بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون؛ پر طرفداران خوش قیمت

هنوز هم برخی از محصولات از پنلهای TN برای مدلهای رده میانی و رده بالای خود استفاده میکنند که نسبت به پنلهای IPS کیفیت رنگ پایینتر و زاویه دید کمتری دارند و به همین دلیل اگر مدلی با پنل TN را انتخاب کردهاید، باید در بررسی شاخصههای کیفیِ آن نهایت دقت را به خرج دهید. محصول ایدهآلتان را انتخاب کنید. این محصول همچنان در بین کاربران محبوب است و عملکردی قوی از خود نشان میدهد. پس در ادامه به نقد و بررسی 8 نمونه از بهترین لپ تاپ گیمینگ در بازار پرداختهایم تا اطلاعات خود را به صورت تخصصی افزایش دهید و چنانچه قصد خرید یک لپ تاپ گیمینگ را دارید، بتوانید خریدی ایدهآل و متناسب با نیاز خود داشته باشید.

گیمرها اسپیکر، کیبورد و باتری آن را باکیفیت و خوب توصیف کردهاند. به گزارش همشهری آنلاین، وجود قطعات مختلف در لپتاپ، از CPU و رم گرفته تا انواع درگاه و مشخصات صفحه نمایشگر، باعث سردرگمی در انتخاب و خرید لپتاپ خوب میشود. اگر اهل جابهجا کردن لپ تاپ خود هستید و جزو آن دسته از افراد قرار دارید که به صورت دسته جمعی در مکانی مشخص به انجام بازیهای مختلف میپردازند به وزن و ابعاد لپ تاپ هم توجه کنید تا امکان حمل آن نیز وجود داشته باشد. با این حال اگر نسخه Tray را خریداری کرده باشید، لازم است یک خنککننده CPU را به لیست خرید خود اضافه کنید. لازم به ذکر است گزینههای موجود در این لیست از ویندوز 11 پیروی میکند. رم لپ تاپ گیمینگ حداقل باید ۸ گیگابایت باشد اما مقدار مطلوب برای آن ۱۲ گیگابایت و بالاتر است. لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 جزء لپ تاپ های اقتصادی ویژه بازی های موجود در بازار ایران است که مدل های گوناگونی با سخت افزار های متعدد و متنوع دارد.

خوشبختانه امروزه لپ تاپ گیمینگ در بازار بسیار متنوعتر شده و در هر رنج قیمتی امکان خرید آن وجود دارد. در نتیجه هیچ گونه اختلالی و کندی وجود نخواهد داشت. بهرهمندی از نمایشگر قدرتمند به شما اطمینان میدهد که کیفیت بازیها بدون هیچ گونه کاهش به نمایش گذاشته میشوند. برای اینکه بدانید کدام صفحه کلید بازی برای شما مناسب است، مشخصات کیبوردهای فروشگاه کالاردو را بررسی نمایید. برخی از لپ تاپ ها دارای حافظه SSD قوی هستند اما اگر این پورت را نداشته باشد، نصب SSD راحت است. این لپ تاپ سریعتری سیستمی نیست که شما دیدهاید. کارشناسان ما به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. لپ تاپ گیمینگ از جمله لپ تاپهای خوب و پر قدرت هستند که در صورتی که نوع مناسب آن با توجه به نیاز خود را خریداری کنید و از آن به خوبی مراقبت کنید، میتوانید با خیال راحت تا چند سال از آن استفاده کنید. علاوه بر آن می توانید در کادر بالا روی قسمت “همه سوالات” کلیک کنید و سوالات کامپیوتری دیگر دوستان را مشاهده کنید و اطلاعات کامپیوتر خود را افزایش دهید.

بهترین بازی انلاین برای اندروید را در مقاله “بازی چند نفره آنلاین اندروید” بخوانید. به بازیهای چند نفره بیشتر علاقه دارید یا تک نفره؟ دانشجویان و حتی کاربرانی که کسب و کار دارند، نیاز به وب کم در لپ تاپ خود خواهند داشت تا بتوانند کنفرانسها یا تماسهای تصویری خود را مدیریت کنند. شما همچنان پورتهای مختلفی مانند تاندربولت 4، Type-C و Type-a و در نهایت یک کارتخوان SD را مشاهده خواهید کرد که سبب شده تا بتوانید دستگاههای خود را به آن متصل کنید و حتی به ارتقای محصول شما کمک میکند. بدین ترتیب برای کمک به شما و راهنمایی گیمرها لیستی از بهترین لپ تاپ گیمینگ را فراهم کردهایم که در تستهای معتبر نتایج خوبی را عرضه کردهاند. پس ما در لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 ضمن ارائه محصولاتی با کیفیت و قدرت بالا به قیمت تمام شده آنها هم توجه کردهایم. در صورتیکه در راستای انتخاب و خرید لپ تاپ مناسب گیمینگ سوالی داشتید در بخش کامنت های پایین این صفحه مطرح بفرمایید. ابتدا باید بودجه خود را مشخص کنید، سپس انتخاب های خود را متناسب با آن بودجه ببینید و گزینه ایده آل را انتخاب کنید! اگر میخواهید گوشی خود ر ا به سیستم کامپیوتری متصل کنید کافی است مقاله “راه های وصل شدن اینترنت گوشی به کامپیوتر” را مطالعه کنید.

