جدیدترین مدل های کناف سقف و کاربرد آنها ساختمانچی

سپس فاصله موجود بین صفحات کناف بورسیله توری های بتونه درزگیری پر می شود و سطوح یکپارچه ای را تشکیل کی دهند. بعد از این مرحله می توان سقف یا دیوار کناف را رنگ و یا کاغذ نمود. سقف کاذب کناف، سازه‌ای متفاوت از سایر ملات ساختمانی است که برای طراحی و دکوراسیون سقف به کار می‌رود.

پنل سقف کاذب را می توان با گچ، چوب، فلز، پی وی سی، شیشه، کامپوزیت و یا ترکیبی از این مصالح اجرا نمود. وظیفه اصلی سقف حفاظت فضای داخلی در مقابل حرارت و برودت، باد و باران می باشد. سقف همچنین وظیفه جدا سازی طبقات مختلف را در سازه های چند طبقه بر عهده دارد. در صنعت ساختمان برای اجرای سقف روش های گوناگون و متفاوتی وجود دارد که از موقعیت جغرافیایی سازه، شرایط آب و هوایی و مصالح موجود تاثیر می پذیرد. سقف نیازیت، طاق ضربی، کامپوزیت، دال بتنی، کامپوزیت، کرومیت، تیرچه و بلوک، متال دک و یوبوت از انواع روش های اجرای سقف هستند. همچنین نوع دیگری از کناف وجود دارد که به آن دیوارهای جدا کننده کناف می گویند، خاصیت این صفحات گچی پارتیشن بندی داخل ساختمان است و معمولا در دیوار های اتاق به کار می رود.

هر کدام را با توجه به طرحی که انتخاب می گردد، اجرا می نمایند. طراحی و دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین عوامل در زیباسازی فضای داخلی است. از این رو سازه کناف سقفی یک عنصر مهم در طراحی دکوراسیون داخلی است که مصالح اصلی را می پوشاند. برای طراحی و تزیین سقف پذیرایی، یکی از مسائل مهمی که باید در نظر گرفت؛ لذت بردن از آن طی سالیان بعد است. در این مواقع باید طرحی را انتخاب کرد که یک یا چند سال بعد، که به صورت مداوم در معرض دید اعضای خانواده است، خسته کننده و شلوغ به نظر نیاید و همچنان زیبایی و جذابیت خود را داشته باشد. به همین دلیل بهترین انتخاب برای سقف کناف پذیرایی، مدل هایی ساده تر است.

انواع سقف کاذب کدام هستند؟

ابزار مورد نیاز برای کناف کاری سقف و اعمال مراحل کناف کاری برای رسیدن به یک سقف کاذب کناف مناسب شامل اجرای کناف سقف موارد زیر است. سوال کناف چیست و چه کاربردی دارد؟با ورود این سازه به عرصه دکوراسیون داخلی و انواع ساختار‌های سقف بسیار مطرح است. کناف سقف و موارد استفاده از آن در سقف و دیگر قسمت‌های منزل با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف جایگاه ویژه‌ای در ساخت و ساز و تغییر دکوراسیون داخلی پیدا کرده است. اجرا سقف کناف پروژه های بزرگ از متراژ بالاتر از 1000 متر مربع به هر دو صورت اجرتی و با جنس طبق تعرفه و شابلون کناف ایران محاسبه میشود. همچنین طریقه پرداخت کارفرما با تائید صورت وضعیت توافق شده کارفرما و گروه ساختمانی سیمرغ و مطابق با قیمت درج شده در قرارداد و به صورت هفتگی یا ماهانه انجام میشود.

در این مواقع، انتخاب مدل کناف مناسب، کمی مشکل است و باعث سردرگمی می شود. به طور کلی توجه به این نکته که کدام قسمت خانه نیاز به استفاده از سقف کناف دارد نیز یکی از مسائلی است افراد در هنگام اجرا کناف با آن مواجه می شوند. انتخاب طرح دلخواه سقف کناف، مصالح مورد نیاز و انتخاب یک شرکت مناسب و با تجربه برای اجرا سقف کاذب کناف به صورت حرفه ای از نکاتی است که در هنگام اجرا باید به ان توجه کنیم. برای دکوراسیون های ساده بهتر است از مدل کناف سقف ساده استفاده کرد. کناف سقف ساده در تمامی اتاق های خانه همچون پذیرایی، آشپزخانه و … قابل پیاده سازی است.

