بهترین گوشی های بازی (2022) – به روز شده در ماه می


بنابراین، آیا شما گیمری هستید که به دنبال بهترین تلفن بازی می‌گردید، که به اطمینان از رگه‌های پیروزی شما در تیراندازی چندنفره مورد علاقه‌تان کمک کند؟ خوب، شما به جای درست آمده اید!

بهترین گوشی‌ها برای بازی در سال 2022، به طور خلاصه:

ایسوس ROG Phone 5s

بهترین گوشی بازی ایسوس دیگر Asus ROG Phone 5 (نسخه نهایی یا بدون نسخه نهایی) نیست. برای عقب نماندن از زمان، ایسوس خط تولید خود را به روز کرده است و عملا سری ROG Phone 5 را کنار گذاشته و آن را با ROG Phone 5s تعویض کرده است.

و اگرچه تفاوت‌های این دو چندان زیاد نیست، اما همچنان وجود دارد. ROG Phone 5s به چیپست Snapdragon 888+ مجهز شده است – یک نسخه اورکلاک شده از 888 موجود در ROG Phone 5. نرخ نمونه برداری لمسی نمایشگر از 300 هرتز به 360 هرتز افزایش یافته است، و تقریباً همین است.

می‌توانید ایسوس ROG Phone 5s را در سه پیکربندی – 16/512 گیگابایت، 12/512 گیگابایت و 18/512 گیگابایت و قیمت آنها به ترتیب 1000، 1100 و 1300 یورو تهیه کنید. نسخه 18 گیگابایتی با ROG Phone 5 Ultimate مطابقت دارد و وقتی چیپست سریعتر 888+ را در نظر بگیریم، معلوم می‌شود که ROG Phone 5s بهترین گوشی گیمینگ ایسوس است. حداقل فعلا.

ایسوس ROG Phone 5

ایسوس ROG Phone 5 است را گوشی هوشمند بازی که همین الان باید دریافت کنید. به لطف پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 5G و 16 گیگابایت رم، عملکرد همه جانبه فوق العاده ای را ارائه می دهد.

ROG Phone 5 همچنین بدون شک از بهترین و با صدای کامل‌ترین بلندگوی دوگانه استریو در هر تلفن هوشمند اندرویدی تا به امروز بهره می‌برد که برای تجربه بازی چند نفره فوق‌العاده کلیدی است. علاوه بر این، ROG 5 دارای یک باتری بزرگ، یک صفحه نمایش OLED فوق العاده روان (نرخ تازه سازی 144 هرتز) و دو AirTrigger است که قسمت های حساس به لمس در فریم بالایی آن هستند که می توانید از آنها به عنوان دکمه های قابل نقشه برداری برای بازی های خود استفاده کنید.

اما اگر نمی‌خواهید نیازی به استفاده از کنترل‌های لمسی ندارید – ROG 5 با لوازم جانبی شخص اول مانند گیم‌پد عالی ROG Kunai 3 سازگار است.
و اگر عاشق شخصی سازی گوشی هوشمند خود هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید ROG 5 و نسخه محدود آن نسخه ROG Phone 5 Ultimate تمام گزینه‌های سفارشی‌سازی را که ممکن است برای بی‌نقص کردن تجربه بازی خود بخواهید، ارائه می‌کند.

سونی اکسپریا 1 IV

Sony Xperia 1 IV یک گوشی مخصوص بازی نیست، اما سونی در زمینه کنسول‌ها و گوشی‌های دستی دارای شجره‌نامه بازی‌های بسیار خوبی است. و در هر مدل Xperia در چند سال گذشته نشان داده می شود. Xperia 1 IV نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی 4K AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است که رویای یک گیمر است. این صفحه نمایش 21:9 به سبک معمولی سونی است و هیچ بریدگی، بریدگی یا دیگر چشمانی وجود ندارد که تجربه بازی شما را مختل کند.

