تدریس خصوصی زبان انگلیسی بهترین معلم های خانم و آقا

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت و اپلیکیشن همیارزبان متعلق به شرکت دانش بنیان آرمان مبتکر ایده رایکا می‌باشد. درج آگهی در سایت ایران مدرس رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. گزینه درخواست کلاس با ایشان را از پروفایل استاد انتخاب کرده و فرم را پر کنید تا پشتیبانی برایتان هماهنگی لازم را انجام دهند و در نهایت شماره استاد برایتان پیامک شود.

در نتیجه اساتیدی فرصت همکاری با لینگوتاک را پیدا می‌کنند که ویژگی‌هایی متمایز با سایر رقبای خود داشته باشند. متعهد، صبور، علاقمند به تدریس و البته دوره‌دیده و کارآزموده جزو تمام ویژگی‌هایی است که اساتید این پلتفرم دارند. تمام این مسائل به دلیل اهمیتی است که لینگوتاک به زبان‌آموزان می‌دهد و می‌خواهد آموزش با کیفیتی را تجربه کنند. درخواست فعال‌سازی پروفایل پس از تکمیل موارد بالا، استاد زبان باید روی دکمه درخواست فعال‌سازی کلیک کند تا پروفایل او در صورت تایید از سمت اُتیچر، نهایی شود و در سایت نمایش داده شود. بله قطعا تدریس این اساتید هم با کیفیت است حتی این موضوع در بخش نظرات ثبت شده شاگردان آنها نیز مشهود است، فقط اختلاف هزینه آنها با اساتید دیگر به دلیل سابقه کاری کمتر آنها می باشد. اگر بخواهیم به طور کلی در رابطه با بخش های زبان انگلیسی بگویم این است که زبان انگلیسی دارای سه بخش دستورزبان ، واژگان و تلفظ است.

استاد هادی فدایی با 7 سال سابقه کار یکی از برترین استادهای زبان انگلیسی در زمینه مکالمه، گرامر و زبان عمومی، تافل و … است. سیستمی به نام سیستم آنالیزی را ابداع کرده است که در ظرف یک سال شما را به سطح مطلوبی از یادگیری می رساند. دوره های تربیت مدرس و دوره های CELTA ،DELTA و T.K.T میباشد و صد ها نفر از برترین اساتید حال حاضر زبان انگلیسی در تهران نزد ایشان دوره های تربیت مدرس را گذرانده اند. Comprehensible & compelling Input در مجامع علمی آموزشی رهگشای مدرسین علاقمند به تدریس موثر و زبان آموزان کوشا باشد.

معلم زبان آنلاین همان استاد زبان آنلاین است؟

اما باید بگوییم تمام این موارد زمانی تاثیر خود را نشان می دهند که آموزشگاه مورد نظر شما و مدرسان آن توانایی و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند. آموزشگاه زبان آموزان پیشرو تا به امروز در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بسیار موفق بوده است. یک معلم خصوصی زبان انگلیسی متعهد، تمام زمان کلاس را صرف تدریس و بررسی نقاط قوت و ضعف زبان‌آموز می‌کند. بسیاری از مدرسین زبان با طراحی و تنظیم تکالیف و تمرین‌های متنوع برای زبان‌آموزان، آنها را در مسیر یادگیری زبان انگلیسی قرار می‌دهند.

  • این آزمون‌ها باید در طول دوره آموزش در اختیار شما قرار گیرد.یکی از مهم‌ترین جنبه‌های یادگیری زبان انگلیسی، آمادگی برای موفقیت در آزمون‌هایی مانند آیلتس و تافل است.
  • رتبه اول و دوم به این دو عزیز اختصاص یافت چرا که در یک تفکر مشترک را به اجرا می گذارند.
  • در یک آموزشگاه آنلاین زبان آموزش به صورت تصویری و فرد به فرد و همچنین با کمک کنابع دیجیتالی انجام میشود.
  • استادبانک، در 8 شهر بزرگ ایران، اساتید برتری برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل دارد و شما می‌توانید در صورت تمایل در خانه‌ی خودتان کلاس خصوصی را برگزار کنید.
  • به لحاظ تدریس باید گفت سطح تسلط استاد بر مطالب بسیار خوب است و نظم خوبی در ارائه مطالب دیده می‌شود.
  • یکی از ویژگی های مهم بهترین مدرس زبان انگلیسی در تهران، توجه به نظم و ترتیب در تدریس زبان است چون باید ایشان بتواند طبق برنامه و اصول، برنامه درسی خود را پیش ببرد تا به تمام مباحث درسی بتواند به موقع اشاره کند.
صدرا گلشن از متد خود که با نام متد تاک تو تاک شناخته شده است، آموزش اسپیکینگ را ارائه می دهد، این روش یکی از جدیدترین روش ها برای آموزش آموزشم مکالمه است. استاد صدرا گلشن تدریس آیلتس را هم انجام می دهد، برای این مبحث بسیار مهم، نکات و تکنیک های نمره آور را به زبان آموزان می گوید تا نمره بالایی کسب کنند. موسسه زبان آموزان پیشرو با چندین سال سابقه در زمینه تدریس و آموزش تمام مهارت های زبان انگلیسی و دیگر زبان های خارجی توانسته است جایگاه بسیار خوبی را در بین موسسات کسب نماید.

