تور ارمنستان زمینی و هوایی بهترین قیمت زمستان 1400 کجارو

صنعت گردشگری یکی از راه‌های مهم تنوع بخشی به اقتصاد و کسب درآمدهای کلان برای این کشور محسوب می شود و لذا سرمایه‌گذاری‌های کلانی را در این حوزه انجام می‌دهد. ارمنستان برای بهبود کیفیت هتل‌ها و تبدیل کردن منابع طبیعی و فرهنگی به جاذبه‌های گردشگری تلاش‌های فراوانی در سال‌های اخیر انجام داده است. البته اگر شما دوست دارید به تنهایی از این شهر دیدن کنید نیز می‌توانید تور ارمنستان را انتخاب کرده و راهی سفری خاص و دلنشین شوید و از هوای بهاری این کشور زیبا لذت ببرید.

هتل قفقاز یکی دیگر از بهترین هتل‌های کشور ارمنستان است که از هتل‌‌های زیبای 5 ستاره در شهر ایروان بوده و قیمت آن نسبت به هتل‌‌های هم‌‌رده خود بسیار عالی و مناسب می‌باشد. جالب است بدانید که شما مسافران با اقامت در این هتل، حتی هزینه‌ای کم‌تر از اقامت در یک هتل 4 ستاره را پرداخت می‌کنید! یکی از دلایلی که این هتل را نسبت به سایر هتل‌‌ها محبوب‌تر می‌کند، موقعیت جغرافیایی آن است که میهمانان به دور از هیاهوی شهر و در کنار تپه‌ای سرسبز و بکر در بخش شمال غربی شهر اقامت خواهند داشت. راستی در این هتل دارای دورنمای جذابی از شهر و هوای دلچسب کوهستانی است. انتخاب این هتل به خصوص برای افرادی که با ماشین شخصی خود سفر می‌‌کنند بسیار ایده‌آل و لذت‌بخش است. اقامت مسئله مهم و تأثیرگذار دیگری است که برای تهیه تور ارمنستان ارزان باید به آن توجه کرد.

در پاییز و زمستان هوا سرد و برفی شده و تقریبا چهره شهر سفیدپوش می‌شود. خیر؛ درحال حاضر، برای سفر به ارمنستان نیازی به اخذ ویزای ارمنستان نخواهید داشت. حداکثر اجازه اقامت بدون ویزا در ارمنستان 90 روز است و گذرنامه شما در هنگام ورود به ارمنستان باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. همانگونه که گفته شد نرخ هتل های ارمنستان در طول سال متغیر است اما باتوجه به اینکه این کشور جز مقاصد نسبتا ارزان به شمار می رود هزینه هتل های ارمنستان بسیار مناسب می باشند. در سال های اخیر باتوجه به اینکه مسافران بین المللی زیادی به ارمنستان سفر کرده اند امنیت در این کشور به ثبات رسیده است.

یعنی هر حزب بر اساس تعداد آرا می‌تواند حق رای بدست آورد و در تصمیم گیری کشور شرکت کند. دره گل ها طبیعتی سرسبز و کوهستانی دارد و در ۵۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان، واقع در ارمنستان است. گل های زیبا این دره را احاطه کرده‌اند و در فصل زمستان با انبوهی از برف پوشیده می شوند.

تور ارمنستان 4 شب ایران ایرتور

اما راحت‌ترین راه برای رسیدن به فرودگاه ایروان استفاده از ایروتاکسی است. وقتی آفتاب گرم تابستانی از راه می‌رسد، دل آدم برای جایی سر سبز و خنک لک می‌زند. آب و درخت در هر جایی که باشند، محلی دیدنی برای گردش و استراحت به وجود می‌آورند. دریاچه سوان در 60 کیلومتری شمال شرق ایروان یکی از همان مکان‌های نوستالژیک و دیدنی است. ارامنه از دوران باستان تا اکنون قدر این محل زیبا و دیدنی را می‌دانند و برای آن ارزش بسیاری می‌گذارند؛ به همین علت چندین و چند کلیسا، صومعه و اماکن تاریخی در نزدیکی این دریاچه ساخته شده‌اند. سلام جناب سعیدی.خداوند را بی نهایت شکر که سفری که دوست داشتید رزرو شد و همه جوره رضایت شما جلب شده.