Xperia 1 IV از جدیدترین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، همراه با 12 گیگابایت یا رم استفاده می کند و این گوشی همچنین دارای اسلات کارت حافظه microSD است – این قطعاً در هنگام بازی یک امتیاز مثبت است. آخرین اما نه کم‌اهمیت، سونی نرم‌افزار بازی فوق‌العاده‌ای را در مقابل Game Enhancer ارائه می‌کند – ابزاری برای دستکاری تمام تنظیمات، از جمله مواردی مانند نرخ نمونه‌برداری لمسی، نرخ تازه‌سازی نمایشگر، اعلان‌ها، تنظیمات صدا و موارد دیگر.

تنها نقطه ضعف این گوشی قیمت آن است. برای دریافت آن باید 1600 دلار سرفه کنید و با این نوع پول می توانید یک PS5 (اگر بتوانید پیدا کنید) با یک کنترلر اضافی و چند بازی بخرید. اما باز هم، Xperia 1 IV همچنین یک تلفن، یک دوربین و یک رایانه است – می دانید، ارتباط شخصی روزانه شماست. انتخاب شماست.

Lenovo Legion Phone Duel 2

اگرچه هنوز منتشر نشده است، اما انتظار می رود در ماه می در اروپا با قیمتی از 799 یورو عرضه شود. Lenovo Legion Phone Duel 2 در حال حاضر تحت تأثیر قرار گرفته است. Legion Phone Duel 2 احتمالاً ROG Phone 5 را به چالش می کشد و حتی آن را به عنوان تلفن بازی مورد علاقه ما در سال 2021 جایگزین می کند، Legion Phone Duel 2 دارای صفحه نمایش بزرگ 6.92 اینچی AMOLED 144 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 888 و حداکثر 18 گیگابایت رم است.

مانند ROG 5، Legion Phone Dual 2 نیز دارای حسگرهای لمسی مانند AirTrigger است که می‌توانند به عنوان دکمه‌های شانه‌ای استفاده شوند، اما برخی از ترفندهای مهمانی اضافی نیز دارد. به عنوان مثال، دو باتری 2750 میلی آمپر ساعتی آن نه تنها از طریق یک پورت USB Type-C، بلکه از طریق دو پورت آن به طور همزمان “توربو” شارژ می شوند. به این ترتیب گوشی می تواند به مدت 30 دقیقه به طور کامل با 90 وات شارژ شود.

Lenovo Legion Phone Duel 2 همچنین دارای یک «فیس‌کم» پاپ‌آپ برای استفاده در حین پخش گیم‌پلی، دو فن خنک‌کننده داخلی و دو بلندگوی جلویی است.

Samsung Galaxy S22 Ultra

گلکسی اس 22 اولترا است جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ و به همین دلیل، برخی از بهترین مشخصاتی را که می توانید در حال حاضر روی یک تلفن اندرویدی دریافت کنید، دارد. این بار در مورد S Pen نیست، اگرچه این یک امتیاز خوب است. این گوشی یک نیروگاه است!

این یک حالت بازی دارد که نمایشگر بزرگ و باشکوه خود را با فرکانس 120 هرتز به‌روزرسانی می‌کند و با پردازنده قدرتمند (Snapdragon 8 Gen 1 یا Exynos 2200 با گرافیک AMD) و 8 گیگابایت رم، گوشی فوق‌العاده‌ای برای بازی‌های هاردکور است. همچنین دارای باتری بزرگ و طراحی زیبا است که آن را به یک گوشی هوشمند همه کاره عالی تبدیل می کند که می تواند برای سال های آینده بازی کند.

بیشتر بخوانید: بررسی Samsung Galaxy S22 Ultra

اپل آیفون 13 پرو مکس

اگر به بازی iOS و سرویس اشتراک Apple Arcade متمایل هستید، قدرتمندترین تلفن برای بازی از اپلی که در حال حاضر می توانید دریافت کنید آیفون 13 پرو مکس است.

