شده است. اتاق فرار (پوست) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله اسلامشهر تهران واقع شده است. اتاق فرار (مرداب) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهرک گلستان واقع شده است. بازی اسکیپ روم در ژانر ترسناک مقداری متفاوت است و احتمالا باید انتظار یک فضای تاریک و اتفاقهای غیر منتظره را داشته باشید و اهدافی مانند شکستن یک طلسم و یا نجات از یک فضای جن زده را تجربه کنید. سرایت، قوام الملک و زندان زامبی را چک کنید؛ چرا که این اسکیپ روم‌ها را می‌توان از ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران دانست.

حضور در اسکیپ روم یا اتاق فرار همان تجربه منحصر به فرد و خاصی است که می‌تواند تبدیل به یکی از زیباترین و خوشحال کننده‌ترین خاطرات شما و عزیزانتان شود. به جرئت می‌توانیم بگوییم که هنوز در اتاق فرارهای تهران جایی نیست که در این فهرست نیامده باشد. چیزی را از قلم انداخته‌ایم؟ پس اسمش را در کامنت‌ها به ما بگویید تا به فهرست اضافه کنیم. البته در یک مقاله دیگر، توضیحات کامل‌تری درباره سایر اتاق فرارهای فعال در تهران آورده‌ایم که دوست داشته باشید می‌توانید بخوانید. اما بازی کردن در اتاق فرار، نیاز به تمرکز بسیار زیادی دارد و باید در مدت کوتاهی به صورت عمیق روی یک مسئله کار کنید. به همین دلیل حضور در اسکیپ روم می‌تواند نقش مهمی در تقویت تمرکز شما داشته باشد.

این الماس مربوط به یکی از ملکه‌های ایران باستان است و به‌دلیل رنگ یشمی، شی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. این موزه سیستم امنیتی قوی دارد و شما باید با گذشتن از آن الماس را سرقت کنید و به یک کلکسیونر خارجی بفروشید. این مجموعه در محدوده میدان فاطمی واقع شده است و در آن یک اتاق فرار وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. رزرو بلیط اتاق‌های فرار این مجموعه فقط به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است. اتاق جنون طبق یک نظریه شکل گرفته که ممکن است به حقیقت مبدل شود.

مجموعه رتسل روم (خیابان زفرقندی)

در این بازی در منزل شخصی یا هر مکانی که دوست دارید، برای شما یک اسکیپ روم طراحی می‌شود. شما، دوستان‌تان و فردی که قصد سورپرایز کردن آن را دارید، قبل از آغاز مهمانی درگیر یک بازی معمایی می‌شوید و به این ترتیب، خاطره‌ای متفاوت و به‌یادماندنی برای شما باقی خواهد ماند. پازل پارتی در واقع بازی طراحی شده مخصوص شما است و برای سفارش آن باید حداقل از چند هفته قبل اقدام کنید.

وظیفه او این است که بازی را برای شما و تیمتان به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل کند و در زمان نیاز به شما راهنمایی یا هینت بدهد. دکور این اتاق فرار توسط بهترین دکوراتور های سینمایی اجرا شده است. اتاق فرار گرمابه ۹۰ درصد ترس و دلهره و ۷۵ درصد درجه سختی دارد. تعداد زیاد معماها و چالش‌های بازی، درجه‌ سختی بالا و تایم طولانی بازی برای گروه‌های باتجربه‌ و حرفه‌ای‌تر‌ در نظر گرفته شده است. سعی کنید قبل از «تنهایی» حداقل تجربه‌ یک بازی از این مجموعه را داشته باشید.

شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران

با سبک تئاتر تعاملی است که با فضای ترسناک و هیجان‌انگیز خود، تجربه‌ای جالب برای شما رقم خواهد زد. اتاق فرار ماموریت غیرممکن یک بازی مهیج با درجه سختی بالا برای کسانی است که خود را در این بازی حرفه‌ای می‌دانند. تعداد زیاد معماها و چالش‌های بازی، درجه‌ سختی بالا و تایم طولانی بازی برای گروه‌های باتجربه‌ و حرفه‌ای‌تر‌ در نظر گرفته شده است. سعی کنید قبل از «تنهایی» حداقل تجربه‌ یک بازی از این مجموعه را داشته باشید.

