به دنبال یک Chromebook جدید هستید؟ در اینجا بهترین انتخاب های ایسوس را مشاهده می کنید

البته، برای بسیاری از کاربران در سراسر جهان، لپ تاپ، هر روز بیشتر، یکی از مهم ترین ابزارهای یادگیری آنهاست. چه در مدرسه یا کالج باشید، تحصیلات امروزه یک لپ‌تاپ را بسیار ضروری می‌کند و Chromebook با مجموعه ابزارهای سند Google در دسترس است.

ما فکر کردیم که تمرین جالبی است که شما را از طریق برخی از این اهداف بگذرانیم، چه برای اهداف آموزشی لپ‌تاپ بخواهید یا برای اوقات فراغت صرف عکسبرداری کنید. اکوسیستم متنوعی که ایسوس ساخته است را بررسی کنید.

به علاوه، این صفحه نمایش لمسی دارد و با یک قلم داخلی همراه است، به این معنی که چه در حال طراحی باشید و چه فقط ترجیح می دهید یادداشت های خود را با دست بنویسید، گزینه های زیادی برای نحوه کار در اختیار دارید.

این بدان معنا نیست که در قابلیت استفاده از آن هیچ مصالحه‌ای صورت نگرفته است، اما با صفحه‌کلید فوق‌العاده‌ای که برای تایپ کردن عالی است و لولای 360 درجه آن را به یک دستگاه فوق‌العاده سازگار تبدیل می‌کند که برای کار یا استراحت عالی است. 10 ساعت عمر باتری به این معنی است که شما می توانید هر یک از این دو را در تمام طول روز نیز انجام دهید.

این یک مجموعه کاملاً جامع است، در مجموع، و در ازای پول ما، نمونه‌ای عالی از تنوعی است که اکنون در بازار Chromebook وجود دارد. حتی بهتر از این، از اینجا به بعد احتمالاً تأثیرگذارتر می شود.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/152075-chromebook-for-every-occasion-asus/

اگر می‌خواهید در محاسبات کروم نهایت کار را مشاهده کنید، بهتر است به Asus Chromebook Flip C436 نگاه نکنید، دستگاهی با طراحی زیبا از هر زاویه‌ای. این یک شاسی تمام فلزی از آلیاژ منیزیم دارد، با لبه‌های مخروطی دوگانه که به آن لبه‌ای ظریف می‌دهد، و لمس‌های درجه یک به همین جا ختم نمی‌شود.

Asus C214 از ابتدا با در نظر گرفتن آموزش ساخته شد و آن را به یک انتخاب عالی در این زمینه تبدیل کرد. به همان اندازه ناهموار است، با سپر لاستیکی که به راحتی در دست می‌شود و به راحتی دچار خراشیدگی یا ضربه نمی‌شود.

اکنون بیش از هر زمان دیگری، لپ‌تاپ‌ها بسیاری از زندگی‌های ما را در کنار هم نگه می‌دارند و به ما اجازه می‌دهند در هر کجا که هستیم، راحت کار کنیم و بدون نگرانی در مورد چرخیدن در اطراف یک کامپیوتر یا مانیتور سنگین، آرامش داشته باشیم. با این حال، ظهور Chromebook چیزی قابل توجه است – سیستم عامل مبتنی بر کروم گوگل با گذشت زمان محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

ویدیوی روز جیبی

با این حال، شاید بخواهید از مزایای پخش رسانه ای عالی و دستگاهی مناسب برای سفر و کار روی آن بهره مند شوید؟ Asus C433 یک دستگاه همه کاره شگفت انگیز است که کاملاً با آن مطابقت دارد.

تصویر Chromebook برای هر موقعیت 1

ایسوس

2. افق دید خود را گسترش دهید

تصویر Chromebook برای هر موقعیت 1
ایسوس

3. من همه چیز را می خواهم

چیزی که زمانی به عنوان یک طاقچه در نظر گرفته می شد، اکنون به طور کامل در جریان اصلی قرار گرفته است، با ماشین های بسیار مطلوبی که همیشه به بازار می آیند. یکی از تولیدکنندگانی که در روزهای اولیه با سیستم عامل کروم همراه شد، ایسوس است، و این یک اثر ضربه‌ای جالب داشت: مجموعه کروم‌بوک‌های آن، بازتابی عالی از کاربردهای متنوعی است که کروم می‌تواند انجام دهد.

این یک صفحه نمایش 14 اینچی دارد، اما به طرز هوشمندانه ای در یک شاسی 13 اینچی قرار گرفته است، به این معنی که این لپ تاپ سبک وزن و به راحتی قابل ذخیره است که در اکثر آستین ها و کیف ها جا می شود.

تصویر Chromebook برای هر موقعیت 1

ایسوس


یک اسکنر اثر انگشت برای باز کردن سریع و ایمن قفل دریافت می‌کنید و مجموعه پورت‌های آن شامل USB-C برای شارژ و حداکثر اتصال است. بعلاوه، WiFi 6 بی‌نظیر روی آن نصب شده است، به این معنی که C436 می‌تواند برای سال‌های آینده سریع‌ترین سرعت اتصال را به دست آورد. بنابراین، چه Chromebook خود را به یک صفحه نمایش جدید یا یک شبکه سریعتر متصل کنید، دنیا صدف شماست.

کروم‌بوک‌های زیادی با نمایشگرهای عالی وجود دارد، اما تعداد زیادی نمی‌توانند با مشخصاتی که ایسوس C523 ارائه می‌کند مطابقت داشته باشد. یکی از هوشمندانه‌ترین ویژگی‌های آن صفحه نمایش 15.6 اینچی با کاهش انعکاس است، صفحه‌نمایش بزرگی که برای فیلم و تلویزیون عالی است، حاشیه‌های نازک و کیفیت تصویر عالی دارد. همه اینها با عمر باتری 10 ساعته به این معنی است که اگر در مورد پخش جریانی هستید، یک Chromebook دقیقاً در اینجا برای شما وجود دارد.

با افزایش محبوبیت سیستم‌عامل کروم، دستگاه‌هایی که نه تنها بازارهای مقرون‌به‌صرفه و میان‌رده را نشان می‌دهند، بلکه برخی از آن‌ها در لبه‌های محاسباتی بسیار پیشرفته هستند و جدیدترین طراحی‌های ممتاز را به نمایش می‌گذارند، آغاز شده است. مشخصات

برای بسیاری از ما، اگرچه کار از خانه یا ارسال ایمیل‌ها از طریق مرورگر کروم ممکن است مهم باشد، تفاوت واقعی بین لپ‌تاپ‌های مختلف به میزان خوب تماشا کردن چیزها برمی‌گردد. اگر نتفلیکس دانه دانه به نظر برسد، هیچ برنده ای وجود ندارد.

تصویر Chromebook برای هر موقعیت 1

ایسوس

4. بدون مصالحه