بهترین گوشی های ایسوس – لیست 10 برتر ما را بررسی کنید

این گوشی در سطوح مختلف ارائه می شود – صفحه نمایش بدون ناچ 6.67 اینچی HDR 10+ بسیار خوب است و حتی با وجود اینکه می تواند تا 90 هرتز بالا برود، احساس نمی کنید چیزی را از دست داده اید. شما همان چیپست رده بالا اسنپدراگون 888 را به همراه 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت فضای ذخیره سازی با اضافه شدن شگفت انگیز اسلات کارت microSD دریافت می کنید.

ماژول دوربین دارای همان دوربین های اصلی و فوق عریض است که در ZenFone 8 دیدیم، اما یک لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر اضافه می کند. یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی روی آن وجود دارد اما هیچ نشانه ای از شارژ بی سیم یا جک 3.5 میلی متری صدا (در این اندازه بسیار عجیب است) وجود ندارد. با این وجود، اگر می خواهید تجربه تلنگری داشته باشید، Asus ZenFone 8 Flip بهترین گزینه شما است.

ایسوس ROG Phone 5

سری جدید و تازه ایسوس سری ROG 6 اینجاست و بهتر از همیشه است! ROG Phone 6 Pro همه چیز بهتری دارد. نمایشگر آن اکنون تا نرخ تازه سازی 165 هرتز افزایش می یابد، دارای جدیدترین و بهترین چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 است، یک موتور ویبرو جدید وجود دارد، و صدای استریو از این دنیا خارج است.

بهترین برای بودجه کم

اگر می خواهید مقداری پول اضافی پس انداز کنید و همچنان یک دستگاه پرچمدار داشته باشید، ZenFone 7 معمولی ایسوس یک انتخاب عالی است. بیایید به سرعت آن را با مدل Pro مقایسه کنیم. با ZenFone 7 شما Snapdragon 865 را در مقابل 865+ موجود در Pro دریافت می کنید. حافظه رم به جای 8 گیگابایت، 6 گیگابایت و حافظه اصلی آن 128 گیگابایت است. آنقدرها هم بد نیست، درست است؟

یک گوشی گیمینگ که هنوز هم حاکم است

چگونه می توانیم گوشی با نام “Ultimate” را در لیست خود قرار ندهیم؟! بله، این یک دستگاه طاقچه است اما بسیار عالی است. همانطور که همکاران من نوشتند “این قطعاً برای اکثر مردم تلفن نیست” اما Asus ROG Phone 5 Ultimate می تواند بهترین تلفن ایسوس برای گروه کوچکی از علاقه مندان باشد. و گاهی همین کافی است. بازگشت به این هیولای یک گوشی.

Asus ROG Phone 3 برای اولین بار برای مدل پایه 12 گیگابایتی 999 دلار قیمت داشت و اگر می خواستید 16 گیگابایت رم داشته باشید، 1099 دلار قیمت داشت. خبر خوب این است که ROG Phone 3 در چند ماه گذشته بسیار کاهش یافته و قیمت آن را به حدود 500 دلار کاهش داده است. و برای چنین پولی به سختی می توانید گوشی بهتر و قدرتمندتری پیدا کنید.

نتیجه

. این برند تایوانی عمدتاً به خاطر لپ‌تاپ‌ها و اجزای رایانه شخصی‌اش شناخته شده است، اما اگر بدانید که ایسوس نزدیک به 20 سال است که گوشی‌هایی تولید می‌کند، شگفت‌زده خواهید شد!

تازه کردن، ارتقاء، اورکلاک

شما همان صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با رزولوشن 2448×1080 را دریافت می کنید. نرخ تازه‌سازی آن می‌تواند تا 144 هرتز بالا برود، ماشه‌های هوا نیز وجود دارند، و بلندگوهای استریو باشکوه هنوز اینجا هستند – جدی، صدای این چیز از این دنیا خارج است. برای همه اهداف عملی، این بهترین تلفن بازی موجود است، و نسخه دست نیافتنی Ultimate را به گیمرهای هسته سخت (و منظور ما واقعاً هسته سخت) و طرفداران فناوری واگذار می کند.

