بهترین تبلت های اندرویدی برای خرید در سال 2022 (به روز رسانی: آوریل)



بهترین تبلت های اندرویدی برای خرید در سال 2022 (به روز رسانی: آوریل)

بازار اندروید مانند 5 سال پیش پر از تبلت نیست. برخی از نام‌های بزرگ همچنان تبلت‌های مجهز به اندروید را منتشر می‌کنند، البته نه به‌طور مکرر مثل قبل. خوشبختانه، سامسونگ به تازگی خط رده بالای Galaxy Tab S خود را به روز کرده است و ما نمی توانیم صبر کنیم تا دندان های خود را در Tab S8 Ultra جدید فرو کنیم!

به غیر از این، تعداد انگشت شماری از شرکت‌های دیگر وجود دارند که هنوز برای توسعه تبلت‌های اندرویدی خوب تلاش می‌کنند و برخی از دستگاه‌های ارزان، گران‌قیمت یا جایی در این بین وجود دارند که همگی هزینه‌های خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورند. اما کدام تبلت بهترین است؟ خوب، همه آنها نقاط قوت و ضعف خود را دارند، اما یکی بالاتر از بقیه است.

شما هم اینها را دوست خواهید داشت

بنابراین، بیایید نگاهی به تبلت های اندرویدی بیاندازیم که ارزش خرید در سال 2020 را دارند!

Samsung Galaxy Tab S8 Ultra

تب اس 8 اولترا در حال حاضر گوش های ما را داغ کرده است! سامسونگ به تازگی این تبلت را با صفحه نمایش عظیم، حاشیه‌های بسیار نازک، سخت‌افزار سطح بالا، دسترسی انحصاری به LumaFusion و تمام زنگ‌ها و سوت‌های معمولی سامسونگ – مانند DeX معرفی کرده است.

کل خانواده گلکسی تب اس 8 ارزش دیدن را دارد – اگر Ultra عظیم در بودجه (یا اندازه ترجیحی شما) نیست، مدل های کوچکتر Tab S8 Plus یا Tab S8 را بررسی کنید. آنها همان سخت افزار ستاره ای را تکان می دهند، اما هزینه کمتری دارند و بسیار بیشتر… متحرک هستند.

Samsung Galaxy Tab S8 و Tab S8+

گلکسی تب اس 8 اولترا بسیار عالی است، اما کاملاً بیش از حد است، به علاوه کمی گران است. گلکسی تب اس 8 معمولی با پول بسیار کمتر بسیار خوب است. بعلاوه، با صفحه نمایش 11 اینچی، کنترل آن بسیار بیشتر است. هنوز هم بلندگوهای استریو، حالت DeX، قلم S و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز دارد. پایین دست؟ این تبلت فاقد صفحه نمایش AMOLED است – در عوض، Tab S8 از LCD خوب قدیمی استفاده می کند. اگر این شما را منصرف نمی کند – تبلت های اندرویدی زیادی برای پول نه چندان زیاد است!

Galaxy Tab S8+ برای کسانی است که بیشتر از آنچه که S8 معمولی ارائه می دهد می خواهند، اما نمی خواهند تا حد Ultra پیش بروند. Tab S8 صفحه نمایش نسبتا بزرگی دارد و این بار یک پنل AMOLED است. با نرخ رفرش 120 هرتز، نرم و روان است و می توانید از آن انیمیشن های زیبا با رنگ های پر جنب و جوش و سیاهی عمیق AMOLED لذت بیشتری ببرید. بعلاوه، برای کسانی که می خواهند با قلم S طراحی کنند، بوم بزرگتری است.

شیائومی پد 5

شیائومی پد 5 که در اواخر سال 2021 عرضه شد، دارای برخی مشخصات جدی است – صفحه نمایش 120 هرتزی، تنظیم استریو چهار بلندگو، اسنپدراگون 860 و پشتیبانی از قلم هوشمند شیائومی و صفحه کلید اختصاصی. بله، برای طرفداران اندروید بسیار شبیه به iPad Pro است و می تواند به عنوان یک جایگزین مناسب عمل کند.