عملکرد بالای آن هر بازی را در بالاترین تنظیمات خود بدون عرق کردن خرد می کند، در حالی که عمر باتری جامد آن تضمین می کند که ساعت ها بدون نیاز به شارژ مجدد راحت بازی کنید. در تست باتری بازی سه بعدی ما، آیفون 13 پرو مکس 10 ساعت دوام آورد. همچنین دارای بزرگترین نمایشگری است که تا به حال روی آیفون قرار داده شده است.

توجه به گیمرهای Fortnite: Fortnite در حال حاضر در iOS در دسترس نیست، بنابراین بهتر است یک گوشی اندرویدی بخرید.

بیشتر بخوانید: بررسی آیفون 13 پرو مکس اپل

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

اگر برای رفتن به مرحله بعدی با بازی گوشی هوشمند خود آماده هستید، هیچ چیز مانند بازی های موبایلی در Galaxy Z Fold 3 وجود ندارد. این یک تلفن به شکل آب نبات است که در مواقع نیاز دارید تا آن را در جیب خود قرار دهید، اما می تواند زمانی که زمان بازی فرا می رسد، به تبلتی بسیار قدرتمند تبدیل شوید.

بازی‌هایی مانند PUBG روی آن فوق‌العاده بازی می‌کنند، به علاوه بلندگوهای استریوی آن از نظر حجم و غنای فوق‌العاده هستند. این گوشی در دست احساس خوبی دارد و بازی کردن با آن آسان است، مانند تبلت‌ها خیلی بزرگ یا سخت نیست. هر بازی در صفحه نمایش بزرگ، تاشو و صاف AMOLED 120 هرتزی Z Fold 3 زیبا به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: بررسی Samsung Galaxy Z Fold 3

سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

نوت 20 اولترا نه تنها یک گوشی هوشمند بزرگ و قدرتمند است که تجربه‌های شگفت‌انگیز بازی‌های سه بعدی را ارائه می‌کند، بلکه به لطف قلم S Pen که در آن گنجانده شده است، می‌توان گفت که بهترین گوشی برای بازی‌های معمولی نیز می‌باشد.

به عنوان مثال، بازی با ورق یا شطرنج با قلم S می تواند لذت بخش باشد، بسیار راحت تر از استفاده از انگشت شما. بنابراین برای تطبیق پذیری همه جانبه و نمایشگر بزرگ تقریباً 7 اینچی، نمی توانید گلکسی نوت 20 اولترا را برای هر نوع بازی اشتباه کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی Samsung Galaxy Note 20 Ultra

ZTE Nubia Red Magic 7

Nubia زیرمجموعه ZTE نیز در حال ساخت گوشی های بازی عالی، یعنی سری Red Magic است. جدیدترین نسخه – Nubia Red Magic 7 به تلفن ROG شما یک عملکرد جدی برای پول خود می دهد.

از سیستم خنک کننده فعال آن (درست است، یک فن در داخل گوشی وجود دارد) تا آخرین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، این دستگاه عملکرد بالایی دارد. صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی فوق العاده 165 هرتز ارائه می شود – یکی از سریع ترین ها در صنعت.

یک سلول 4500 میلی‌آمپرساعتی کافی وجود دارد که ساعت‌ها بازی را به شما ارائه می‌دهد و همچنین 12 گیگابایت رم (نسخه 16 گیگابایتی هم وجود دارد) که بیش از اندازه کافی است. بهترین چیز در مورد Nubia Red Magic 7 قیمت آن است. شما نیازی به پرداخت هزاران دلار برای این توله سگ نخواهید داشت. در واقع، ارزان تر از برخی از تلفن های میان رده موجود است. می توانید یکی را با قیمت 629 دلار دریافت کنید. درباره آن چطور!

همچنین ممکن است برای شما جالب باشد:





منبع