بهترین تلفن های بازی – لیست 10 برتر ما

همچنین تعداد زیادی لوازم جانبی بازی، نرم‌افزار و سخت‌افزار اختصاصی (دکمه‌های ماشه) وجود دارد و نباید نمایشگر را حذف کنیم – این صفحه‌نمایش نه تنها رنگ‌های دقیقی دارد، بلکه با نرخ تازه‌سازی 165 هرتز سریع است و هیچ بریدگی یا حفره‌ای ندارد. پانچ اوه، و یک چیز دیگر – سیستم دوربین در این یکی در واقع بسیار خوب است! Asus ROG Phone 6 Pro یک گوشی مخصوص بازی است، حداقل تا زمانی که نسخه Ultimate به بازار بیاید!

سونی اکسپریا 1 IV

باتری بسیار کلفت است و شارژ سریع آن دیوانه کننده است و تا 120 وات آب باتری مذکور را تنها در 15 دقیقه پر می کند! این گوشی در مورد عملکرد سخت‌افزاری خالص نیز بی‌تفاوت نیست – به لطف Snapdragon 8 Gen 1. همچنین منصفانه است که بگوییم که می‌توانید یک نسخه “پایه” Snapdragon 870 را دریافت کنید که فقط 549 دلار برای شما هزینه دارد، که دیوانه کننده است. معامله.

Lenovo Legion Phone Duel 2

Galaxy S22 Ultra است جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ و به همین ترتیب، دارای برخی از بهترین مشخصاتی است که می توانید در حال حاضر روی یک گوشی اندرویدی داشته باشید. این بار در مورد S Pen نیست، اگرچه این یک امتیاز خوب است. این گوشی یک نیروگاه است!

فقیر

اگرچه هنوز منتشر نشده است، اما انتظار می رود با قیمت حدود 799 یورو در اروپا عرضه شود Lenovo Legion Phone Duel 2 در حال حاضر تحت تأثیر قرار گرفته است. Legion Phone Duel 2 احتمالاً ROG Phone 6 را به چالش می کشد و حتی آن را به عنوان تلفن بازی مورد علاقه ما در سال 2021 جایگزین می کند، Legion Phone Duel 2 دارای صفحه نمایش بزرگ 6.92 اینچی AMOLED 144 هرتزی، پردازنده Snapdragon 888 و حداکثر 18 گیگابایت رم است.
مانند ROG 6، Legion Phone Dual 2 نیز دارای حسگرهای لمسی مانند AirTrigger و قابل نقشه‌برداری است که می‌توان از آنها به عنوان دکمه‌های شانه استفاده کرد، اما برخی از ترفندهای مهمانی اضافی نیز دارد. به عنوان مثال، دو باتری 2750 میلی آمپر ساعتی آن نه تنها از طریق یک پورت USB Type-C، بلکه از طریق دو پورت آن به طور همزمان “توربو” شارژ می شوند. به این ترتیب گوشی می تواند به مدت 30 دقیقه به طور کامل با 90 وات شارژ شود.

بیشتر بخوانید:بررسی ایسوس زنفون 9

بلک شارک 5 پرو

بهترین گوشی بازی

«D» در این مدل‌های جدید نشان‌دهنده یک پیچ و تاب شگفت‌انگیز است: این گوشی‌ها به جای اینکه از پردازنده Qualcomm 8+ Gen 1 قدرت بگیرند، به MediaTek Dimensity 9000+ مجهز شده‌اند. اکنون، این یک “بعد” کاملاً جدید به چشم انداز گوشی های بازی اضافه می کند (با عرض پوزش برای جناس صریح). این مدل Ultimate دارای چند زنگ و سوت است که «Pro» فاقد آن است.

خب! حالا شما مالک آن هستید! بهترین گوشی های بازی موجود در بازار. این یک لیست کمی خاص است، اما ما به شما اطمینان می دهیم، اگر بتوانید با زیبایی های زرق و برق دار و وزن اضافی زندگی کنید، این دستگاه ها می توانند در ازای آن چیزهای زیادی به شما بدهند. آنها پرچمداران واقعی هستند که می توانند گلکسی یا آیفون معمولی شما را به راحتی ببرند.

