بهترین لپ تاپ اپل در سال 2023 وی آی پی لیست

لپ تاپ پشتیبانی کاملی از انواع فرمان‌های چند لمسی را هم برای تاچ پد در اختیار شما گذاشته و کیفیت بسیار خوبی دارند. باتری این دستگاه از جنس لیتیوم پلیمر بوده و با کارکرد ۱۰ ساعته در اختیار شما قرار می‌گیرند. این حافظه داخلی از نوع اس اس دی بوده و نسبتا فضای مناسبی برای ذخیره‌سازی اطلاعات و نصب برنامه‌ها به شما خواهد داد. درایو نوری سال هاست که از این دستگاه حذف شده و به جای آن می‌توانید از دو پورت پر سرعت USB-C بهره ببرید. جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را هم داریم که برای اتصال تجهیزات پیشرفته کاربرد دارد. به علاوه، لپ تاپ مک بوک پرو ۱۳ اینچی انتل، تنها نسخه‌ای است که می‌توانید با ۳۲ گیگابایت حافظه رم یا ۴ ترابایت حافظه داخلی تهیه کنید.

برای مثال اگر کارهای گرافیکی سنگینی انجام می‌دهید مک بوک پروها مناسب‌ترین انتخاب برای شما هستند و اگر جزو افرادی هستید که نیاز دارید دائماً لپ‌تاپ خود را حمل کنید مک‌بوک‌ها را توصیه می‌کنیم. این نوشته راهنمایی جامع برای خرید لپ تاپ اپل است که به اکثر سوالات شما قبل از خرید لپ تاپ اپل پاسخ می‌دهد. برند اپل یک شرکت آمریکایی است که فعالیت جهانی دارد که لپ تاپ‌های اپل یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند است. برند اپل با تولید و عرضه محصولاتی با کیفیت فوق‌العاده باعث کسب اعتبار شگفت‌انگیز میان کاربران و مشتریان و کسب شهرت جهانی شده است. در نکات قبل با انواع لپ تاپ های اپل آشنا شدیم و در ادامه ای مطلب فهرستی از بهترین لپ تاپ اپل مک بوک در سال 2020 را لیست کرده ایم باما همراه باشید.

MacBook MKGQ3 2021 M1 Pro 16GB-1TB SSD GPU 16-core

همان‌طور که احتمالا می‌دانید محصولات اپل طول عمر زیادی دارند و سال‌ها پس از تولید نیز توسط این کمپانی پشتیبانی می‌شوند. اما هیچکس نمی‌خواهد پس از جعبه‌گشایی مک بوک جدیدش متوجه شود مدل بعدی رونمایی شده است. پس هنگامی که در حال تحقیق برای مقایسه قیمت لپ تاپ اپل مک بوک هستید، وب‌سایت‌های فناوری مانند زومیت را بررسی کنید تا مطلع شوید که آیا اپل در حال برنامه‌ریزی برای معرفی لپ‌تاپ جدیدی است یا خیر. چرا می‌خواهید مک بوک بخرید و از آن چه انتظاری دارید؟ اگر مهندس مکانیک هستید یا اگر طراحی سه‌بعدی می‌کنید و نرم‌افزار اصلی‌تان 3ds Max است، باید بیخیال خرید مک بوک شوید.

لپ‌تاپ اپل

همچنین این دستگاه دارای 2 عدد پورت USB Type C با قابلیت پشتیبانی از ThunderBolt 3 است. لپ تاپ اپل مدل MacBook Pro Z11C 2020 با طراحی زیبا و طراحی سبک و باریک محصولی فوق‌العاده برای انجام کارهای روزمره و یا کاربری مالتی مدیا است. پردازنده M1 تعبیه شده در این دستگاه را می توان با پردازنده‌های خانواده Core i5 و Core i7 مقایسه کرد. 16 گیگابایت رم و دو ترابایت حافظه ذخیره سازی تعبیه شده در این دستگاه نیز به بهتر شدن عملکرد و سرعت آن کمک می‌کند. صفحه نمایش رتینا 13 اینچی این دستگاه ی با رزولوشن بسیار بالا، چیزی بین فول اچ دی و 4K است.

مک بوک ۱۲ اینچی اپل و مک بوک ایر ۱۳ اینچی که با نمایشگر رتینا روانه بازار نشده است، بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی ۲۰۲۲ دیگر تولید نمی‌شود. بنابراین بهتر است که نمونه‌های این چنینی را خریداری نکرده و صرفا به سراغ مک بوک‌هایی بروید که هم اکنون توسط اپل پشتیبانی می‌شوند. مک بوک‌های قدیمی‌تر کند بوده و تنها از یک پورت USB-C استفاده می‌کنند. اپل همچنان در طول سال ۲۰۲۱ و تا اواخر سال ۲۰۲۲ جایگزین‌های دیگری را برای مک بوک‌های قدیمی خود ارائه خواهد کرد و تراشه جدیدش را برای تمام آن‌ها جایگزین خواهد کرد. اگر می‌خواهید که یک مک بوک پرو ۱۶ اینچی خریداری کنید، بهتر است که کمی صبر کنید تا مدل مبتنی بر M1 آن روانه بازار شود. با توجه به سن و سال کنونی مک بوک پرو ۱۶ اینچی، حدس می‌زنیم که اواسط سال ۲۰۲۱، یک مدل سیلیکونی ۱۶ اینچی از اپل روانه بازار شود.

  • یکی از تفاوت‌های عمده لپ‌ تاپ مک‌ بوک ایر و پرو که حتی در میان کاربران خارجی نیز چالش برانگیز است، قیمت این دو محصول معرفی می‌شود.
  • این حافظه رم را می‌توانیم در کنار حافظه ۵۱۲ گیگابایتی قرار دهیم که از نوع SSD بوده و قابلیت‌های فراوانی را به شما می‌دهد.
  • مک بوک پرو M3 13 اینچی در حال حاضر در دو نسخه 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم تولید می‌شود.
بهترین لپ تاپ اپل در سال 2023 وی آی پی لیست