آخرین نسل هوترهای سنگین سامسونگ. گلکسی تب اس 7 و تب اس 7 پلاس در حال حاضر کمی طولانی هستند، اما اگر بتوانید آنها را با قیمتی مقرون به صرفه پیدا کنید، ممکن است ارزش یک وانت را داشته باشند. آنها با یک قلم S Pen عرضه می شوند و از صفحه کلید صفحه کلید خود پشتیبانی می کنند (شما همچنین می توانید شخص ثالث را انتخاب کنید). و از آنجایی که سری Note تجربه S Pen را کامل کرده است، می توانید مطمئن باشید که طراحی و نوشتن در خط Tab S7 فوق العاده است.

این تبلت‌ها با رابط کاربری OneUI خود سامسونگ در بالای اندروید، برای کار و انجام چند کار – تقسیم صفحه، چندین پنجره، تعویض سریع برنامه‌ها نیز ساخته شده‌اند. حالت DeX به طور خاص باعث می شود که آنها احساس لپ تاپ های مجهز به اندروید را داشته باشند، زیرا تجربه دسکتاپ را برای دستگاه تلفن همراه شما به ارمغان می آورد. یک کیبورد روی آن‌ها بزنید و می‌توانید در حین حرکت مقاله بنویسید – وقتی از تبلت سامسونگ استفاده می‌کنم به ندرت از حالت DeX خارج می‌شوم. این خیلی راحت است.

اسپیکرهای چهارگانه گلکسی تب اس 7 به اندازه آیپد پروها گوشتی نیستند، اما همچنان صدای خوبی دارند.

توجه داشته باشید: Galaxy Tab S7+ دارای صفحه نمایش 120 هرتزی Super AMOLED است که فوق العاده به نظر می رسد – واضح، پر جنب و جوش، با سیاهی عمیق و روشنایی بالا. Tab S7 معمولی یک گام به عقب برداشته و دارای صفحه نمایش LCD 120 هرتزی است که هنوز هم خوب به نظر می رسد – نه به همان اندازه.

Galaxy Tab S7 FE در اواسط سال 2021 به جای تب S8 واقعی معرفی شد. این یک راه حل میان رده است که مشخصات میان رده را با اتصال 5G برای کسانی که به آن نیاز دارند ترکیب می کند.

بنابراین، Galaxy Tab S7 FE در کجا قرار دارد؟ این ترکیبی است بین Tab S7 و Tab S7+. به این معنی که صفحه نمایش بزرگ 12.4 اینچی به اندازه Tab S7+ دارد، اما مانند Tab S7 یک پنل LCD 60 هرتزی دارد. پردازنده داخلی نیز متفاوت است – یک اسنپدراگون 750G میان رده. Tab S7 FE در سه نسخه عرضه می شود – 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، یا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی. هر یک از آنها فقط در انواع Wi-Fi یا 5G موجود است.

بنابراین، اگر اندازه Tab S7+ را می خواهید، اما نمی خواهید پول Tab S7+ را پرداخت کنید، تجربه صفحه نمایش بزرگ را فراهم می کند. کنجکاوی است که سامسونگ تصمیم گرفت این جایگاه را پوشش دهد، اما هی – این اتفاق می افتد. Galaxy Tab S7 FE از 379.99 دلار در ایالات متحده شروع می شود که قیمت بسیار مناسبی است، به خصوص با توجه به اینکه با قلم S در جعبه عرضه می شود!

Amazon Fire HD 10

«بهترین» می‌تواند به معنای چیزهای زیادی باشد و در حالی که Fire HD 10 آمازون نمی‌تواند با بقیه تبلت‌های موجود در این لیست در مورد مشخصات همگام شود، اما همه آنها را در یک بخش برتری دارد: قیمت. Fire HD 10 با قیمتی بین 2 تا 5 برابر کمتر از بقیه، ارزش باورنکردنی را ارائه می دهد. بنابراین، این تبلت به راحتی می تواند بهترین تبلت اندرویدی برای خرید با بودجه باشد، به خصوص که دارای لوازم جانبی صفحه کلید برای آن تجربه ترکیبی است. آمازون حتی Fire HD 10 جدید را با کیبورد بلوتوث همراه می‌کند و یک تبلت/لپ‌تاپ هیبریدی با قیمتی فوق‌العاده پایین به شما می‌دهد.