همچنین ممکن است برای شما جالب باشد:



منبع: https://www.phonearena.com/news/Best-gaming-phones—our-top-10-list_id129942

بیشتر بخوانید: پیش نمایش اپل آیفون 14 پرو مکس

سامسونگ گلکسی زد فولد 4

بهترین بازی تاشو

بازی‌هایی مانند PUBG روی آن فوق‌العاده بازی می‌کنند، به‌علاوه بلندگوهای استریوی آن از نظر حجم و غنای فوق‌العاده هستند. این گوشی در دست احساس خوبی دارد و بازی کردن با آن آسان است، به اندازه یک تبلت خیلی بزرگ یا سخت نیست. هر بازی در صفحه نمایش بزرگ، تاشو و صاف AMOLED 120 هرتزی Z Fold 4 زیبا به نظر می رسد. عمر باتری در این نسل گذشته واقعاً خوب است، و همچنین برای هر بازی استراتژیکی که نیاز به دقت دارد، از قلم پشتیبانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: بررسی Samsung Galaxy Z Fold 4

سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

Black Shark 5 Pro برداشت دیگری از تلفن مخصوص بازی است و بسیاری از کارهای (بازی) را به خوبی انجام می دهد. از دکمه‌های شانه‌ای مکانیکی (که در هر گوشی بازی ضروری است) گرفته تا نواحی حساس به فشار روی صفحه‌نمایش – همه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حداکثر راحتی و کارایی بازی را به شما ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: بررسی Samsung Galaxy S22 Ultra

اپل آیفون 14 پرو مکس

پخش کننده جمع و جور

به عنوان مثال، بازی با ورق یا شطرنج با قلم S می تواند لذت بخش باشد، بسیار راحت تر از استفاده از انگشت شما. بنابراین برای تطبیق پذیری همه جانبه و نمایشگر بزرگ تقریباً 7 اینچی، نمی توانید گلکسی نوت 20 اولترا را برای هر نوع بازی اشتباه کنید.

می دانم به چه چیزی فکر می کنید – یک تلفن بازی جمع و جور؟ اما به من گوش کن! Zenfone 9 نه تنها دارای آخرین پردازنده اسنپدراگون است، بلکه دارای باتری 5000 است و صفحه نمایش 1080p به معنای پیکسل کمتری برای فشار دادن است. این یک تلفن بازی قانونی است که نباید نادیده گرفته شود. مخصوصا برای افرادی که گوشی های جمع و جور دوست دارند.

این گوشی همچنین دارای نرم افزار Game Genie است که مستقیماً از تلفن های بازی اختصاصی ROG این شرکت گرفته شده است. جواهر کوچک کاملاً قادر به ارائه آن فریم ها در ثانیه حتی در سخت ترین سناریوها است. بله، صفحه نمایش در سمت کوچکتر است، اما برای برخی افراد نیم اینچ یک معامله شکن نیست.بهترین برای کاربران سامسونگ

تنها نقطه ضعف این گوشی قیمت آن است. برای دریافت آن باید 1600 دلار سرفه کنید و با این پول می توانید یک PS5 (اگر بتوانید پیدا کنید) با یک کنترلر اضافی و چند بازی بخرید. اما باز هم، Xperia 1 IV یک تلفن، یک دوربین و یک رایانه است – می دانید، ارتباط شخصی روزانه شماست. انتخاب شماست.

ایسوس زنفون 9

تلفن جدید ROG با برخی پیشرفت‌های جالب، بازی‌های موبایل را یک قدم جلوتر می‌برد. برای نمونه، بهترین سیلیکون موجود در بازار را دارد – Snapdragon 8+ Gen 1. یکی دیگر از ویژگی‌های آینده (جناسی که در نظر گرفته نشده است) مقدار دیوانه‌کننده رم – 18 گیگابایت است! باتری نیز با 6000 میلی آمپر ساعت بسیار سنگین است و بلندگوهای استریو بهتر از همیشه هستند (شاید بهترین در یک تلفن همراه تا کنون).

Xperia 1 IV از جدیدترین چیپست Snapdragon 8 Gen 1، همراه با 12 گیگابایت یا رم استفاده می‌کند و این گوشی همچنین دارای یک اسلات کارت microSD است – این قطعاً در هنگام بازی یک امتیاز مثبت است. آخرین اما نه کم‌اهمیت، سونی نرم‌افزار بازی فوق‌العاده‌ای را در مقابل Game Enhancer ارائه می‌کند – ابزاری برای دستکاری تمام تنظیمات، از جمله مواردی مانند نرخ نمونه‌برداری لمسی، نرخ تازه‌سازی نمایشگر، اعلان‌ها، تنظیمات صدا و موارد دیگر.