اتاق فرار شب سیزدهم یک بازی ویژه با سبک ترسناک و وهم‌آلود است که ۷۵ درصد درجه سختی دارد و در مهرماه ۱۳۹۸ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. این بازی با دکوری متفاوت و خیره‌کننده، تجربه یک بازی معمایی و عمیق را برای شما رقم خواهد زد. برای شرکت در اتاق فرار شب سیزدهم لباس‌های راحت بپوشید و از پوشیدن لباس‌های موردعلاقه خود پرهیز کنید. اتاق فرارهای تهران که برای اولین بار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز نموده اند، در حال حاضر بسیار متنوع بوده و شرایط ایده آلی را برای تجربه شور و هیجان فراهم می کنند.

مطمئن باشید دقت کردن به اون وسائل یا برداشتن­ شون فقط وقت شما رو تلف می کنه. یا مشکلاتی به وجود میاره که باعث شه راهنمای بازی وارد اتاق شه و حسّ­ بازی بپره! درضمن، حتما قبل شروع بازی از نوع راهنمایی که قراره توی اتاق بهتون بشه مطلع شید.

داستان از این قرار است که یک قاتل زنجیره‌ای در هر قسمت تعدادی از افراد را در محیطی زندانی می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد برای نجات جان خود دست به کارهای عجیبی بزنند. استاندارد سنی برای ورود به فضای بازی اتاق‌های فرار ۱۴ سال بوده و اگر سناریو و محتوای بازی ترسناک باشد، حداقل سنی ۱۷ سال است. این بازی که روی موبایل و کامپیوتر انجام می‌شود، دقیقا شبیه اتاق فرار واقعی ساخته شده است که شما با حل معماهای مختلف و به‌دست‌آوردن اطلاعات، راهی برای خروج از اتاق خیالی پیدا می‌کنید. باتوجه‌به جلوه‌های ویژه، امکانات دیجیتالی و همچنین شیوع ویروس کرونا که بسیار از اتاق‌ فرارها را در سراسر جهان تعطیل کرده است، نسخه مجازی این بازی اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است.

این مجموعه هر روز هفته از ساعت ۲ ظهر تا ۱۲ شب باز است البته باید قبل از رفتن تماس بگیرید و اتاق فرار مورد نظرتان را رزرو کنید. معمولا تعداد افراد برای این بازی جذاب، باید حداقل ۴ نفر باشد. نکته بعدی اینجاست که شما و دوستانتان باید روحیه کار تیمی بالایی داشته باشید تا بتوانید یک تجربه فراموش نشدنی را برای خودتان بسازید. تعداد نفرات در هر اسکیپ روم بر اساس ظرفیت اتاق، نوع و تعداد معماها درنظر گرفته شده و کمتر یا بیشتر شدن تعداد نفرات باعث لذت کمتر از بازی میشه و مورد تایید ما نیست.

بهترین اتاق فرار های تهران 20 اسکیپ روم تهران + آدرس کجارو

ازاین‌رو این بازی در جهان به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی تبدیل شده و اخیرا در مدارس، دانشگاها و سازمان‌های بزرگ هم ترسناکترین اتاق فرار راه پیداکرده است. گروگان هم یک سناریو با فعالیت بدنی بسیار بالا است که شما و تیم ۴ تا ۸ نفره باید یک عملیات تعقیب و گریز انجام دهید و یک گروگان را آزاد کنید؛ در عین حال باید از دشمن هم فرار کنید. هر روز از ساعت 4 عصر تا 12 شب یکسره مشغول فعالیت هستند و 3 اتاق با 3 تا سناریوی مختلف دارند.

  • سپس اتاق فرارهای بیشتری در کشورهای اروپایی و آمریکایی طراحی شد و به تدریج طرفداران خاص خود را پیدا کرد.
  • در این بازی در منزل شخصی یا هر مکانی که دوست دارید، برای شما یک اسکیپ روم طراحی می‌شود.
  • در اسکیپ روم اسکیپ ویژن، افراد شرکت‌کننده در جست‌وجوی افسانه هستند.
  • خود مجموعه ادعا دارد که این سناریو 85% درجه سختی دارد و ژانرش وهم آلود است.
  • همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

برای نباختن به زمان، نیاز دارید به انگیزه، تقسم وظایف، کار گروهی و تلاش همه بازیکن های تیم. واسه همین وقتی هم تیمی تون یه ایدۀ عجیب ولی منطقی داشت، بهش گوش بدید و امتحانش کنید. حتی اگه درست هم نباشه، مطمئنا شما رو یه قدم به حل معما نزدیک کرده.

مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر بزرگ‌ترین مجموعه اتاق فرار در سطح ایران است و در چهار شهر تهران، کرج، اصفهان و اهواز فعالیت می‌کند. این مجموعه هفت اتاق فرار ویژه، ۶ بازی کلاسیک (سه بازی به‌طور موقت تعطیل هستند)، سه بازی محیطی، سه اتاق فرار آنلاین و یک اسکیپ باکس است. برای رزرو اتاق فرار در صورتی که نام بازی اتاق فرار و یا نام مجموعه را می‌دانید براحتی می‌توانید از طریق خود مجموعه رزرو خود را نهایی کنید. در مجله اتاق فرار شما می‌توانید در صفحه بازی مربوطه از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ و همچنین در صورتی که مجموعه اتاق فرار سیستم رزرو داشته باشد از طریق سایت مجموعه بازی مورد نظر خود را رزرو کنید. در صورتی که مجموعه اتاق فرار دارای سیستم رزرو انلاین اتاق فرار نباشد میتوانید از طریق سیستم رزرو اتاق فرار اسکیپ مگ به صورت انلاین بازی خود را رزرو کنید. حال که متوجه شدیم اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست، بهتر است ببینیم اصلا از کجا تبدیل به یک تفریح هیجان انگیز شده.

آموزش اتاق فرار 13 نکته فرار موفق از اسکیپ روم راهنما اتاق فرار

دستیابی به اطلاعات و یادداشت‌هایی که در گوشه و کنار اتاق پنهان شده است، به شما کمک می‌کند تا مسیرتان را به سمت جلو باز کنید. معمولا با ورود به چند اتاق، می‌توانید معمای تعیین شده را کشف کنید و تمامی قفل‌ها را باز کنید. یادتان باشد که کلیدها، نشانه‌ها و ابزارآلات اینچنینی، برای بازگشایی قفل‌هایی که در اتاق‌های بعدی وجود دارد، کارایی بالایی دارد. در هر اتاق معمولا آیفونی برای ارتباط با راوی قرار گرفته است.

رزرو اتاق فرار در تهران ویرگول

سانس مورد نظر برای شما رزرو میشه و ایمیل و پیامک تایید هم برای شما ارسال میشه. استفاده از مطالب فقط با ذکر نام اسکیپ مگ و لینک به صفحه منبع امکان پذیر است. فقط افراد بالای 16 سال می‌‌توانند در این بازی‌‌ها شرکت کنند و مناسب کودکان نیست. در این بخش به رایج‌ترین پرسش‌های مربوط به اتاق فرار پاسخ داده شده است. تمام حقوق وب‌سايت متعلق به شرکت توسعه سرگرمی نوین کاوش و‌ معما (گروه سرگرمی آفلاین) است.

زمانبندی بازی اسکیپ روم

اتاق‌های فرار هم به همین صورت هستند، با این تفاوت که شخصیت اصلی ماجرا شما و هم‌تیمی‌هایتان هستید و البته که فضای اتاق فرار هم در عین امنیت لازم تا حد ممکن شبیه به همان فیلم و بازی‌های ویدئویی مذکور هستند. مشهد یکی دیگر از شهرهای ایران است که تعداد زیادی مجموعه ی اتاق فرار را در خود جای داده است از این رو لیست کاملی از بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای شهر مشهد را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. رویه اسکیپ روم به این صورت است که گروه شما وارد فضایی کاملاً واقعی با داستان و معما و فضایی از قبل آماده شده می‌شود. یک پرسنل به‌عنوان گرداننده بازی تمام نکات را اعم از داستان، هدف نهایی بازی، قوانین مشخص هر اتاق فرار برای گروه شما بیان می‌کند. این مجموعه متشکل از دو مجموعه قدیمی و بنام اسکیپ مستر و اسکیپ ویژن که تجربه طراحی و ساخت بیش از ۲۰ بازی متفاوت با ژانر های مختلف در تهران و شهرستان ها را دارند است.