تور ارمنستان، جزو تورهای ارزان خارجی محسوب می‌شود که علت آن به موقعیت جغرافیایی خاص این کشور با ایران مربوط است. در واقع، وجود مرز مشترک بین این دو کشور باعث شده است که سفر به ارمنستان از طریق زمینی و هوایی امکان‌پذیر باشد. ضمن اینکه سفر به ارمنستان نیازی به ویزا ندارد و ازاین‌رو، تور ارمنستان یکی از تورهای محبوب بین گردشگران به حساب می‌آید. یکی از مزیت‌های تور ارمنستان علاوه بر زیبایی‌های طبیعی و تاریخی، نیاز نداشتن به ویزا است. در گذشته گردشگران ایرانی برای سفر به ارمنستان باید ویزا و روادید دریافت می‌کردند اما حالا کار بسیار ساده‌تر شده است.

البته گرمای هوا در این فصل از سال در ارمنستان، آزاردهنده نبوده و بسیار تور ارمنستان لحظه اخری گشت نامه مطبوع است. پاییز ارمنستان نیز به دلیل دمای معتدل و بارش‌های پراکنده، جلوه ویژه‌ای داشته، درختان به رنگ‌های طلایی، زرد، نارنجی و قرمز درآمده و باغ‌ها پر از میوه‌های تازه می‌شوند. قیمت تور ارمنستان بر اساس نرخ پروازهای داخلی و پروازهای خارجی تعیین می شود. تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به ارمنستان سفر میکنید تغییراتی در نرخ تور ارمنستان ایجاد می کند.

  • صنعت گردشگری یکی از راه‌های مهم تنوع بخشی به اقتصاد و کسب درآمدهای کلان برای این کشور محسوب می شود و لذا سرمایه‌گذاری‌های کلانی را در این حوزه انجام می‌دهد.
  • ارمنستان از جمله کشورهای خاورمیانه است که در شمال غربی ایران قرار دارد.
  • با این حال، بادمجان، بره و لواش (نان تخت) اجزای اصلی آن را تشکیل می دهند.
  • بهترین زمان برای سفر با تور ارمنستان با توجه به شرایط آب و هوایی فصل بهار و تابستان است.
  • گفته می شود صومعه خور ویراپ در قرن 11 میلادی در دشت آرارات بنا شده و در نزدیکی مرز ارمنستان و ترکیه قرار دارد.
  • بنابراین می ‌توانید تور لحظه آخری و ارزان ارمنستان را با قیمتی به مراتب پایین ‌تر از یک تور استاندارد، تهیه نمایید.
تور ارمنستان زمینی و هوایی بهترین قیمت زمستان 1400 کجارو

مسافران تورها هنگام ورود به فرودگاه و یا مرز زمینی ارمنستان، مهر ورود را دریافت می کنند. معمولا ارزانترین تورهای مسافرتی ارمنستان در اول هفته ها و زمانی که مناسبت خاصی نباشد خواهند بود. البته در مواقعی که مردم سفر کم می روند مثل زمان باز شدن مدارس، دانشگاه ها، زمان امتحانات، روزهای اول بعد از تعطیلات رسمی و یا فصل های سرد سال، در ارزانترین حالت رزرو تور ارمنستان ممکن خواهد بود. اقامت در بهترین هتل های ارمنستان همراه با صبحانه بخش دیگری از خدمات تور ارزان ارمنستان یا لاکچری شما می باشد که توسط کارشناسان تور فارا گشت برایت انجام می شود.

جغرافیای ارمنستان‌

گاسگاد که به هزارپله هم معروف است یکی از این جاذبه های دست ساز در سال های اخیر است . پارک دنیای آب ایروان هم برای علاقمندان به بازی های آبی بسیار جذاب خواهد بود و می توانید در تور ارمنستان از امکانات آن استفاده نمایید. تورهای زمینی به خاک ارمنستان هر روز و از شهر تهران به سمت این کشور حرکت می‌کنند. شما می‌توانید از 2 پایانه بیهقی و آزادی به این تورها دسترسی داشته باشید.

مزایای سفر به ارمنستان با اتوبوس