روزهایی که گوشی های مخصوص بازی فقط برای عده معدودی با طراحی های فوق العاده و نرم افزارهای سنگین عرضه می شدند، گذشته است. در سال‌های اخیر، بازار شاهد تغییر به سمت گوشی‌های هوشمند با قابلیت بازی بوده است که مشخصات قدرتمند، نمایشگرهایی با نرخ تازه‌سازی بالا و بلندگوهای اغلب برتر را در مقایسه با گوشی‌های پرچمدار معمولی ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: بررسی Samsung Galaxy Note 20 Ultra

نتیجه

سریعترین شارژر گوشی گیمینگ

عملکرد بالای آن هر بازی را در بالاترین تنظیمات خود بدون عرق کردن از بین می برد، در حالی که عمر باتری جامد آن تضمین می کند که ساعت ها بدون نیاز به شارژ مجدد راحت بازی کنید. همچنین دارای بزرگترین نمایشگری است که تا به حال روی آیفون قرار داده شده است.

توجه به گیمرهای Fortnite: Fortnite در حال حاضر در iOS در دسترس نیست، بنابراین بهتر است یک گوشی اندرویدی بخرید.

یکی از ویژگی های جدید AeroActive Portal نام دارد و یک فلپ است که با باز کردن آن قادر است تا 1 لیتر هوای خنک در ثانیه را مستقیماً به CPU گوشی ارائه کند و گرما را حدود 9 برابر سریعتر از بدون آن دفع کند. همچنین تراشه‌های RAM LPDDR5X روی آن‌ها وجود دارد که کار را سریع‌تر می‌کند. چیپست مدیاتک در واقع عملکرد شگفت انگیزی دارد، حتی گاهی اوقات از نسخه پرو مجهز به اسنپدراگون بهتر عمل می کند، بنابراین این نیز وجود دارد.

Asus ROG Phone 6D Ultimate

Lenovo Legion Phone Duel 2 همچنین دارای یک «فیس‌کم» پاپ‌آپ برای استفاده در حین پخش گیم‌پلی، دو فن خنک‌کننده داخلی و دو بلندگوی جلویی است.

Samsung Galaxy S22 Ultra

یک بعد جدید

هنگامی که Asus ROG Phone 6 در ماه جولای عرضه شد، طرفداران از عدم وجود نسخه “Ultimate” که در مدل سال قبل وجود داشت شگفت زده شدند. با این حال، ایسوس یک سورپرایز در انتظارش بود، زیرا آنها متعاقباً ROG Phone 6D و ROG Phone 6D Ultimate را منتشر کردند.

اگر آماده رفتن به مرحله بعدی با بازی گوشی هوشمند خود هستید، هیچ چیز مانند بازی های موبایلی در Galaxy Z Fold 4 وجود ندارد. این یک تلفن به شکل آب نبات است که در مواقع نیاز به آن دارید تا در جیب شما قرار بگیرد، اما می تواند زمانی که زمان بازی فرا می رسد به تبلتی بسیار قدرتمند تبدیل شوید.

نوت 20 اولترا نه تنها یک گوشی هوشمند بزرگ و قدرتمند است که تجربه بازی های سه بعدی شگفت انگیزی را ارائه می دهد، بلکه به لطف قلم S Pen موجود در آن، مسلما بهترین تلفن برای انتخاب بازی های معمولی نیز.

حتی اگر یک گیمر سخت افزار موبایل نباشید، باز هم از ویژگی های این گوشی ها قدردانی خواهید کرد. و با افزایش روزافزون تلفن های معمولی رده بالا، آنها اکنون گزینه های مناسبی برای بازی هستند. بنابراین، اگر گیمری هستید که در جستجوی بهترین تلفن بازی برای بهبود تجربه تیراندازی چند نفره خود هستید، به جای درستی آمده اید.

بهترین گوشی ها برای بازی در سال 2022:

گوشی بازی با قلم

بهترین نمایشگر بازی

Sony Xperia 1 IV یک گوشی مخصوص بازی نیست، اما سونی در زمینه کنسول‌ها و گوشی‌های دستی دارای شجره‌نامه بازی‌های بسیار زیادی است. و در هر مدل Xperia در چند سال گذشته نشان داده می شود. Xperia 1 IV نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این گوشی با صفحه نمایش 4K AMOLED 6.5 اینچی زرق و برق دار با نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه می شود – رویای یک گیمر. این صفحه‌نمایش 21:9 به سبک معمولی سونی است و هیچ بریدگی، بریدگی یا سایر چشم‌ها وجود ندارد که تجربه بازی شما را مختل کند.

Asus ROG Phone 6 Pro