این مشکلات شامل خرابی سقف در طول زمان و مشکلات مالی با پیمانکار می‌باشد. کناف سقف را در اتاق نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب ها، حمام و سرویس بهداشتی می توان بکار برد. به دلیل اهمیت زیبایی بر کاربری از کناف سقف یکپارچه استفاده می شود که نصب سریع و راحتی هم دارد. در حمام و سرویس بهداشتی استفاده از پانل های مقاوم در برابر آب و در دیگر اتاق ها از پانل های مقاوم در برابر رطوبت و حریق استفاده می شود. اگر مشتری درخواست عایق صدا هم داشته باشد زیر پانل ها از عایق صدا هم استفاده می شود. چون فضای پذیرایی را تحت تاثیر خود قرار می دهند و باقی دکوراسیون شما به چشم نمی آید.

جدیدترین مدل های کناف سقف و کاربرد آنها ساختمانچی

لاین نور خطی از جدیدترین متد نورپردازی ساختمان است و به سقف مغازه جذابیت بسیار زیادی میبخشد. لازم به ذکر است که پروفیل گذاری سقف باید به گونه ای باشد که فضا برای اجرای لاین نور کناف داشته باشد در غیر اینصورت ریل لاین نور به سازه F کناف سقف گیر خواهد کرد. از کنافکاری که تجربه در اجرای لاین نور خطی را دارد باید در این زمبنه استفاده کنید. برای اجرای لاین نور خطی سقف کناف از طریق واتساپ ما در تماس باشید. محصولات کناف معایبی هم دارد که در مقابل مزایای بیشمار آن قابل چشم پوشی هستند. سرعت بالا و هزینه کمتر اجرای کناف مزایای اصلی سقف و دیوار کاذب کناف است.

بله، در سقف‌هایی که ارتفاع بلند دارد مانند سقف شیروانی از زیرسازی تیپ A ‌و زیرسازی حمال خور با آویز بلند استفاده می‌شود به همین دلیل قیمت نصب ۰/۲۰ درصد بالاتر است . برای ایجاد محیطی دلنشین و زیبا می‌توانید بر روی تیم حرفه‌ای،خلاق و متبحر کیان دکور حساب کنید. برای آشنایی با هزینه های جانبی نصب کناف به جدول زیر توجه نمایید.

  • سقف های کاذب کناف در مقایسه با دیگر سقف های کاذب از نظر وزنی سبک تر هستند و هیچ بار اضافه بر ساختمان وارد نمی کنند.
  • سپس به فاصله ۶۰ سانتیمتر داخل رانر نصب شده پروفیل های استاد را قرار میدهیم و در نهایت پانل را از دو طرف به پروفیل استاد پیچ میکنیم.
  • پانل کناف دارای هسته گچی و سطح و لبه‌ طولی آن با ورق گالوانیزه مخصوص نوار شده است.

هم چنین از آنجایی که این سقف از ویژگی ای به نام رنگ پذیری بهره می برد، شما می توانید به دیگر وسیله های خانه نیز نگاهی بیندازید و رنگ آمیزی را متناسب با آن رو به جلو ببرید. در این حالت، فضای پذیرایی شما کوچکتر به نظر می آِید، بنابراین برای انتخاب طرح کناف سقف محدودیت دارید. در این حالت، باید از مدل های خیلی ساده و مربع یا مستطیلی ( اصطلاحا کناف دورباکس) یا از مدل های کناف خطی و ساده در حاشیه سقف، استفاده کنید. امروزه دکوراسیون کناف، یکی از پرطرفدار ترین و پرتقاضا ترین سبک دکوراسیون می باشد. علاوه بر خصوصیات منحصر به فرد کناف که دست تیم اجرای کناف را باز گذاشته است. در این قسمت نمونه کارهای زیبایی از طراحی کناف سقف مشاهده می کنید.

نمونه‌ای از سقف کاذب کناف در دو سقف متفاوت قابل مشاهده است. کاربرد کناف در سقف کاذب و دیگر قسمت‌های ساختمان با سرعت اجرای بالا و راحتی انجام کار همراه است. همچنین نورپردازی دکور کناف میتواند زیبایی آن را چند برابر کند. در نورپردازی دکور کناف که قرار است مجسمه قرار داده شود معمولاً از نورپردازی نقطه ای و در نورپردازی دکور کناف پشت تلویزیون یا اصطلاحاً دکور کناف تی وی ست از نورپردازی خطی استفاده میشود.

فوت کوزه گری برای سقف کناف