تفاوت غذای خشک سگ و گربه در چیست؟ دیجی پت | پت شاپ لند

همان طور که رژیم غذایی مناسب به سلامت ما آدما کمک می‌کنه لازمه گربه‌ها هم تغذیه سالم و کاملی داشته باشن تا عمر طولانی داشته باشن و دچار بسیاری از بیماری‌ها نشن. توجه داشته باشید که غذاهایی همچون سوسیس یا کالباس برای بچه گربه‌ها چندان مناسب نیستند و حتی ممکن است به بدن آن‌ها آسیب برسانند. از دیگر ویژگی‌های غذای خشک گربه، می‌توانیم به ماندگاری بسیار بالای آن اشاره کنیم. همچنین، می‌‌‌توانید غذای خشک را در حجم بالا خریداری کرده و برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

“>

غذای خشک گربه جونیور تمام نیازهای این سن گربه را برای یک زندگی سالم تامین می کند. این غذا ساخت ایران می باشد و از کیفیت خوبی برخوردار است، علاوه بر کیفیت قیمت ارزان و مناسبی دارد و به همین جهت برای غذا رسان ها نیز مناسب بوده و یک غذای حمایتی است. علاوه بر این غذای گربه سانابل که جزء محصولات سوپر پرمیوم دسته بندی میگردد بسیار خوش خوراک بوده و برای گربه های بسیار سخت گیر هم مناسب است. غذای گربه سانابل باعث افزایش غلظت مواد مغذی شده وبه علت داشتن عناصر کمیاب رویش موها را تقویت میکند.این غذا تولید کشور آلمان است. گربه های عقیم شده به خصوص در سن بالا فعالیت کمتری دارند و به علت عدم ترشح برخی هورمون ها نیاز به تغذیه متفاوتی نسبت به گربه های معمولی پت شاپ لند شهر قدس دارند.

غذای خشک گربه کتلوکس جوسرا (Josera Catelux) وزن 2 کیلوگرم

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنمای جامع نگهداری گربه را مطالعه نمایید. غذای خشک گربه بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از انواع دیگر محصولات غذایی مربوط به گربه است. پت‌شاپ پت‌خرید با فروش معتبرترین و ارزان‌ترین غذاهای حیوانات خانگی ازجمله انواع غذای خشک گربه در دسترس شما است. در پت خرید برندهای غذایی معتبر با قیمت‌های مختلف برای انتخاب راحت‌تر شما وجود دارد.

  • تفاوت قیمت ها بیشتر به علت متفاوت بودن نوع برندهای غذا ها می باشد.
  • شما باید هر هشت ساعت یا سه بار در روز به بچه‌گربه‌های ‌خود شیر بدهید، علاوه بر این، فرنی و غذای مخصوص بچه گربه باید همیشه در دسترس آن‌ها قرار بگیرد.
  • مسواک زدن روزانه، شستشو و پاک‌سازی حرفه‌ای به‌صورت دوره‌ای مورد نیاز است.
  • اگه می‌خواید با هزینه اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای به تعداد بیشتری گربه خیابانی غذا بدید پیشنهاد می‌کنیم از محصولات و غذای گربه ایرانی خوب و باکیفیت استفاده کنید که قیمت پایین تری دارن.
تفاوت غذای خشک سگ و گربه در چیست؟ دیجی پت | پت شاپ لند

این غذا از مزه و طعم خوبی برخورد است و یک غذای کامل برای بچه گربه های شما می باشد. طعم اصلی این غذا مرغ است که پروتئین مورد نیاز بدن بچه گربه ها را به طور کامل تامین می کند . غذای خشک گربه بالغ با طعم ماهی برای حمایت از عملکردهای حیاتی گربه طراحی شده است. این وعده غذایی کامل با داشتن ویتامین ها و مواد معدنی باعث سلامت گربه می شود. غذای خشک گربه بالغ بوناسیبو BonaCibo حاوی گوشت بره و برنج ، غذایی فرموله شده با سطح مطلوب و متعادلی از پروتئین ، چربی و کربوهیدرات تمام مواد مغذی مورد نیاز گربه ها را تامین می کند. غذای گربه سنستیو سانابل با طعم مرغ (%25 مرغ %5 جگر تازه ) و فاقد غلات بدون گلوتن مخصوص گربه های بد اشتها با سیستم های گوارشی حساس طراحی شده است.

غذای خشک گربه رویال کنین مدل Life Indoor وزن 2 کیلوگرم