آموزش های یاسمین رشیدی برای نوجوانان، بزرگسالان و میانسالان می باشد. مشاوره تحصیلی آکو به عنوان یکی از بهترین تیم های مشاوره تحصیلی در کشور که به صورت حضوری و آنلاین فعالیت می کند. مشاوره واتساپی، مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین، آزمون آنلاین از جمله خدمات مشاوره ای سایت ما می باشد. قیمت‌گذاری مطابق قوانین فعلی اُتیچر، هزینه جلسات آزمایشی برای یک استاد زبان آنلاین که جدیدالورود است، رایگان است، اما استاد زبان هایی که بیش از ۵۰ کلاس در اُتیچر برگزار کرده‌اند می‌توانند آن‌را پولی برگزار کنند یا کلا برگزار نکنند. باید ایشان بتواند کلاس را به گونه ای کنترل کند که تمام زبان آموزان از این زبان بهره ببرند و در کلاس شرکت کنند.

زمان برگزاری کلاس های زبان انگلیسی به صورت توافقی بین شما و استاد تعیین خواهد شد. به صورت پیش فرض کلاس های زبان انگلیسی خصوصی هستند اما در صورتیکه مایل هستید کلاس ها را در کنار دوستان و یا آشنایان خود به صورت گروهی برگزار کنید، این امکان وجود دارد. در این حالت، به ازای هر یک نفری که به کلاس اضافه میشود، 20 درصد به هزینه ی کل جلسه اضافه خواهد شد.

اکثر فراگیران زبان پس از چند ترم و چند ماه حضور در کلاس های مکالمه زبان انگلیسی از اینکه هنوز قادر به صحبت کردن به زبان انگلیسی و درک فیلم های و دیالوگ های انگلیسی نیستند گلایه میکنند. همچنین معمولا در کلاس های موسسات زبان انگلیسی و به علت عمومی بودن کلاسها سرعت آموزش کاهش پیدا میکند. به علت جمعیت بالای کلاسها در کلاسهای عمومی زبان انگلیسی فرصت صحبت کردن کافی به افراد نمیرسد و میزان بازدهی کلاس تا حد چشمگیری کاهش استاد زبان انگلیسی تبریز پیدا میکند. معلمین خوب با تشویق به‌جا و تحسین زبان‌آموزان و ایجاد محیطی پویا، باعث انگیزه‌دهی به زبان‌آموزان می‌شوند. معلم زبان خوب توانایی برقراری ارتباط موثر با زبان آموزان را دارد. در بسته خودآموز زبان انگلیسی استاد عطایی تدریس از الفبای انگلیسی تا پیشرفته ترین فیلمهای هالیوود انجام شده و روی یک فلش مموری ۱۶ گیگابایتی گرید ۱ اختصاصی عطایی آنلاین (بالاترین کیفیت) ارایه میشود.

معلمی که دارای قدرت خیال پردازی و ذهنی خلاق است در کلاس زبان انگلیسی می تواند باعث برانگیخته شدن ذهن زبان آموزان شود. ایده های جدید مدرس زبان انگلیسی می تواند یکنواخت بودن کلاس زبان را از بین ببرد و باعث شود زبان آموزان به صورت فعال در کلاس به بحث و فعالیت بپردازند. بدون تخیل، تحصیل تبدیل به یک بازیافت هوشمندانه از دانش مشابه منتقل شده از مدرس به زبان آموز و از زبان آموز به معلم از طریق امتحان است.

اما اگر به هر دلیلی استاد زبان آنلاین مناسب خود را نیافتید می‌توانید استاد دیگری را انتخاب کنید. شما حق استفاده از ۵ جلسه آزمایشی با ۵ استاد مختلف را در سایت دارید. حتی پس از شروع کلاس‌ها نیز می‌توانید استاد خود را عوض کنید و با کسی که دوست دارید ادامه دهید. قیمت هر جلسه تدریس اساتید زبان انگلیسی بر اساس ستاره آنها در سامانه استادبانک می باشد.

سهیل سام (برای تقویت عمومی زبان و شروع از صفر)

تدریس خصوصی زبان انگلیسی بهترین معلم های خانم و آقا