سیستم دوربین چرخشی عملاً یکسان است، باتری دارای همان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی است و از سرعت شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند. صفحه نمایش نیز مشابه نمونه ای است که در نسخه Pro استفاده شده است که یک چیز عالی است. AMOLED 6.7 اینچی با نرخ رفرش 90 هرتز بسیار زیباست. به خصوص بدون بریدگی و بریدگی.

ZenFone 7 را می‌توان با قیمتی در حدود 600 دلار پیدا کرد که در زمانی که گوشی‌های پرچمدار قیمتی معادل 1100 تا 1300 دلار دارند، قیمت مناسبی است.

ایسوس ROG Phone 3

خب! حالا شما مالک آن هستید! ما معتقدیم که هر یک از این تلفن ها می تواند شایسته توجه شما و پولی باشد که به سختی به دست آورده اید. ایسوس ممکن است به اندازه سامسونگ یا اپل در فضای گوشی های هوشمند محبوب نباشد، اما این بدان معنا نیست که این شرکت نمی تواند گوشی بسازد. کاملا برعکس – فقط نگاهی به یک تلفن ROG از هر نسلی بیندازید. و لازم نیست برای لذت بردن از چنین دستگاهی یک گیمر مشتاق باشید – یک تلفن خوب یک تلفن خوب است، نقطه.

چیزی که Asus ROG Phone 5 دارد و Ultimate فاقد آن است در دسترس بودن است. شما در واقع می توانید این گوشی را همین الان و همچنین با پول متوسط ​​(660 دلار در Newegg) خریداری کنید. به هیچ عنوان ارزان نیست، اما بسته ای که دریافت می کنید ارزش هر پنی را دارد. آیا این بهترین گوشی ایسوس موجود است؟ شاید شایدم نه.

ایسوس ROG Phone 5s

سری ZenFone از سال 2014 (با گوشی‌های ایسوس مجهز به ویندوز حتی به اواسط دهه 2000 بازمی‌گردد) وجود داشته است و در تمام این سال‌ها ایسوس تلاش و پول زیادی را برای توسعه این برند انجام داده است. و اینجا هستیم – تایید نسل نهم ZenFone (یکی از بهترین تلفن اندرویدی موجود در بازار)، و مخفیانه آن گوشی ROG را می‌خواهیم، ​​حتی اگر دیگر بچه یا گیمر نیستیم.

ضرب المثل قدیمی اما طلایی را می دانید؟ این گوشی کاملاً در مورد Asus ROG Phone 3 صدق می کند. این نسل قبلی تلفن بازی است که ایسوس ساخته است (به دلیل خرافاتی که در فرهنگ آسیایی وجود دارد، ROG Phone 4 وجود ندارد)، و هنوز هم بسیار عالی است. این یک جانور بازی است، مجهز به اسنپدراگون 865+، همراه با 12 یا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی.

تلاش بی پایان برای حداکثر نسبت صفحه نمایش به بدنه، راه حل های طراحی بسیار جالبی را در چند سال گذشته ایجاد کرد. ایسوس ایده خود را در ZenFone 6 ارائه کرد و در دو نسل بعدی آن را کامل کرد – دوربین فلیپ. این یک برداشت منحصر به فرد است که با برخی اشکالات همراه است، اما کار را انجام می دهد و واقعا عالی به نظر می رسد.

البته، این لیست بهترین گوشی های ایسوس در حال انجام است و با سرعت فناوری امروزی، همیشه خواهد بود. بنابراین منتظر دستگاه های بیشتر ایسوس و جنون RGB بازی بیشتر در هفته های آینده باشید.



منبع: https://www.phonearena.com/news/The-best-Asus-phones—check-out-our-top-10-list_id133783

ایده دوربین تلنگر، اصلاح شده

بهترین گوشی مخصوص بازی

خوبی های بازی که واقعاً می توانید بخرید

اگر صحبت از لوازم جانبی شد، تعداد زیادی وجود دارد (البته به صورت جداگانه فروخته می شود) اما اگر می خواهید بهترین گوشی بازی موجود در بازار را داشته باشید، این عنوان در حال حاضر متعلق به Asus ROG Phone 6 Pro است.

Asus ROG Phone 5 Ultimate