بهترین روش قالب بندی با استفاده از قالب های فلزی گرد

قلعه نوی، م. “مزیتهای اجرای صنعتی ساختمان به روش قالب تونلی از نگاه مدیریت ساخت”. از آنجا که سیستم بر اساس ایجاد صندوقچههای مقاوم بتنی شکل گرفتهاست، میزان مصرف بتن و میلگرد مهمترین عامل در برآورد هزینه اجرای این روش است. سطح داخلی و خارجی دو فرم ستون بتنی گرد چوبی با یک لایه پلاستیکی پوشیده شده است. از آنجا که فرم های ستون دایره ای بتنی متلاطم است ، باید موقعیت رابط افقی قالب های بالا و پایین باید با نوارهای فولادی تقویت شود. فرم های ستون بتنی گرد توسط ترکیبی از دو فرم ستون بتنی مدور چوبی مونتاژ می شود که با یک حلقه اتصال فراهم می شود . حاشیه بالا و پایین نوار فولادی ثابت از ستون بتنی مدور به قطر بیش از 1 متر و کمتر از 1.5 متر است. چگونه از فرم های ستون بتنی مدور در قالب سازی استفاده کنیم؟ لوله های فولادی، مربع های چوبی و نوارهای فولادی تقویت شده در خارج قالب ستون دایره ای به نوبه خود برداشته می شوند. مرحله 3. قسمت های رابط بالا و پایین قالب تقویت می شود.

شابلونهای استوانه ای با قطر کمتر از 1 متر بصورت رایگان با حلقه فولادی 30 سانتی متر ارائه می شود . هنگام نصب فرم های ستون بتنی دایره ای ، هنگامی که ارتفاع ستون از سه متر بیشتر شود ، دو قالب در اتصالات بالا و پایین قالب باید حالت متلاطم شوند ، و عدم انطباق می تواند عمودی و یکپارچگی استوانه را تضمین کند. اگر قالب های جداگانه ای وجود دارد که به طور طبیعی باز نمی شوند، فقط استفاده از نوارهای چوبی در موقعیت رابط شیار محدب لازم است . شرکت قالب سازی قادری در زمینه تهیه ، تولید و توزیع تجهیزات قالب بندی به صورت نو و دست دوم در سطحی وسیع ، با تیم حرفه ای ، مجرب و بالاترین استاندارد آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است . استاندارد های نگه داری از بتن را رعایت کنید . فرم های ستون بتنی مدور دارای طراحی علمی ، ساختار ساده ، نصب مناسب ، قابل اعتماد و با دوام ، عملکرد ضد آب خوب ، مقاومت بالا ، طول عمر بالا ، استفاده مکرر ، کیفیت مهندسی بهبود یافته و هزینه ساخت کاهش یافته است. نوار فولادی باید به طور افقی در رابط پوشانده شود، و موقعیت رابط باید در وسط نوار فولادی تقویت کننده باشد، که می تواند پایداری و ساخت قالب را افزایش دهد.

نکته برای نصب کردن: بهتر است هنگام نصب نوار فولادی ، قالب را با خط کش استیل اندازه گیری کنید و 3-4 میخ کوچک را در همان ارتفاع قالب تولید قالب فلزی بتن بزنید. لازم به ذکر است که هنگام نصب نوار فولادی ، بهتر است قالب را با خط کش استیل اندازه گیری کرده و 3-4 میخ کوچک را در همان ارتفاع قالب بزنید . هنگام نصب پیچ ها ، درجه محکم شدن هر پیچ باید پایدار باشد ، بنابراین از قوام سختی نوار فولادی و ایمنی ساخت و ساز اطمینان حاصل شود (نکات نصب: بهتر است از همان پیچ های تقویت کننده شخصی برای همان ستون استفاده شود). فاصله بین لوله های فولادی بالا و پایین ترجیحاً 100 سانتی متر است ، به طوریکه نه تنها می توان از قالب چوبی محافظت کرد و می توان فشار میله ارتعاشی را بافر کرد ، بنابراین اثر بتن سوراخ شده بهتر است و حفاظت همچنین برای قرارگیری عمودی قالب ، مزیتی که دارد ، به طوری که نیروی قالب به صورت یک کل در می آید و تقویت ثانویه حاصل می شود. مرحله 4. محافظت از قالب.

یک حلقه فولادی با قالب هر 25 سانتی متر به صورت رایگان ارائه می شود . قالب فلزی ستون گرد را می توان در یک زمان با قطر کوچک 7 متر ریخت. لازم است ذکر شود بتن ریزی سیستم قالب تونلی نیز باید به گونهای صورت گیرد که در محل اتصال دیوار به سقف، درزهای سرد ایجاد نشود؛ بدین ترتیب که پس از اتمام بتن ریزی دیوار، در لایه نهایی آن ویبره مجدد ایجاد شود و یک فرصت کوتاهی داده شود تا بتن دیوار، نشست خود را انجام دهد ولی به گیرش اولیه نرسد، سپس بتن ریزی دال اجرا میگردد. مورد پیشنهادی برای قطر بزرگ 3 متر است . وقتی شوک وارد می شود ، قالب می تواند به طور طبیعی تخریب شود (لطفا برای باز کردن آن از ابزار استفاده نکنید). در این زمان، قالب به صورت طبیعی باز می شود. وقتی نوار فولادی روی میخ قرار می گیرد.