تلفن‌هایی با بهترین بلندگوها (به‌روزرسانی‌شده در می ۲۰۲۲)


مطمئنم اکثر ما قبول داریم که لذت بردن از موسیقی یکی از بزرگترین امتیازات زندگی است. موسیقی یک زبان جهانی است که می تواند بسیاری از ما را وادار کند طیفی از احساسات قوی را احساس کنیم، اغلب بدون زحمت، شاد، غمگین، مصمم یا سرد، چه در تاریک ترین و چه در روشن ترین روزهایمان.

این واقعیت که همه ما گوشی در جیب خود داریم و اکثر ما برای همه چیز از جمله تماشای فیلم، بازی و گوش دادن به موسیقی به آن کامپیوترهای کوچک متکی هستیم، چندان بی ربط نیست. برخی از ما ممکن است همه این کارها را با هدفون بی سیم یا بلندگوهای بلوتوثی برای غوطه وری بهتر، اما بیشتر کاربران احتمالاً راحتی تکیه بر بلندگوهای داخلی گوشی خود را ترجیح می دهند.

ما پرسیدیم و شما به ما گفتید – کیفیت بلندگوی تلفن مهم است!

چند وقت پیش از شما پرسیدیم – آیا کیفیت بلندگوی گوشی مهم است؟ نزدیک به 80 درصد از رای دهندگان گفتند بله – “کیفیت بلندگو برای من مهم است و می خواهم بلندگوهای تلفن بهتری در آینده داشته باشم”. فقط بیش از 15٪ از رای دهندگان گفتند که از صدای بلندگوهای تلفن در حال حاضر راضی هستند، در حالی که فقط حدود 5٪ گفتند کیفیت بلندگو برای آنها مهم نیست. اینها به هیچ وجه نتایج شگفت انگیزی نیستند. و در حالی که به طور عجیبی به نظر نمی رسد بسیاری از سازندگان تلفن بر روی بلندگوها و کیفیت صدا به طور کلی تمرکز کنند، هنوز هم برخی از تلفن های هوشمند مدرن وجود دارند که تجربه صوتی عالی را ارائه می دهند. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم …

گوشی هایی با بهترین بلندگوها در سال 2022

برای این فهرست، پرچم‌داران اخیر را در کنار هم آزمایش کرده‌ایم دیدن بشنوید که کدام یک به خصوص در بخش کیفیت صدا چشمگیر هستند. بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، ما برترین گوشی های هوشمند را با بهترین اسپیکرهایی که می توانید در حال حاضر تهیه کنید، به شما معرفی می کنیم.

گوشی‌هایی با بهترین کیفیت صدا، فهرست خلاصه:

  • Asus ROG Phone 5 – این جانور از یک تلفن بازی دارای بهترین بلندگوهای دوگانه در هر تلفنی در حال حاضر است، بلندترین و در صدای باس جلوتر است.
  • Google Pixel 6 Pro – Pixel 6 Pro صدایی هیجان‌انگیز، پرانرژی و کامل تولید می‌کند و رقبای اصلی را شکست می‌دهد.
  • اپل آیفون 13 پرو مکس – سری گوشی های آیفون 13 دارای وضوح صوتی عالی و باس خوبی هستند.
  • Xiaomi Mi 11 Ultra 5G – پرچمدار شیائومی وضوح صدای قابل توجهی دارد اما از نظر جداسازی استریو و باس عقب است.

سری ROG فون 5 ایسوس

همانطور که در ما گفتیم بررسی ایسوس ROG Phone 5 Ultimate، آن گوشی و دو نوع دیگر آن – Asus ROG Phone 5 Pro و ROG Phone 5 چنان صدای فوق‌العاده‌ای تولید می‌کند که حتی تبلت‌ها و برخی لپ‌تاپ‌ها را شرمنده می‌کند.

ROG Phone 5 دارای بلندگوهای دوگانه در جلو است، به این معنی که شما یک افکت استریوی واقعی و عریض دریافت می‌کنید و صدا دقیقاً به سمت صورت شما می‌آید، برخلاف آنچه می‌توانید از بلندگوی خاموشی که اکثر تلفن‌ها استفاده می‌کنند، انتظار داشته باشید. باس ROG Phone 5 حتی به صورت پیش‌فرض به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از اکثر تلفن‌ها وجود دارد، اما اگر از اکولایزر موسیقی داخلی گوشی استفاده کنید، می‌توانید سطح پایین‌تر را برای تجربه موسیقی و بازی تاثیرگذارتر افزایش دهید. . و به هر حال، برخلاف اکثر پرچمداران، این یکی دارای جک هدفون نیز می باشد.

ROG Phone 5 با اختلاف بیس، بلندی صدا و جداسازی استریو برنده است. تجلیل افتخاری نیز به سلف این گوشی – the Asus ROG Phone 3 که از نظر بازتولید صدا نیز از اکثر گوشی های پرچمدار جلوتر است، به طور مشابه دارای بلندگوهای دوگانه با قابلیت شلیک در جلو است.

گوگل پیکسل 6 پرو

گوگل در مورد کیفیت بلندگوی گوشی های هوشمند به این سو و آن سو عقب افتاده است. در حالی که پیکسل 5 با صدای خیره کننده هیچ کس را غافلگیر نمی کند، حتی اگر واضح و شایسته باشد، هر چه قدیمی تر باشد Pixel 4 XL در واقع بسیار چشمگیر بود و اکنون جدیدترین پرچمدار گوگل – 2021 Pixel 6 Pro در واقع از نظر صدا رقبای اصلی خود را شکست می دهد.