لپ تاپ Dell G15 دارای ظاهری متفاوت با وزن 2.8 کیلوگرم و صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 است. بنابراین در این مقاله با ما همراه باشید تا لیست 10 مورد از بهترین لپ تاپ های مناسب بازی را مرور کنیم. همین موضوع آزادی عمل شما را به خوبی افزایش میدهد و انجام امور را لذت بخشتر مینماید. در نهایت از نقاط قوت این محصول میتوان به بکارگیری متریال با کیفیت در ساخت، وبکم قدرتمند و تنوع پورتها و درگاهها و عملکردی عالی برای بازی اشاره کرد که در کنار این نقاط مثبت بهتر است به بهرهمندی از نمایشگر معمولیتر نسبت به رقبا و قیمت بالای این محصول اشاره کرد که اگر موارد بالا برای شما اهمیت دارد این موضوعات قابل چشم پوشی است. این بسیار اهمیت دارد که بتوانید برای استفاده طولانی مدت از قابلیتهای لپ تاپ بهرهمند شوید. تنها نکته منفی استفاده فلز در ساخت این قاب، احساس الکتریسیته ساکن در زمان وصل لپ تاپ به برق است. تنها دلیل یا مزیت آن قابل حمل بودن آن است. این لپ تاپ فقط حدود 2 کیلوگرم وزن دارد به همین دلیل میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است از لپ تاپ خود را حمل میکنند. اگر نگران افتاده یا آسیب دیدن هندزفری خود هستید، میتوانید مقاله “بهترین کیف و کاور محافظ هندزفری (در سال 1401، 2022)” را مطالعه کنید تا خریدی آگاهانه داشته باشید.

البته نگران نباشید چرا که ما لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت نیز به شما معرفی خواهیم کرد. استفاده از گوشی حین رانندگی برای شما دشوار است؟ کارت گرافیک این لپ تاپ را هم MX330 تشکیل داده است که از نوع یکپارچه و مربوط به برند انویدیا است و با حافظه اختصاصی ۲ گیگابایتی در اختیار شما قرار میگیرد. نمایشگر این لپ تاپ از نوع OLED است که با توجه به گیمری بودن لپ تاپ بسیار ایدهآل است. با گسترش بازیها و افزایش علاقه مردم به انجام بازیهای مختلف، سیستمها و لپ تاپهای گیمری زیادی تولید شدهاند تا بتوانند لحظات رضایت بخشی را برای کاربران علاقه مند به بازی فراهم آورند. نورهای RGB تعبیه شده زیر هر کلید ضمن ایجاد هیجان بازیها گیمری بودن سیستم را به نمایش میگذارد که بسیار جذاب است. در طراحی این مدل از نوار RGB استفاده شده که نشاندهنده گیمری بودن لپ تاپ است. VivoBook نام مجموعه بزرگی از لپ تاپ های ایسوس است.

اگر دنبال خرید بهترین لپ تاپ زیر ۱۵ میلیون تومان هستید، در این مطلب قصد داریم لیستی از بهترین های بازار را خدمت شما کاربران عزیز معرفی کنیم. لپ تاپ جذاب ایسوس که مشخصا برای گیمینگ طراحی و ساخته شده است، نسبتا قیمت مناسبی هم دارد. اگر محدودیتی برای هزینه کردن نداشته و بتوانید حدود ۶۰ میلیون پرداخت کنید، باز هم TUF Dash F15 را به شما پیشنهاد میکنیم؛ البته اکنون در مورد مدلی صحبت میکنیم که از پردازنده نسل یازدهم Core i7 در کنار کارت گرافیک GeForce RTX 3070 و یک ترابایت حافظه SSD بهره میبرد. هستید، خرید این لپ تاپ ها در این رنج قیمت به شما پیشنهاد میشود. این لپ تاپ قدیمی ارزان قیمت با یک Intel Core i5-9300H، یک کارت گرافیکGTX 1650 به همراه 8 گیگ حافظه رم و 256 گیگابایت SSD طراحی شده است. توجه: قیمت نوشته شده برای هر محصول با میانگینگیری از قیمت کل آن در فروشگاههای مختلف صورت گرفته است و گیمفا هیچ دخالتی مستقیمی با قیمتگذاری ندارد. علاوه بر این، اگر بازیهای آنلاین بازی میکنید، یک هدست با میکروفون داخلی میخواهید تا بتوانید با دوستان خود چت کنید و با رقبا کل کل کنید.