در حالی که Fire HD 10 از نظر فنی یک تبلت اندرویدی است، اما بر روی یک نرم افزار مبتنی بر آمازون به شدت اصلاح شده اجرا می شود و با فروشگاه Play Google ارائه نمی شود (در صورت اصرار، راه هایی برای نصب آن وجود دارد). با این حال، فروشگاه اپلیکیشن خود آمازون تنوع کافی را برای تطبیق با تمرکز نسبتاً محدود این تبلت ارائه می‌کند، بنابراین برای اکثر افراد این موضوع مشکلی نخواهد داشت. تبلت جدید Fire HD 10 با 12 ماه مایکروسافت 365 نیز ارائه می شود تا بر هدف جدید خود در ویژگی های بهره وری تأکید کند.

به خاطر داشته باشید که تبلت های Amazon Fire HD از لحاظ تاریخی بهترین عملکرد را نداشته اند. آنها مانند صفحات ساده برای لذت بردن از برخی رسانه ها عالی هستند، اما در اینجا انتظار یک واحد جایگزین لپ تاپ را نداشته باشید.

سامسونگ گلکسی A8



گلکسی تب A8 در دسامبر سال 2021 به عنوان جانشین تبلت میان رده گلکسی تب A7 معرفی شد. هنوز هم به آرامی راه خود را به بازارهای سراسر جهان باز می کند، اما در این مرحله – بهتر است منتظر A8 باشید تا خرید A7.
اگر صرفاً تبلتی برای مصرف رسانه می‌خواهید و به مزاحمت‌های S Pen یا بهره‌وری اهمیتی نمی‌دهید، Galaxy Tab A8 دقیقاً این را ارائه می‌دهد. یک سیستم چهار بلندگو صدای کامل استریو را در هر جهتی ارائه می دهد و یک صفحه نمایش 10.5 اینچی امکانات زیادی را برای تماشای فیلم یا مرور اینترنت در اختیار شما قرار می دهد. این تبلت به راحتی بهترین تبلت اندرویدی برای استفاده از Netflix یا ارضای هوس بازی کودک شما است.

هنوز هم می‌توانید یک کیبورد بلوتوث روی آن بچسبانید، اما DeX در این مورد وجود ندارد.

Huawei MatePad Pro 10.8

میت‌پدهای هواوی بسیار جالب هستند – آنها با یک قلم اختصاصی عرضه می‌شوند و از صفحه‌کلید مخصوص به خود پشتیبانی می‌کنند. متأسفانه، هواوی هنوز نتوانسته است از آن «بدون برنامه‌های Google» خارج شود، بنابراین نمی‌توانیم به شما توصیه کنیم تبلت هوآوی بخرید، مگر اینکه… کمی ماجراجو باشید. همچنین، شایان ذکر است که Huawei M-Pencil باید به همراه MatePad Pro همراه باشد، اما – در برخی بازارها – اینطور نیست. بنابراین، قبل از زدن دکمه خرید، با دقت تحقیق کنید!

نتیجه

چه به دنبال یک دستگاه مقرون به صرفه باشید یا یک دستگاه بهره وری، چند گزینه در اینجا دارید. و بله، سامسونگ قطعاً در حال حاضر بر بهترین زمینه تبلت‌های اندرویدی تسلط دارد، اما چه کسی می‌داند – شاید کسی سعی کند در ماه‌های آینده پیشرفت کند. ما مطمئناً گوش به زمین، چشمانمان به بازار، و انگشتانمان روی یک صفحه نمایش لمسی تازه نگه خواهیم داشت و آن دستگاه ها را برای شما جستجو می کنیم!





منبع