جدیدترین لپ‌تاپ‌های ZenBook ایسوس کوچک‌تر و سخت‌تر از همیشه هستند

عمر باتری ادعا شده نیز عالی است، 14 ساعت برای ZenBook 13 و 14، یا 16 ساعت برای ZenBook 15. در اینجا هیچ افشاگری شگفت‌انگیزی نخواهید یافت، اما شاید این چیزی نباشد که به دنبال یک لپ‌تاپ جدید قابل اعتماد هستید.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/145522-asus-s-latest-zenbook-laptops-are-smaller-and-tougher-than-ever/

برخی از انواع ZenBook 13 و 14 ایسوس دارای یک پد لمسی با یک پد نور NUM در زیر آن هستند تا کمبود آن در خود کیبورد جبران شود. هر سه خانواده لپ‌تاپ نیز مطابق با مشخصات نظامی MIL-STD-810G آزمایش شده‌اند.

ویدیوی روز جیبی
جدا از این بخش ها، ZenBook 13، 14 و 15 جدید دارای مجموعه ای از مشخصات معمولی است. پردازنده‌هایی تا نسل Core i7 Whiskey Lake، رم تا 16 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی تمام SSD را خواهید دید.

ایسوس نسخه‌های جدید لپ‌تاپ‌های 13، 14 و 15 اینچی ZenBook خود را در IFA 2018 با قاب‌های مشخصات نظامی و نمایشگر NanoEdge به نمایش گذاشت.


ZenBook 13 و 14 کوچکتر دارای گرافیک GeForce MX150 در تنظیمات خاصی هستند و ZenBook 15 را می توان با GeForce GTX 1050 Max-Q که بسیار قدرتمندتر است، ارتقا داد. ایسوس هیچ کانکتور قدیمی قابل اعتمادی را نیز دور انداخته است. همه با یک USB با اندازه کامل، یک HDMI و یک کارت خوان microSD یا SD و همچنین یک پورت USB-C ارائه می شوند.

لپ‌تاپ‌های استاندارد ZenBook ایسوس، لپ‌تاپ‌های قابل اعتماد و با قیمت مناسبی هستند که معمولاً به راحتی توصیه می‌شوند. امسال، به غیر از چند مورد اضافی قابل توجه، بیشتر اصلاحاتی دریافت می کنیم.

هر سه دوربین مادون قرمز نیز دارند که برای باز کردن قفل ویندوز مطمئن حتی در شرایط تاریک تر.

اصلاح اصلی طراحی ایسوس در نمایشگرهای NanoEdge ZenBooks است. این نشان می دهد که اکنون صفحه نمایش 92 تا 95 درصد از لپ تاپ جلویی را پر می کند که همچنین کل ردپای را کاهش می دهد.

این بدان معنی است که آنها می توانند در برابر درجه حرارت و رطوبت شدید مقاومت کنند و می توانند سقوط را تحمل کنند. این دقیقاً همان انعطاف‌پذیری است که از یک لپ‌تاپ فلزی کوچک انتظار ندارید.