کارت گرافیک این دستگاه، GeForce GTX 1650 Ti با حافظه 4 گیگابایتی از نوع GDDR6 است که در اجرای بازیهای جدید و سنگین، با مشکل مواجه است، اما بازیهای دیگر را به خوبی مدیریت میکند. در مجموع لپ تاپهای گیمینگ از سری سیتمهای پیشرفته میباشند که برای اجرای هرگونه نرم افزار و بازی سنگین آماده میباشند و به کاربران این امکان را میدهند تا لحظات رضایت بخشی را تجربه کنند. امروزه شما برای اجرای بازی های سنگین وحتی نیمه سنگین در لپ تاپ قطعا نیاز به لپ تاپ مخصوص بهترین لپتاپ های گیمینگ بازی خواهید داشت. سلام لپ تاپ مخصوص گیمینگ زیر 50 میلیون چه پیشنهادی دارید که از بقیه بهتر باشد؟ این لپ تاپ در عین دارا بودن وزن بسیار سبک، پردازنده نسل 10 و کارت گرافیک مناسب، یک لپ تاپ با قیمت 20 میلیون تومان است که باعث میشود این لپ تاپ را یکی از بهترین دستگاهها دارای ارزش خرید بالا کند.. ازاینرو میتوانید یک سیستم ارزانتر بخرید و حافظه هارد دیسک یا یک SSD با فضای بیشتر را به آن اضافه کنید.

البته علت قیمت بالای این لپتاپ، گذشته از پردازنده قدرتمند نسل 12، به دلیل استفاده از رم DDR5 است که هنوز قیمت بالایی در بازار دارد. سی پی یو: پردازنده Intel i7 110800H با هشت هسته قدرتمند و فرکانس 2.3 تا 4.6 گیگاهرتز که در میان لپتاپ های تا 25 میلیون تومان جزو سی پی یو های پرسرعت بشمار میروند. از مهمترین تفاوتهای یک پردازنده لپتاپ با نسخه دسکتاپ در ولتاژ آن است که در نسخههای لپتاپ ولتاژ کمتر است و در نتیجه دمای پردازنده خیلی زیاد نمیشود. همچنین نور کمتر نمایشگر و گران قیمت بودن لپ تاپ نسبت به سریهای قبلی از نقاط ضعف این محصول به شمار میرود. همیشه رم بیشتر خوبه ، توی این مورد اصلا به هیچ مسئله ای فکر نکنید ، هرچی بیشتر بهتر اما معمولا لپ تاپ مخصوص بازی دیگه حداقل ۸ گیگ رم رو داره . اما سوال این است که این رایانه های همراه مخصوص چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ این لپ تاپ کمی نازک است و بسیار شیک طراحی شدهاست. در نظر داشته باشید بهترین لپ تاپ گیمینگ لزوما نباید از قیمت بالایی برخوردار باشد. معمولا لپ تاپهای گیمینگ از صفحه نمایشی با وضوح 1080 یا 4K برخوردار است که سبب شده تا کیفیت تصویر خوبی را مشاهده کنید.

همچنین پردازنده گرافیکی GTX 1650 با 4 گیگابایت حافظه GDDR6 در کنار این پردازنده مرکزی نصب شده تا IdeaPad gaming 3-15IHU6 بتواند بازیها را به طور قابل قبولی اجرا کند. در نهایت لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با توجه به نیاز و معیار خود و حتی بودجهای که در نظر گرفتهاید. تنظیمات مختلف این سری را مرور کنید تا دقیقاً به آنچه که میخواهید برسید و در هزینه خود صرفهجویی کنید. با این حال میتوانید با توجه به محتوا صفحه نمایش را روی 1440 پیکسل یا 4K در نظر بگیرید. با توجه به این امر در هنگام خرید لپتاپ گیمینگ باید حتما به تمام اعداد، پسوندها و پیشوندها دقت بسیار زیادی داشته باشید، زیرا تغییر یک پسوند میتواند قیمت لپتاپ را دهها میلیون جا به جا کند. نکته بعد در خصوص رم بکار برده شده در لپ تاپهای گیمینگ میباشد که سبب شده تا سرعت خوبی را به هنگام اجرای نرم افزارها و بازیها احساس کنید. به همین دلیل خرید چنین لپتاپی میتواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که روی سرعت پردازش سیستمشان بسیار حساس هستند. علاوه بر این این لپ تاپ به یک باتری قدرتمند مجهز شدهاست که با یک بار دریافت شارژ در نور نمایشگر 150 نیت و با حضور شبکه ارتباطی WiFi میتواند برای 4 ساعت و 5 دقیقه شما را همراهی کند که واقعا عدد مناسبی است.