تست‌های بنچمارک روی گوشی‌های آینده ایسوس ROG Phone 7 و 7D تاثیر گذاشته است.

تا آنجایی که ROG Phone 7 پیش می رود، این گوشی دارای سخت افزار یکسانی است، پس همین انتظار را داشته باشید پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 و همین مقدار حافظه، 16 گیگابایت رم. در حالی که انتظار می رود هر سه پرچمدار دارای نمایشگرهای AMOLED با نرخ رفرش 165 هرتز مخصوصاً برای اهداف بازی باشند، هنوز مشخص نیست که آیا اندازه آنها یکسان خواهد بود یا خیر.

هیچ اطلاعات دیگری در مورد بقیه مشخصات فاش نشده است، اما شایعات حاکی از آن است که برخی از سری ROG Phone 7 ایسوس در سه ماهه سوم سال 2023، احتمالا چند ماه قبل از رسمی شدن Zenfone 10، معرفی خواهند شد.



منبع: https://www.phonearena.com/news/asus-rog-phone-7-7d-leaked-specs_id146193

همانطور که انتظار می رفت، ایسوس قصد دارد دستگاه های جدید Zenfone و ROG Phone را به مجموعه خود اضافه کند. چند روز پیش فهمیدیم که Zenfone 10 کمی دیرتر در سال جاری وارد بازار خواهد شد، اما حداقل نسبت به مدل فعلی پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت.

با این حال، قبل از اینکه Zenfone 10 وارد بازار شود، ایسوس احتمالاً دو پرچمدار را معرفی می کند که بیشتر جامعه بازی را هدف قرار می دهند. ROG Phone 7 و 7D در کنار ROG Phone 6 و 6D که قدرتمندترین گوشی‌های ایسوس تا به امروز هستند، جا پای می‌گذارند. 6D Ultimate و سایر مدل های مشابه.

هر دو ROG Phone 7 و 7D اخیراً در Geekbench (از طریق MySmartPrice)، وب‌سایت ابزاری برای محک زدن CPU (واحد پردازش مرکزی (و GPU (واحد پردازش گرافیکی) تلفن‌ها. این یکی از مکان‌هایی است که کارشناسان فناوری اطلاعات خود را در مورد محصولات منتشر نشده از آنجا دریافت می‌کنند.طبق لیست Geekbench، ROG Phone 7D به پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد، یک تغییر جالب توجه با توجه به اینکه ROG Phone 6D توسط چیپست Dimensity 9000+، پاسخ مدیاتک به اسنپدراگون 8+ نسل 1 کوالکام.

این بنچمارک همچنین اشاره می کند که این گوشی دارای 16 گیگابایت رم است، حداقل نسخه آزمایش شده در وب سایت. ما همچنین متوجه شدیم که ROG Phone 7D اندروید 13 را اجرا خواهد کرد، که با توجه به اینکه سیستم عامل جدید گوگل برای مدتی طولانی عرضه شده است، تعجب آور نیست.