مجموعه مرکز بازی‌های فکری از اتاق فرارهای تهران

تنها شاهد این ماجرا هم به طرز مشکوکی گم شده و هیچ کسی از این فرد خبر نداره. در اتاق فرار ماجراجویی داستان‌های مهیجی مثل ذهن‌خونی یک مجرم یا پیدا کردن یک گنج چندین ساله در جریانه. برای شرکت در این بازی هیجان‌انگیز باید بزرگ‌ترین اتاق فرار ایران رو انتخاب کنید و یکی از ژانرهای ماجراجویی این اتاق رو برای بازی در نظر بگیرید.

بهتر است تا قبل از رزرو حتما به زمان انتخابی دقت کنید و حسابی از زمان رزروتان مطمئن باشید، چون طبق قوانین و شرایط تغییر زمان سانس رزرو شما در مدت زمان کمتر از 24 ساعت اصلا ممکن نیست. در ابتدا بازیکنان فکر می‌کنند که با اتاق و وسایلی ساده و یا قدیمی سروکار دارند. اما بعد از شروع بازی و با گذشت زمان متوجه می‌شوند که با اتاقی اسرار آمیز و با وسایلی عجیب سروکار دارند. همانطور که گغته شد این بازی ابتدا در ژاپن ایجاد شد و سپس به کشورهای دیگر گسترش پیدا کرد. این بازی در ابتدا توسط یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو طراحی شد و در سال 2007 اولین بازی را تحت برندی با عنوان Real Escape Game ارئه کرد.

  • در اتاق فرار شما در یک بازی به ظاهر ساده اما در واقعیت پیچیده وارد می شوید.
  • بود که بیشتر می‌توان آن‌ها را الهام‌بخش اتاق‌ فرار‌های امروزی دانست.
  • چنانچه گذرواژه خود را به یاد نمی آورید روی دکمه ارسال گذرواژه جدید کلیک کنید.
  • مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر بزرگ‌ترین مجموعه اتاق فرار در سطح ایران است و در چهار شهر تهران، کرج، اصفهان و اهواز فعالیت می‌کند.

اتاق فرار هم خون در فروردین ۱۴۰۰ افتتاح شد که یکی از بزرگ ترین بازی های کرج به حساب می آید. این بازی برگرفته شده از بازی رزیدنت اویل ۷ می باشد و تلاش به عمل اومده که بازی کاملا شبیه سازی شده باشه. از جالب ترین نکات بازی هم خون ساز و کار بازی که باعث به وجود آمدن تحولی در اتاق های فرار شد. سایت تفریحات کیش تخفیف تنها سامانه رسمی، دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماد ثبت رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجوز فروش تفریحات کیش از سازمان منطقه آزاد کیش است. با کلیک روی نماد های بالای همین صفحه می توانید سابقه سرویس دهی و خدمات سامانه کیش تخفیف را مشاهده نمایید. برای اتاق فرار هایلند هر بلیط مخصوص 1 نفر است و حداقل تعداد بلیط خریداری شده بایستی 2 عدد باشد.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ نایت

اتاق فرار احضار با فضای رازآلود و افکت‌های بسیار جذابی طراحی شده که ترس و دلهره را برای شما به‌همراه خواهد داشت. طرفداران اتاق فرار از قشر خاصی از جامعه نیستند و برخلاف تصورات نیز نیازی به داشتن مهارت خاصی هم ندارند. مخاطبان این بازی را همه افراد تشکیل می‌دهند و می‌تواند در تیم‌های چند نفره در این بازی شرکت کنند و با همفکری و خلاقیت از این بازی نهایت لذت را ببرند. طراح بازی اتاق فرار یک داشنجوی ژاپنی به اسم تاکائو کاتو بود. ایده ساخت اتاق فرار زمانی به ذهن این دانشجو رسید که دوستش را در حال بازی‌کردن نسخه مجازی این بازی دید.

لوکیشن اتاق فرار تنهایی

تعداد نفرات اسکیپ روم اسکیپ لاین ۳ تا ۷ نفر و مدت‌زمان آن نیز ۷۰ دقیقه است. اسکیپ روم اقامتگاه ابدی برای بازی گروهی دوستان، خانواده‌ها، همکلاسی‌ها و همکاران تدارک دیده شده است. در بازی این اتاق فرار می‌توانید تجربه مهیج و جذاب حل معماهای مختلف و مبتکرانه را به‌همراه ترس و اضطراب و هیجان به دست آورید. مخاطب اتاق فرار اقامتگاه ابدی آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات آن هم بین ۵ تا ۸ نفر است. مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت.

