توصیه ۷ کشور درباره ممنوعیت سفر به ایران توریست‌ها می‌توانند از تظاهرات عکس بگیرند؟ خبرآنلاین-irantoursguide

توصیه ۷ کشور درباره ممنوعیت سفر به ایران توریست‌ها می‌توانند از تظاهرات عکس بگیرند؟ خبرآنلاین-irantoursguide

به گفته ی بومیان جزیره، در یکی از روزهای گرم تابستان در سال 1345، سازه ای عظیم الجثه را دیدندکه به گل نشسته و هیچ حرکتی نمی کند. این کشتی با اینکه قدمت تاریخی ندارد و گذشت زمان آن را فرسوده کرده اما ساحلجزیره کیش را زیبا کرده است. نه تنهاکشتی یونانیبلکه به تماشا نشستن خورشید هنگامی که به آرامی پشت آن و در آبهای نیلگونخلیج فارس غروب می کند خاطره ای فراموش نشدنی و جاودانه می سازد. درخشش نورخورشید با طیف رنگ های زرد، قرمز و نارنجی، تابلویی فوق العاده زیبا و خیال انگیزی پشتکشتی بوجود می آورد که نظیرش در جای دیگری پیدا نمی شود. مسجد جامع یزد یکی از خارق العاده ترین و منحصر به فردترین بناهای تاریخ ایران که توانسته است علاقه مندان بسیاری را شیفته و مجذوب خود کند.

بنابراين بهترين فصل بازديد از ايران به مقصد و هدف از بازديد شما از ايران وابسته است. اگر می خواهید همراه با فرزندان خود به ایران سفر کنید، نگران نباشید. طبیعت، غذا، معماری، مردم و سایر موارد در سفر به ايران نیز برای کودکان شگفت‌آور خواهد بود.

برایان لیب، مدیر گروه ایرانیان آمریکایی برای آزادی، به واشینگتن فری‌بیکن گفت در تهران زنان شجاع به خاطر نه گفتن به حجاب اجباری کشته می‌شوند. می توانید با خیال راحت از آب های لوله کشی موجود در پارک ها نیز بنوشید مگر اینکه روی آبخوری ها یا مکان های عمومی علامت غیر قابل آشامیدن نصب شده باشد. کشوری 4 فصل که در قسمت شمال غربی، زمستان های سرد با بارش برف سنگین و دمای زیر صفر درجه دارد.بهار و پاییز نسبتا معتدل هستند در این قسمت و درتابستان هوا گرم می باشد. در جنوب، زمستان ها معتدل و دلچسب وتابستان ها بسیار گرم به طوری که درجه حرارت در ماه مرداد “جولای” بالای 38 درجه نیز می رود و در بخش های صحرایی کشور به 50 درجه هم می رسد.

پیش از آن، آلمان، فرانسه، سوئد و هلند نیز از کشورهایی بودند که شهروندانشان توصیه کردند به ایران سفر نکنند. همچنین در بحبوحه اعتراضات در ایران، سازمان صداوسیما فیلمی از اعترافات اجباری دو شهروند فرانسوی را پخش کرد که جمهوری اسلامی آنان را به «تحریک آشوب» در ایران متهم کرده است. با شروع اعتراضات در ایران، مقام‌های جمهوری اسلامی با اعلام بازداشت شماری از اتباع خارجی، تلاش کردند که عوامل و دلایل این اعتراضات را به خارج از مرزهای ایران نسبت دهند. محسن حاجی‌سعید، رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری سراسر کشور، اعلام کرد در پی وقوع اعتراضات، کشورهای آلمان، اسپانیا، [آفریقای] جنوبی، برزیل و استرالیا تمامی تورهای گردشگری خود به‌ مقصد ایران را به ‌صورت کامل لغو کردند. مجموعه گنجعلی خان از دیدنی ترین آثار شهر کرماناست و درست مرکز قدیمی شهر کرمان قرار دارد. این مجموعه که دارای چند بنای مختلف است، یادگاری از دوران عهد صفوی است.میدان گنجعلی خان که مستطیل شکل است اطراف خود بناهایی زیبا دارد.

  • گردشگر باید متعهد به اقامت در مراکز اقامتی مجاز (دارای پروانه بهره‌برداری از وزارت گردشگری) شود.
  • به دستور رئیس جمهور صدور دوباره ویزای گردشگری ایران از پنجم آبان‌ماه ۱۴۰۰ آزاد شد، اما در حال حاضر، به مدت ۱۵ روز و با تصمیم ستاد ملی کرونا، متوقف شده است.
  • بعید است گردشگری به ایران برود و قصد سفر به اصفهان را نداشته باشد.
  • مهمترین نکاتی که در سفر به ایران به آنها نیاز دارید را در این صفحه می‌توانید بخوانید.
  • (ایرانی‌ها به جای استفاده از دستمال، از آب برای شست‌وشو استفاده می‌کنند).

