تتر ایران بهترین صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش رمز ارز-تترفا

برای انجام اولین خرید تتر، ابهامات زیادی داشتم که پشتیبانان این مجموعه به خوبی من رو راهنمایی کردند و پاسخگوی سوالاتم بودند، در نتیجه با آرامش خاطر تراکنشم رو انجام دادم. تقریبا یک سال از آشنایی من با تترلند می‌گذره و متوجه شدم این مجموعه یکی از بهترین‌ پلتفرم‌های فعال در بازاره. پشتیبان‌ها بسیار پیگیر و مودب هستند و به حقوق کاربر احترام می‌ذارند. یکی از مزیت‌های تترلند امکان ثبت تراکنش با مبالغ بالا، از طریق تلگرام است. هم‌چنین به دلیل رابط کاربری آسانی که فراهم کرده، افراد در هر سطحی می‌توانند از خدماتی که ارائه می‌شود استفاده کنند. تتر یک وسیله پرداخت حسابداری است و نیازی به محاسبه آن به دلار نیست.

  • چون دلار به عنوان یک دارایی فیزیکی، امکان دارد که مورد سرقت و دزدی قرار بگیرد و دارایی شما از بین برود.
  • این اطلاعات در ارزپایا به صورت لحظه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید با آگاهی کامل در این خصوص تصمیم بگیرید.
  • با این وجود سوال اصلی این است که بهترین جایگزین‌ برای تتر چه رمزارزی است؟ در ذیل به مطرح‌ترین جایگزین‌های تتر اشاره شده است.
  • در مقابل رمزارزهایی مانند بیت کوین قیمتی پایدار ندارند و حتی ارزش آنها به دلار هم همیشه در حال تغییر است؛ پس نمی‌توان آنها را استیبل کوین نامید.
تتر ایران بهترین صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش رمز ارز-تترفا فرایند فروش ارز دیجیتال تتر در صرافی رمزینکس به مانند خرید آن، به چند صورت متفاوت انجام می‌شود و چگونگی آن دقیقاً مشابه با سفارش‌های خرید است که در بالا توضیح داده شد. یکی از نکات مهم هنگام تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، مشاهده قیمت لحظه‌ای آن است. بیت برگ اولین صرافی آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال بدون واسطه در ایران است، شما می‌توانید به راحتی با طی فرایند خرید در بیت برگ، تتر بخرید. ما در بخش آموزش بیت برگ، ویدئوهایی را برای آموزش تصویری خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای شما آماده کرده‌ایم. با مراجعه به این بخش می‌توانید به صورت تصویری و قدم به قدم، با ثبت نام در صرافی بیت برگ و خرید و فروش در آن آشنا شوید.

درآمد بنیاد تتر از کجاست؟

شرکت پشتیبان و توسعه دهنده تتر کارشناسان مجربی را در بخش پشتیبانی از مشتریان به کار گرفته است که پاسخگوی سوالات و مشکلات شما هستند. از آنجا که بسیاری از صرافی‌ها راه‌اندازی حساب بانکی فیات نمی‌پذیرند، برخی از آن‌ها برای نگهداری وجوه خود از تتر استفاده می‌کنند. برای مشاهده لیست کامل کارمزد برداشت تتر از شبکه های مختلف به صفحه کارمزد ها مراجعه نمایید. برای مشاهده لیست کامل حداقل میزان قابل برداشت تتر از شبکه های مختلف به صفحه کارمزد ها مراجعه نمایید. سفارش‌هایی که به Order book منتقل می‌شوند، سفارش‌‎هایی است که نیازمند تکمیل توسط خریدار یا فروشنده‌ی دیگری است. پس از مشخص نمودن حجمی از تتر که قصد خرید و یا فروش آن را دارید؛ گزینه “بررسی سفارش” را انتخاب کنید.

به طوری که اگر بخواهید موجودی تان در صرافی ها را به صورت دلاری واریز یا برداشت نمایید، ممکن است ساعت های طولانی یا حتی روزها زمان برای پردازش و انجام آن نیاز داشته باشید. این وضعیت برای تتر وجود ندارد و واریز و برداشت تتر در صرافی ها به صورت آنی و در لحظه (نهایتاً با چند دقیقه تاخیر) انجام می شود. این مزیت تتر یک فاکتور عالی است؛ چرا که تمام سرمایه گذاران و تریدرهای بازار ارز دیجیتال به دنبال خرید یا انتقال هرچه سریع تر دارایی هایشان هستند تا بتوانند از نوسانات قیمتی در لحظه استفاده کنند. در نظر داشته باشید که طبق ادعای شرکت سازنده تتر، این رمزارز توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود تا قیمتش ثابت و برابر با ۱ دلار باقی بماند. نماد انحصاری آن USDT و در ابتدا Realcoin نامیده می‌شد، با این حال، این علامت تجاری در سال 2014 تغییر نام یافت و در سال 2015 فعالیت خود را با نام تتر آغاز کرد. این رمزارز پایدار به سرعت در حال رشد است و به یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین ارزهای دیجیتال در سال های اخیر تبدیل شده تتر است.

ریسک‌های سرمایه گذاری بر روی تتر

۱) تترهای خود را از کیف پولی خارج از صرافی راستین به آدرس کیف پول تتری خود در این صرافی منتقل کنید. تترهای خریداری‌شده به کیف پول اختصاصی شما در صرافی راستین واریز می‌شوند. حال تصمیم با شماست که تترهای خریداری‌شده را در کیف پول راستین نگه‌داری کنید یا آن‌ها را به آدرس کیف پول دیگری خارج از صرافی راستین، انتقال دهید. شرطی برای خرید یا فروش تعریف می کنید که اگر قیمت تتر به X (نقطه Stop) رسید، سفارش خریدی با قیمت Y برای شما ثبت شود.

میکر دائو برخلاف نهاد متمرکز تتر نهاد حاکمیتی مرکزی ندارد و رهبری بین دارندگان توکن حاکمیتی میکردائو توزیع شده است. تتر را می توان برای کالاهای مختلف در فروش‌گاه‌های مختلف مبادله کرد و یا برای مبادله با ارز متفاوتی مورد استفاده قرار داد. برخی از کاربران USDT این ارز را برای وام دادن، خرید NFT و شرکت در ICOها خریداری می‌کنند. انعطاف‌پذیری تتر باعث می‌شود که آن را به طرزی فوق‌العاده همه‌کاره کند و تقریباً در هر جایی که کاربر بخواهد ارزشی را انتقال داده و یا معامله کند، می‌تواند از آن استفاده کند.

کیف پول تتر ولت (Tether Wallet)