اسکیپ روم های تهران

شما حداکثر 60 دقیقه فرصت دارید تا معماها را حل کنید و قفل اتاق را باز کنید. جهت آموزش بازی و قوانین اتاق ، ۵-۱۰ دقیقه قبل از شروع بازی در محل حضور داشته باشید. بله برای سوپرایز تولد عزیزان خود میتوانید قبل از رزرو بازی با پشتیبانی مجموعه در تماس باشید تا با کمک شما محیط بازی را برایتان آماده کنند، در ضمن هیچ گونه هزینه ایی برای سوپرایز دریافت نمیشود. برای بازی های ترسناک حتما باید بالای 16 سال باشیم اما اگر بازی غیر ترسناک باشد میتوانید در سنین پایین تر هم شرکت نمائید. سؤالات زیر در مورد اسکیپ روم میباشد لطفا و اگر نمیتوانید پاسخ خود را بیابید، در واتس اپ با ما در تماس باشید. فقط این که بعد از رزرو آنلاین، از طریق تلفن، به ما اطلاع بدید تا گیم مستر اون بازی رو در جریان قرار بدیم و هماهنگی های لازم انجام بشه.

اتاق فرارهای سطح طلایی

در اسکیپ روم شما می توانید با دوستان خود ساعاتی را بدون فکر کردن به دنیای پیرامون خود، غرق در یک بازی عجیب و هیجان انگیز شوید. اتاق فرار جنون زندان از بازی‌های ترسناک مجموعه برین گیم تهران است که درجه سختی ۸۰ درصد، درجه ترس ۹۰ درصد و درجه هیجان ۸۰ درصد دارد. در این اتاق، شما گروگان یک قاتل هستید؛ قاتلی که قبل از گرفتن جان قربانیانش، آن‌ها را در زیرزمین زندانی می‌کند. شما باید در یک ساعت از دست او فرار کنید و جان خود را نجات دهید. اتاق فرار شبح بازارچه از بازی‌های جدید و ویژه اسکیپ روم با سبک تئاتر تعاملی و هیجان‌انگیز و درجه سختی ۹۰ درصد است. شما در این بازی در تاریکی شب، به امید سرقت اجناس چند دکان، قدم به بازارچه‌ای متروک می‌گذارید که به باور اهالی، محل تردد اشباح است.

قوانین و استاندارد‌های تاسیس اتاق فرار

به شما پیشنهاد می‌کنیم که اعضای گروهتان را بدرستی انتخاب کنید. برای انتخاب آن‌ها نیاز نیست که هیچ پیشنیاز خاصی را در نظر بگیرید و اگر آن‌ها دوستانی باشند که از وقت گزراندن با آن‌ها خوشحالید همین کافیست. سناریوی بازی در اتاق فرار اسکیپ مموری به ‌این صورت است که در روز ۳۰ دی ۱۳۹۵ شما به‌همراه دوستانتان برای خرید لباس به ساختمان پلاسکو رفته بودید که ناگهان متوجه آتش‌سوزی ساختمان می‌شوید و در این هنگام یک آتش‌نشان به‌کمک شما می‌شتابد. شما در این بازی ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا با حل معماها و عبور از چالش‌ها، به محوطه باز ساختمان برسید تا از آتش‌سوزی و آوار ساختمان در امان بمانید. تعداد شرکت‌کنندگان در اسکیپ روم اسکیپ مموری ۳ تا ۶ نفر را شامل می‌شود. نمایشی مهیج و دلهره‌آور را دراتاق فرار اسکیپ پیلوت تجربه خواهید کرد.

