بهترین رستوران های آنتالیا و وان انارمگ

رستوران خلیل ابراهیم سوفراسی، یکی از بهترین رستورانهای شهر وان ترکیه است که رستورانی لوکس نیز می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شهر وان و رستوران‌هایش می‌توانید از سایت آژانس گردشگری گشت نامه دیدن کنید. ما در گشت نامه، تور وانرا با قیمتی مناسب برگزار می‌کنیم و آماده ارائه خدمات به گردشگران علاقه‌مند به سفر به این شهر هستیم. به دلیل اینکه این رستوران در هتل قرار دارد در منوی آن علاوه بر غذاهای بومی، انواع غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرهای بین المللی هم دیده می‌شود.

بنابراین قیمت صبحانه در وان می‌تواند از حدود ۱۰ لیر به بالا متغیّر باشد. این کافه یکی از بهترین کافه‌های وان است که در آن بهترین قهوه‌ها و دسرهای بین‌المللی سرو می‌شود. کیک‌هایی که قبلا طعم لذیذ آن‌ها را امتحان نکرده‌اید و دسرهایی که تزیینات زیبای آن‌ها، بدون شک مورد توجه‌تان قرار می‌گیرد. همین طعم‌های متنوع، متفاوت و جدید است که این کافه را به بهترین کافه‌ی شهر تبدیل کرده است.

البته از دیگر مشخصه های جذاب آن می توان به خوش آمدگویی صاحب رستوران در سر میز مهمانان اشاره کرد. در این رستوران و بر روی هر میز یک کوره مخصوص قرار گرفته است و به همین علت تمامی مشتریان خود بر اساس سلیقه خود می توانند غذاهای انتخابیشان را کباب نمایند. همانطور که از نام این رستوران می توایند ببینید در آن انواع مختلف کباب های ترکی به همراه سالاد ها و نوشیدنی ها برای شما سرو می گردد و در عین سادگی بسیار لذیذ و خوشمزه می باشند.

برای رزرو تور ارزان وان می‌توانید به شعب ما در تبریز و وان مراجعه کنید یا با شماره‌های واتساپ همکاران ما در تماس باشید. طراحی و دکوراسیون رستوران الیت وان بسیار زیبا و دلنشین است و پرسنل آن بسیار خوش برخورد هستند. کبابی حاجی اغلو یک شعبه در منطقه ادرمیت نیز دارد که بعد از گشت جزیره آکدامار میتواند بهترین گزینه برای صرف یک نهار دلچسب باشد. کلیه محصولات و خدمات ارائه شده در این وبسایت حسب مورد دارای مجوز بوده و شرکت بیسان گشت مهر تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. موسیقی زنده و رفتار دوستانه پرسنل فضای این رستوران را برای شما هر چه بیشتر دلنشین می کند و با وجود تنگه بسفر در کنار شما، مناظری جادویی برایتان خلق می‌شود.

پس از ۲۰ سال مهمان نوازی، رستوران آسیتانه اکنون دارای یک آرشیو چشمگیر شامل بیش از ۴۵۰ دستور پخت خوش طعم فراموش شده است که بر اساس روش های پخت ۵۰۰ ساله تهیه شده است. آسیتانه یکی از نام‌هایی بود که در طول دوران امپراتوری عثمانی به استانبول داده شد و امروزه رستوران آسیتانه طعم دوران باشکوه گذشته را زنده می‌کند. این رستوران در سایه کلیسای عظیم شورا قرار دارد که به خاطر موزاییک کاریهایش و اینکه یکی از محافظت شده ترین ساختمان های دوران بیزانس است معروف است.

بهترین رستوران های آنتالیا و وان انارمگ قیمت بلیط هواپیما از فرودگاه امام خمینی تهران تا فرودگاه شهر وان ترکیه در حال حاضر چیزی حدود ۲ تا ۷ میلیون تومان می‌باشد که بسته به نوع هواپیما و پرواز، متفاوت است. در کل در کشور ترکیه سه اپراتور تلفن همراه وجود دارد که با نام های ترکسل ، وودافون و آوِا خدمات ارایه می دهند. باید بدانید که در این میان، سیم کارت ترکسل شهرت و کیفیت بیشتری دارد. هزینه تماس در کشور ترکیه در مقایسه با ایران بسیار بیشتر است و به طور مثال هر دقیقه مکالمه با سیم کارت ترکسل در حدود ۰٫۶۳ لیر ترکیه هزینه دارد.

هتل ۴ ستاره ساهماران ریزورت (Şahmaran Resort)

یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین غذاهای شهر وان ترکیه گوشت ها توپکی شکل و قل قلی مانندی است که در این شهر به بهترین نهو انها را پخت می نمایند. این هتل هم در نزدیکی ساحل وان قرار دارد و همین امر یک امتیاز مثبت برای آن محسوب می­شود. به ویژه در فصل بهار که شهر وان به شدت آب و هوای مطبوعی دارد، اقامت در این هتل هم فال است و هم تماشا! مثلا صرف صبحانه در رستوران این هتل در کنار دریاچه وان و با منظره­ای عالی از پرواز مرغان دریایی همراه می‌شود که هر اهل دلی را سر ذوق می‌آورد.

رستوران حاجیوقلو کبابجیسی وان

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. استفاده از مطالب وب سایتتور لحظه آخری سفر با توبه هر نحوی ، بدون اجازه کتبی از مدیریت سایت ممنوع می باشد. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. در صورت استفاده از محتوای ترکیه دات کام بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما به صورت خودکار به فرم DMCA گزارش خواهد شد. رستوران کاخ فریه اورتاکوی در استانبولساختمان فریه که زمانی ایستگاه پلیس حکومت عثمانی بود، نمونه‌ای نادر از معماری کلاسیک عثمانی قرن نوزدهمی است.

رستوران الیت – Elite Restaurant Van

در این مقاله از آژانس آراس سیر، مجری مستقیم تو وان از تبریز، با رستوران های وان آشنا شوید تا در تور وان به مک دونالد در وان ترکیه مشکل برنخورید. رستوران دمک کباب وان، یک رستوران کوچک در خیابان جمهوریت وان است که بهترین رستوران برای صرف کباب در شهر وان است. پیده یک وعده غذایی سنتی است که طرف‌داران زیادی دارد و اخیرا آن را هم به منوی فست فودها اضافه کرده‌اند. پایه این غذا خمیر بوده که روی آن گوشت مرغ و سبزیجات ریخته و در تنور پخته می‌شود.

  • قیمت غذاهای مک دونالد به صورت میانگین در وان حدود ۲۵ لیر است که تقریبا به پول ما ۵۰-۶۰ هزار تومان درمی‌آید.
  • از جمله پیش غذاهای بسیار لذیذ این رستوران میتوان به سوپ های خوشمزه آن اشاره کرد.
  • تمامی غذاها با دورچین و مخلفات زیاد سرو می‌شود و حجم غذاها برای یک نفر با خوراک متوسط، زیاد به نظر می‌رسد.
  • ترکیه می‌باشد که برای سرو صبحانه‌ای خاطره‌انگیز و به دور از شلوغی هتل اقامت خود می‌توانید به آن مراجعه کنید و از فضا و تنوع در سرو صبحانه لذت ببرید.