بهترین پاوربانک های پیشنهادی بر اساس قیمت شهریور

این پاور بانک می‌تواند به صورت همزمان سه دستگاه مختلف را شارژ کرده و با توجه به پشتیبانی از توان شارژ 25 وات، برای گوشی‌های مدرن بسیار مناسب است. پاور بانک‌های پرفروش اما درگاه‌های متنوعی نظیر USB-A، USB-C، میکرو USB و لایتینگ را در اختیارتان قرار می‌دهند. حتما قبل از خرید تعداد و نوع پورت‌های خروجی را بررسی و با توجه به دستگاهی که می‌خواهید شارژ کنید، بهترین پاور بانک را انتخاب کنید.

  • همانطور که در ابتدای مقاله توضیح داده‌ایم پورت‌های یک پاوربانک بستگی به تعداد دستگاه های شما دارد اگر می‌خواهید دو یا سه دستگاه خود را به صورت همزمان به پاوربانک متصل کنید باید از پاوربانکی استفاده کنید که دارای بیش از یک درگاه USB است.
  • این پاوربانک با مارک معتمد Mophie از ظرفیت عظیم میلی آمپر خود به شما امکان شارژ سیمی و بی‌سیم را می‌دهد.
  • شرکت انرجایزر در ساختار بدنه این مدل بهترین پاور‌بانک از پلاستیک ABS استفاده کرده و از این طریق مقاومت بسیار بالایی را در برابر ضربه و اشتعال به محصول بخشیده است.

در نظر داشته باشید برند کانفلون نیز یکی از بهترین مدل ها یا برندهای پاور بانک موجود در بازار است. برند کانفلون نیز مانند شیائومی و ردمی یکی دیگر از برندهای چینی است که در حوزه پاوربانک فعالیت دارد و محصولات خوش قیمت و کاربردی را عرضه می‌کند. پاوربانک P40Q شرکت کانفلون با ظرفیت میلی‌آمپر ساعت یکی از حجیم‌ترین پاوربانک‌های قابل حمل بازار است و برای افرادی که بنا به دلایلی چون طبیعت‌گردی استفاده زیادی از پاوربانک دارند محصول ایده‌آلی است.

پاور بانک موفی یک پاوربانک 20 هزار قدرتمند است که اگر از دستگاه شخصیتان بسیار استفاده می‌کنید، این پاور بانک می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. این پاور بانک به گوشی هوشمند شما، 100 ساعت بیشتر باتری می‌دهد و به طور همزمان می‌توانید سه دستگاه را شارژ کنید. موفی، یک برند قدرتمند آمریکایی است که محصولات این برند در بیش از 120 کشور در حال ارائه شدن می‌باشد.

قیمت پاور بانک انکر 13000 میلی آمپر مدل A1215 Powercore

این پاوربانک دارای 4، LED است که مقدار شارژ باطری آن را به شما نمایش می‌دهد. پاور بانک بلکین برندی آمریکایی است که محصولاتی بسیار با کیفیتی تولید می‌کند، این پاوربانک، شامل یک پد شارژ مغناطیسی می‌باشد، که می‌توانید اپل واچ خود را از این قسمت شارژ کنید، علاوه بر این پد، این پاور بانک شامل یک خروجی USB می‌باشد. این پاور بانک از آخرین تکنولوژی روز استفاده کرده است و بدون هیچ نگرانی می‌توانید دستگاه خود را شارژ کنید، این محصول از استاندارد MFi استفاده کرده است که این استاندارد مورد قبول برند اپل می‌باشد.

برخی از پاور بانک‌ها به فناوری شارژ بی‌سیم مجهز شده‌اند تا نیازی به اتصال به بهترین پاور بانک گوشی باسیم نباشد. این نوع از پاور بانک‌ها در ظرفیت‌های متفاوت و با میزان ولتاژ و جریان متناسب گوشی‌های همراه ساخته شده‌اند. پیشنهاد من برای کسانی هست که معمولا کمتر سفر میکنن و مثل من مواقعی پیش میاد که شارژ گوشی تموم میشه و دوست دارن یه پاور بانک سبک و پر قدرت همراه داشته باشند. سیم این پاور بانک به اندازه ای بلند هست که میشه گذاشتش توی جیب و به راحتی با موبایل کار کرد.

پاور بانک سیلیکون پاور مدل GS28 با ظرفیت 10000

شرکت سیلیکون پاور این محصول را با وزنی معادل ۴۰۰ گرم، ۲ خروجی مختلف جهت شارژ کردن در اختیار شما قرار می‌دهد که این موضوع نشانگر کارایی بالای این محصول است. گفتنی است این مدل با داشتن تمامی خروجی‌های Type-C، MicroUSB ، USB-A به یک گزینه ایده‌آل برای خرید تبدیل شده‌ است. این پاوربانک محصولی از برند سیلیکون پاور با امکانات فراوان در یک ابعاد مطلوب و مناسب طراحی شده است. این مدل با ظرفیت اسمی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت تولید شده که پاسخگوی نیاز شما در سفر و مواقعی که به پریز برق دسترسی ندارید، است.

پاوربانک شیائومی Redmi PB200LZM 20000mAh

بهترین پاوربانک های پیشنهادی بر اساس قیمت شهریور با این حال، اگر به گزینه ای قدرتمند برای شارژ سریع لپ تاپ خود نیاز دارید، ممکن است بخواهید از این گزینه صرف نظر کنید. حاصلضرب شدت جریان در ولتاژی است که آداپتور به شارژر همراه منتقل می‌کند و هرچه بالاتر باشد، خود پاوربانک با سرعت بیشتری شارژ می‌شود. شارژرهای همراه دارای چند پورت هستند که هر کدام از آنها شدت جریان‌های مختلفی را ارائه می‌کنند. از طرف دیگر اگر دستگاه با شدت جریان ۵ آمپر سازگار باشد اما خروجی پاور بانک ۲ آمپر باشد، شارژ دیرتر انجام می‌شود.