تست باتری ایسوس زنفون 9: مینی بدنه، استقامت باتری Pro Max


Asus Zenfone 9 با ابعاد جمع و جور خود در عصری که گوشی های بزرگتر بر بازار مسلط هستند، تحت تاثیر قرار می دهد، اما نه تنها کوچک است، بلکه قدرتمند است و ایسوس وعده های بزرگی از نظر عمر باتری داده است. آیا Zenfone 9 به این ادعاهای باتری عمل می کند و عمر باتری در دنیای واقعی چقدر است؟

ما بیش از یک هفته است که از دستگاه استفاده کرده ایم و تصور ما این است که این تلفن جمع و جور به وعده های باتری عمل می کند. ایسوس به ما می گوید که باید انتظار عمر باتری 1.9 روزه را داشته باشیم، عددی عجیب، اما به نظر ما بسیار نزدیک به مصرف واقعی ما است.

Zenfone 9 به راحتی یک روز و نیم از شارژر برای ما دوام می آورد و اگر زیاد آن را فشار ندهیم، می تواند تا دو روز کامل بین شارژ طول بکشد. این عمر باتری آیفون 13 پرو مکس در ابعاد کوچک 5.9 اینچی است. قابل توجه!

تست شارژ باتری PhoneArena یوتیوب

ما همچنین تست‌های باتری مستقل خود را روی Zenfone 9 انجام داده‌ایم. قبل از اجرای این آزمایش‌ها، همه دستگاه‌ها را در سطح روشنایی یکسانی تنظیم می‌کنیم تا از زمین بازی برابر اطمینان حاصل کنیم. در تست یوتیوب ما، Zenfone 9 امتیازی بالاتر از آن چیزی که برای چنین گوشی کوچکی ممکن بود به دست آورد و به راحتی رقبا را شکست داد.

تست باتری PhoneArena Web Browsing

آزمایش مرور وب سبک‌تر ما از طریق اتصال Wi-Fi انجام می‌شود، زیرا یک اسکریپت در وب‌سایت‌ها می‌چرخد و تلفن با سرعتی ثابت به اطراف می‌چرخد. این یک شبیه‌سازی عالی از استفاده واقعی است و Zenfone 9 امتیاز چشمگیر 17 ساعت و 13 دقیقه را به دست آورد که بهترین امتیاز برای یک گوشی جمع‌وجور تا کنون است.

تست باتری PhoneArena 3D Gaming

در نهایت، ما تست بازی سه بعدی خود را داریم که در آن یک بازی محبوب را با تنظیمات متوسط ​​اجرا می کنیم تا زمانی که گوشی از بین برود، و زنفون یک بار دیگر با 8 ساعت عمر باتری از رقبای خود پیشی گرفت. با این حال، متوجه شدیم که با استفاده از تنظیمات گرافیکی بالاتر، گوشی کمی سریع‌تر از گوشی‌های بزرگ‌تر گاز می‌گیرد، اما احتمالاً انتظار می‌رود.

آیا ایسوس زنفون 9 عمر باتری خوبی دارد؟

پاسخ کوتاه بله است”. Zenfone 9 علیرغم اندازه کوچکش، اعداد باتری باورنکردنی دارد که تاکنون در یک گوشی کوچک مدرن ندیده ایم. در واقع، با استفاده متوسط، Zenfone 9 به خوبی می‌تواند دو روز کامل از شارژر دوام بیاورد، موفقیتی که با گوشی‌هایی با بهترین عمر باتری در صنعت مانند iPhone 13 Pro Max بسیار بزرگتر قابل مقایسه است.

باتری ایسوس زنفون 9 چقدر است؟

Zenfone 9 دارای باتری 4300 میلی آمپر ساعتی است. این مقدار باتری برای یک گوشی 5.9 اینچی است! در مقایسه، گلکسی اس 22 6.1 اینچی تنها دارای باتری 3700 میلی آمپر ساعتی است و زنفون حتی با جک هدفون عرضه می‌شود که بسیاری از شرکت‌ها ادعا می‌کنند فضای بیشتری را برای باتری ایجاد نمی‌کنند! خب، مطمئنا ایسوس ثابت می کند که برای داشتن یک باتری بزرگ در گوشی خود نیازی به حذف آن ندارید!

آیا Zenfone 9 دارای شارژ بی سیم است؟

خیر. Zenfone 9 از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند.

آیا Zenfone 9 دارای شارژ بی سیم معکوس است؟

باز هم نه. شما نمی توانید از Zenfone 9 برای شارژ بی سیم معکوس استفاده کنید.

Asus Zenfone 9 از چه شارژری استفاده می کند؟

همراه با یک شارژر 30 واتی ایسوس موجود در جعبه. شارژر مشکی است و از اتصال USB-C استفاده می کند.

ما شارژ کامل 0 تا 100 درصد را در Zenfone 9 با این شارژر حدود 1 ساعت و 15 دقیقه اندازه‌گیری کردیم.

Asus Zenfone 9 با چه سرعتی شارژ می شود؟

Zenfone 9 حداکثر سرعت شارژ 30 وات را دارد. حتی اگر شارژر سریع‌تری داشته باشید، نمی‌توانید در Zenfone 9 سرعت شارژ سریع‌تری داشته باشید.





منبع