با شایستگی کسب دومین جایگاه برتر در این لیست، در حالی که ماژول دوربین امضای Pixel 6 Pro معمولاً خودنمایی می کند، ما نمی توانیم میزان صدای پر، جادار و تند صدای بلندگوهای آن را دست کم بگیریم.

مانند اکثر پرچمداران اصلی، Pixel 6 Pro در واقع از دو بلندگوی استریو مساوی استفاده نمی کند، بلکه از بلندگوی پایینی که با گوشی همراه است استفاده می کند، دومی عمدتاً از بلندگوها استفاده می کند. اما از آنجایی که گوگل توانسته است پیکسل 6 پرو را وادار به تولید چنین صدای وسیعی کند، واقعاً مهم نیست. آنچه مهم است این است که فیلم‌ها، موسیقی و بازی‌های پیکسل 6 پرو با صدای بلند و واضح پخش می‌شوند، جداسازی استریو قوی است، و در حالی که بیس با ROG Phone 5 بالا همتراز نیست، اما موجود و قوی است.

Apple iPhone 13 Pro / Max

درست مانند سری آیفون 12، همه گوشی‌های جدید سری آیفون 13 کیفیت صدای خوبی را ارائه می دهد، اما به دلیل اندازه آنها، آیفون 13 پرو مکس و صدای 13 Pro فقط کمی بهتر از پسرهای کوچکتر است. اپل در ارائه بلندگوهای بسیار بالاتر از میانگین در مک‌بوک‌ها، آی‌پدها و البته آیفون‌های خود ثابت قدم است، بنابراین جای تعجب نیست که ما یک گوشی اپل را در میان سه گوشی برتر اینجا داریم.

انتخاب اینکه پیکسل 6 پرو یا آیفون 13 پرو/مکس شایستگی رتبه دوم را داشته باشد در واقع کمی دشوار است، اما در نهایت، فکر می کنم اکثر مردم صدای “مهیج تر” و جادارتر پیکسل 6 پرو را به صدای باریک تر و باریک تر ترجیح می دهند. صدای خسته کننده ای که آیفون 13 پرو و ​​پرو مکس ارائه می کنند.

صدا در iPhone 13 Pro/Max ممکن است در فرکانس‌های بالاتر کمی ترسناک‌تر باشد، که باعث می‌شود برخی از نکات شفافیت را کم کنم، اما از طرفی، این آیفون‌ها تقریباً بیس قوی‌تر از Pixel 6 Pro ارائه می‌کنند. مانند همه گوشی‌های اینجا به‌جز ROG، آیفون 13 پرو/مکس از یک بلندگوی خاموش همراه با هدفون استفاده می‌کند تا جلوه استریوی خوبی ایجاد کند، و این هدفون شایسته اعتبار است، زیرا یکی از پر سر و صداترین و کامل‌ترین گوشی‌های من است. شنیده شد.

اگر از کاربران اپل هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید سری آیفون 13 در میان بهترین عملکردها در بخش صدا هستند، اگرچه ممکن است بخواهید از کوچکترین ها دوری کنید. آیفون 13 مینی، به دلیل اندازه آن، کمی از برادران بزرگتر خود عقب است.

شیائومی می 11 اولترا


مانند پیکسل بالا، این پرچمدار شیائومی دارای یک ماژول دوربین غول پیکر است که نشان می دهد، اما این بدان معنا نیست که کیفیت بلندگوی آن در زمان طراحی آن توسط شرکت مورد توجه قرار گرفته است. در Mi 11 Ultra صدای واضحی تولید می کند، البته با باس ضعیف و جداسازی استریو کمتر از ایده آل.

مانند اکثر پرچمداران، دوباره ما یک بلندگوی خاموش و یک گوشی داریم، اما این گوشی به اندازه کافی قدرتمند نیست که بتواند با بلندگوی اصلی هماهنگ باشد تا گوشی یک تجربه استریو را ارائه دهد. اما وجود دارد و رضایت بخش است. بسیار بالاتر از برخی دیگر از پرچمداران نام های بزرگ موجود است. صحبت از آن …

سری گلکسی اس 21 سامسونگ چطور؟

درست. ذکر ناموسی می رود به گلکسی اس 21 اولترا. توقع خیلی بیشتری ازش داشتم گوشی پرچمدار سامسونگ، به همین دلیل یکی از گوشی هایی است که برای اهداف این لیست آزمایش کردم. اما بلندگوهای گلکسی اس 21 اولترا وحشتناک هستند – بلندی ها گوش را سوراخ می کنند، باس وجود ندارد، و صدا کاملاً آرام تر از رقبا است. اگر به کیفیت صدای گوشی اهمیت می دهید، فعلاً از پرچمداران سامسونگ دوری کنید. در اینجا امیدواریم که غول کره ای در راه باشد سری گلکسی S22 صدایی را ارائه می دهد که در واقع با آنچه اپل و گوگل ارائه می دهند قابل مقایسه است.

اگر به کیفیت صدا اهمیت می دهم کدام تلفن را باید تهیه کنم؟

من به شدت توصیه می کنم ایسوس ROG Phone 5 یا ROG Phone 3. البته، اگر گوشی‌های بازی را جذاب نمی‌دانید، نمی‌توانید با هیچ یک از گوشی‌های دیگر این لیست اشتباه کنید. در حالی که بلندی صدا، صدای گسترده و باس ROG را ندارند، اما بیشتر آن‌ها همان وضوح و جدایی استریویی را ارائه می‌کنند که از یک پرچم‌دار مدرن انتظار دارید. با توجه به اینکه پرچمداران گران قیمت دیگری نیز وجود دارند که می توانند بسیار ناامید کننده باشند، قابل تقدیر است.





منبع