مجموعه الون اسکیپ

این روند چندین دهه طی شد و به مرور این فکر در ذهن فردی ۳۰ ساله به نام تاکائو کیوتو در ژاپن بوجود آمد که بازی های کامپیوتری را در دنیای واقعی شبیه سازی کند. پس اگر به دنبال این هستید که بدانید اسکیپ روم چیست، باید بدانید که همان بازی های کامپیوتری در دنیای مجازی می باشند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده و به صورت گروهی انجام میشوند. شاید این سوال که اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست برای شما نیز بوجود آمده و به دنبال پاسخ مناسبی برای آن باشید! مطمئنا می‌توان گفت که بازی اتاق فرار به دلیل نزدیک بودن به فضای دنیای واقعی، می‌تواند برای تک تک بازیکنان مزایایی نیز داشته باشد. اتاق فرار ، اتاق معما یا اسکیپ روم کیش یکی از اتاق های بازی مخصوص بزرگسالان است. این لیست شامل بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارها و یا اسکیپ روم های موجود در شهر کرج است.

اتاق فرار جنگل نفرین شده

حل معما و چالش‌ها راهی عالی برای تقویت، یادآوری و حفظ حافظه است. برخی از اتاق‌های فرار آنقدر معمای پیچیده‌ای دارند که برای حل آن نیاز به دقت بالایی دارید. همین عمل می‌تواند ظرفیت و طول عمر حافظه ما را به طرز چشمگیری افزایش دهد. این طبیعت انسان است که به کشف حقایق و دانش و اطلاعات بپردازد.

  • حتی ممکن است به شما کدهایی بدهند که از طریق کشف رمز آن کدها، معماهای موجود در اتاق را حل کنید.
  • غیر از آن از آنجایی که اسکیپ روم یک سرگرمی گروهی می‌باشد اعضای تیم شما نیز در تجربه شما در بازی اتاق فرار دخیل خواهند بود.
  • به همین دلیل بهتر است پیش از بازی ژانر مورد علاقه خود را پیدا کنید.
  • اگر دوست دارید از جنبه سناریویی با بازی بیشتر ارتباط برقرار کنید، پیش از بازی راجع به سایت سیلک‌رود و شخصیت راس البریکت مطالعه کنید.
  • ازاین‌رو این بازی در جهان به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی تبدیل شده و اخیرا در مدارس، دانشگاها و سازمان‌های بزرگ هم راه پیداکرده است.

پس قبل از شروع اسکیپ روم قدم به قدم با همدیگر جلو می رویم. خیلی وقت ها ما می خواهیم برویم تفریح کنیم و لذت ببریم اما یک لوکیشن خوب پیدا نمی کنیم. ویرا پارک یکی از آن مکان هایی است که با برخورداری از چند سناریوی فوق العاده اتاق فرار خیلی از اوقات می تواند محل مناسب تفریح باشد. اسکیپ روم ویرا پارک در مجموعه معین مال قرار دارد که همه نوع فروشگاه و هایپری در آن هست. می توانید با خانواده یا دوستان تان بیایید، گردش کنید، خرید کنید، از فود کورت استفاده کنید و مهم تر از همه، اسکیپ روم را تجربه کنید.

قوانین و استاندارد‌های تاسیس اتاق فرار

یعنی امکان داره شما از یک بازی خیلی لذت ببرید ولی گروهی دیگر از دوستانتون نظری متفاوت داشته باشند. این سبک از بازیهای فکری و معمایی محدود به زمان و مکان خاصی نیستند. در این ژانر از بازی، شما برای طی کردن مراحل و پیدا کردن سرنخ و حل کردن معماها محدود به هیچ چیزی نیستید.

اتاق فرار قمار

اگر به شخصیت شرلوک هولمز علاقه‌مندید و فکر می‌کنید که می‌توانید از عهده پرونده‌های مشکوک قتل سر در آورید این اتاق فرار به‌شدت پیشنهاد می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه و خرید رزرو سانس می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید. داستان این بازی به این گونه است که شما به‌عنوان سارقان الماس وارد یک بانک فوق امنیتی می‌شوید. زمانی که شما وارد آسانسور می‌شود تا به طبقه انتخاب‌شده برسید، آسانسور با مشکل فنی مواجه می‌شود و شما باید مشکل آن را حل کنید. تقریبا اغلب مردم جهان با داستان‌ها و ماجراهای شرلوک هولمز آشنا هستند و سبک سناریوی این اتاق فرار هم به همین شکل است.