یک اسکناس پنج یا ده هزار تومانی مبلغ مناسبی برای انعام دادن به شمار می‌رود. “ایالات متحده فاقد حضور فیزیکی یا دیپلماتیک در ایران است. کشور سوئیس به عنوان حافظ منافع ایالات متحده عمل می کند. این تارنما با هدف ارتقاء ارتباط و گفت و شنود میان مردم آمریکا و مردم ایران ایجاد شده است.” ایران از سوی بسیاری از مراجع، به عنوان یکی از محبوبترین مقاصد سفر در سال 2014 معرفی شده است. تنها می توانم این را به شما بگویم که امسال آغاز دوران بی پایان سرازیر شدن گردشگان خارجی به ایران است. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

رشد ۶.۹ درصدی گردشگری استان در آستانه تحقق ۱۰۰ درصدی

با اینکه شهری تاریخی نیست اما جاذبه های متفاوت و منحصر به فرد این شهر ارزش بازدید و تجربه کردن را دارند. شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه امام رضا مهم‌ترین قطب مذهبی این کشور است. همه ساله تعداد زیادی از زائران ایرانی و خارجی از کشورهای همسایه و مسلمان به این شهر سفر Persian Top Tour leaders می‌کنند. در اطراف حرم مطهر نیز بناهای متعددی، چون صحن مسجد گوهرشاد و … وجود دارد که از نظر کاشی کاری، معماری و هنرهای تزئینی از سازه‌های مذهبی اسلامی به‌شمار می‌روند. او معتقد است ادامه این رویه، بدون سامان‌دهی، وضعیت سفرهای داخلی و ورود گردشگران خارجی به ایران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

خصوصیات رفتاری خاص مردمان ایران زمین

از اماکن تاریخی به خوبی بازدید کنید و همیشه به یاد داشته باشید که هر لحظه را با دوربین عکاسی خود ثبت کنید. جدا از مردم خونگرم ایران مناظر طبیعی و اماکن تاریخی آن حس خوبی را به شما می دهد. مطمئنا هر گردشگر خارجی بعد از ترک ایران دلش به درد خواهد آمد و می خواهد بار دیگر به ایران سفر کند. زمانی که با یک ایرانی صحبت می کنید به راحتی مهربانی و خوب بودن را می توانید در چشمانشان بخوانید و زمانی که میزبان شما هستند هرکاری می کنند تا به شما خوش بگذرد. ایمیل های زیادی از سوی طرفداران خود مبنی بر به اشتراک گذاری خاطرات سفرش دریافت کرد. همین بهانه ای شد تا او بر آن شود تا نکاتی را درباره ی سفر به ایران بنویسد.

سعادت شهر

کافی است به محض پیاده شدن از هواپیمایتان، خود را به مرکز فروش سیمکارت تلفن همراه برسانید و با پرداخت هزینه بسیار مناسبی (کمتر از 15 دلار)، سیمکارت بخرید. به محض فعال کردن سیمکارت، دسترسی به اینترنت پرسرعت برای شما فراهم می‌شود و می‌توانید به کمک اپلیکیشن‌های صوتی و تصویری با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. همراه داشتن پاسپورت برای خریدن سیمکارت گردشگری لازم به نظر می‌رسد. دولت ایالات متحده قادر به ارائه خدمات اضطراری به شهروندان آمریکایی در ایران نیست. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (سی.دی.سی) به دلیل وضعیت کووید-۱۹ اطلاعیه هشدار سلامت سفر رده-۴ را برای ایران صادر کرده است که حاکی از میزان بسیار بالای موارد ابتلای به کووید-۱۹ در این کشور می باشد.

بعید است گردشگری به ایران برود و قصد سفر به اصفهان را نداشته باشد. از اتوبوس‌های VIP گرفته که با هزینه ۴۰ هزار تومان و حدودا ۵ ساعته شما را از پایانه بیهقی به ترمینال کافه اصفهان می رسانند تا پروازهای یک ساعته که برای هر نفر حدودا ۳۰۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت. اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان قصد دارد برای مسافران تجاری که قصد سفر به ایران را دارند، برای اقامت امن و سالم طی دوران بحران کرونا ارائه خدماتی ویژه ارائه دهد. در مورد عراق نیز باید گفت که مرزهای زمینی عراق تازه در چند روز گذشته بازگشایی شده و تا پیش ار این تنها سفرهای هوایی بین دو کشور امکان‌‌پذیر بود.

ممنوعیت سفر از ۱۲ کشور و محدودیت‌‌های جاری برای ورود اتباع همه کشورهای خارجی در حالی اعمال می‌شوند که سفر مسافران ایرانی به کشورهای منطقه از جمله ترکیه ادامه دارد و تنها در ماه سپتامبر ۱۰۵ هزار و ۹۵۶ گردشگر ایرانی به استانبول سفر کرده‌اند. برخلاف تبليغات منفي در مورد ايران، كشور ايران یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه‌ي خاورميانه براي گردشگران و توريست‌ها است. بسیاری از مسافران و گردشگر بعد از سفر به ايران اعلام كرده‌اند، سفر به ایران بسیار امن‌تر از سفر به اروپا است. با اين وجود در ايران نيز مثل همه‌ي كشورهاي دنيا خلاف و سرقت نيز است. برای پرداخت هزینه‌های عمده سفر مانند کرایه محل اقامتتان و یا تاکسی که قرار است شما را از فرودگاه به هتل برساند، می‌توانید از یورو، پوند یا دلار استفاده کنید.