اتاق فرار والاک

اتاق فرار در واقع یک بازی گروهی است که می‌تواند بین ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن داشته باشد. فرآیند حل کردن معمای اتاق برای بیرون آمدن باید در مدت زمان محدود حداکثر یک ساعت انجام شود. بهتر است قبل از رزرو به لوکیشن دقیق بازی، نقد بازی، درجه سختی اتاق، حداقل و حداکثر تعداد نفرات مجاز برای تجربه بازی، قوانین و مقررات رزرو، ساعت دقیق سانس و مبلغ تیکت توجه کنید، تا انتخابی صحیح و لذت بخش داشته باشید.

چیزی را از قلم انداخته‌ایم؟

شما میتوانید از طریق سایت به صورت آنلاین بازی دلخواه خود را در روز و ساعت مشخص رزرو کنید. لطفاً حداقل ۱۵ دقیقه قبل از شروع سانس در مجموعه حضور داشته باشید. بله برای سوپرایز تولد عزیزان خود میتوانید قبل از رزرو بازی با پشتیبانی مجموعه در تماس باشید تا با کمک شما محیط بازی را برایتان آماده کنند، در ضمن هیچ گونه هزینه ایی برای سوپرایز دریافت نمیشود. سؤالات زیر در مورد اسکیپ روم میباشد لطفا و اگر نمیتوانید پاسخ خود را بیابید، در واتس اپ با ما در تماس باشید. لطفا همیشه حداقل ۱۵ دقیقه زودتر از شروع سانس در مجموعه حضور داشته باشید.

بهترین اتاق فرار های تهران تجربه یک بازی هیجانی و دلهره‌آور ره بال آسمان

مهم اینه که بازیکن در جریان بازی نتیجه تلاش ها شو ببینه و بازی یه بازخورد مستقیم و فوری داشته باشه. تو این مرحله لازمه که ذهنتون رو حسابی باز کنین و یه طوفان فکری تمام عیار داشته باشین. به تمام ایده ها فک کنین و در نظر داشته باشین کدوم به لوکیشن و فضای شما بیشتر میاد. قبل از هرچیزی بهتون پیشنهاد می کنم در مورد ژانری که میخواین کار کنین، فیلمای خوب ببینین و کتاب زیاد بخونین.

در این اتاق فرار می‌توانید 4 الی 8 نفره به همراه دوستان‌تان شرکت کنید. حدود زمان سناریوهای مختلف بازی در این اتاق فرار، حدود 60 دقیقه است. پس با نهایت دقت، تیم هیجان‌انگیزی ترتیب بدهید و ساعات جذابی را در این اتاق فرار بگذرانید. در پروسه معرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهران، به اتاق فرار انیگما می‌رسیم. اتاق فرار انیگما یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین مجموعه‌هایی است که سناریوهای مختلف با دکوراسیون‌های جذاب را ارائه می‌کند.

  • اینکه چطور با این بازی روبه‌رو می‌شوید، کاملا به شما بستگی دارد و ممکن است این بازی برای شما یک تجربه زیبا و هیجان‌انگیز یا هولناک و فلسفی باشد.
  • تمامی نکات ذکرشده برای تاسیس اتاق‌های فرار لازم است و با رعایت قوانین فوق شما می‌توانید مجوز تاسیس یک اتاق فرار جذاب را داشته باشید.
  • اتاق فرار (فسخ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پونک واقع شده است.
  • در طول این سفر ماجراجویانه باید سعی کنید زنده بمانید و ژن پدربزرگ دکتر را به دستش برسانید.

داخل اتاق فرار پر است از معما و سرنخ که شمارو به سمت هدفتون راهنمایی می کنه. امکان داره با یه کشو یا کمد قفل شده رو به رو شوید پس باید فضای اتاق و بگردید تا بتوانید کلید و پیدا کنید و یا یک قفل عددی که برای باز کردن اون نیاز به یک عدد دارید پس سرنخهای داخل بازی و کنار هم بزارید و سعی کنید از دلش یه عدد خارج کنید. در پاسخ به این سوال باید بگوییم اتاق فرار در واقع برخلاف همه بازی‌های کامپیوتری که با الهام از دنیای واقعی طراحی شده اند از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته شده است. اولین طراحان این بازی متفکران حوزه آموزش کشورهای آسیای شرقی بوده اند. اسکیپ روم از آن دسته سرگرمی‌هایی است که اگر برای اولین مرتبه، بهترین آن را تجربه نکنید شاید دیگر هیچ‌وقت شانسی دوباره برای امتحان کردن آن را به خود و حتی اطرافیانتان ندهید. اتاق فرار حریم شخصی جدیدترین بازی مجموعه بوم اسکیپ با سختی ۶۰ درصد است.

برای رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه به اطلاعات زیر مراجعه کنید. در این سناریو شما در اواسط جنگ دوم جهانی در یکی از زندان‌های برلین اسیر شده‌اید، سعی کنید در مدت‌زمانی که برای شما تعریف شده است، از این زندان فرار کنید که این کار اصلا کار ساده‌ای برای شما و دوستانتان نخواهد بود. این مجموعه نیز برای کسانی که علاقه به هیجانات زیاد و ترس و استرس دارند، بسیار پیشنهاد می‌شود.

در هنگام بازی، نباید هیچ آسیبی به اکتورها یا وسایل اتاق وارد کنید و در صورت عدم رعایت این نکات، مجبور به جبران خسارت خواهید بود. بسته به موضوع بازی، معمولا بین ۴ تا ۸ نفر می‌‌توانند در این بازی شرکت کنند. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. ولی در بعضی از بازیها این امکان وجود دارد که بازیگر با شما تماس فیزیکی کوچکی داشته باشید که البته قبل از بازی گیم مستر باید شما را در جریان این کار قرار دهد و در صورت صلاحدید شما این قسمت می تواند از بازی شما حذف گردد. شما در مسیر مسافرت در کنار جاده هتلی می بینید و برای اقامت یک شب وارد این هتل می شوید .

اتاق فرار هیس

اتاق فرار تسخیر با ۷۵ درصد معما و ۷۵ درصد ترس در انگیما در انتظار شما است؛ البته اگر آمادگی روبه‌رو شدن با روح یک دختربچه سرگردان را داشته باشید. همچنین باید به موقع به اتاق فرار برسید در غیر این صورت از زمان بازی‌تان کم خواهد شد. تمام تلاش خود را برای یافتن پاسخ و حل معماها انجام دهید تا برنده این بازیهای ترسناک فرار شوید. در اتاق های ترسناک کاوش کنید ، درهای قفل شده را باز کنید ، سرنخ هایی را جمع کنید و حقیقت ربودن خود را کشف کنید.

اتاق فرار خاموشی

تنها این راهنمایی‌های کوچک به شما کمک می‌کنند تا زودتر از مهلکه خارج شوید. مایل به اطلاع از تخفیف های شهر خود به صورت روزانه می باشم. کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آرمان فناوری هوشمند آریا است.

مجموعه امگا اسکیپ روم

شما در این اتاق فرار در اتاق قهرمان داستان، «فیلیس فگ» هستید و باید چمدان او را با آنچه که وی به آن نیاز دارد پر کنید تا قهرمان بتواند سفر خود را آغاز کند. برای مثال در صورتی که یک اتاق فرار با ژانر کارگاهی انتخاب کنید احتمالا باید این انتظار را داشته باشید که شما وارد صحنه یک جرم شوید و یا از یک محل که در آن سرقت صورت گرفته از طریق سرنخهای موجود برای پیدا کردن مقصران آن حادثه استفاده کنید. بازی اسکیپ روم در ژانر ترسناک مقداری متفاوت است و احتمالا باید انتظار یک فضای تاریک و اتفاقهای غیر منتظره را داشته باشید و اهدافی مانند شکستن یک طلسم و یا نجات از یک فضای جن زده را تجربه کنید.

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست + قانون و قوانین این بازی

طوفان شدت گرفته و سیستم فاضلاب شهری توانایی عبور این حجم از آب را ندارد. آب در حال واردشدن به ساختمان‌هاست و شما نیز در طبقه منفی ۶ گیر افتاده‌اید. شما و گروه‌تان ۶۰ دقیقه فرصت دارید که خود را از این مهلکه نجات دهید. برای رزرو بلیط اتاق‌های فرار مرکز بازی‌های فکری می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید. این مکان شبیه به محل زندگی یک شخص است و شما باید طی ۶۰ دقیقه کارهایی انجام دهید که این جهانگرد از سفر خود بازنماند.