حضور و غیاب تشخیص چهره UFace202 دنیای پردازش | مجله حضور و غیاب

حضور و غیاب تشخیص چهره UFace202 دنیای پردازش | مجله حضور و غیاب باتری پشتیبان این امکان را برای کاربران فراهم می‌کنند تا بتوانند از این دستگاه‌ها به صورت پرتابل و قابل حمل استفاده نمایند. در شرایط کنونی به دلیل همه گیری بیماری کووید 19 الگوریتم های جدیدی برای دستگاه تعریف شده است که قابلیت شناسایی و احراز هویت افراد با ماسک را فراهم کرده است که این یک گام بزرگ در راستای استفاده از این تکنولوژی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر وارد وب سایت نرم افزار آپولو شوید. افق فرا ویژن با داشتن بیشترین گارانتی در ایران و همچنین خدمات پس از فروش پشتیبانی که همیشه جزء سیاست های کاری شرکت محسوب شده است. پس با این توصیف مشخص می شود که خریددستگاه ثبت ورود خروجخوب واجب برای هر شرکت است.

بعد از مراحل تصویر‌برداری از چهره شما، دیگر چهره ی شما در دستگاه حضور و غیاب موردنظر ثبت شده است.بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره دارای بانک اطلاعاتی هستند.در بانک اطلاعات دستگاه‌های حضور و غیاب،تمام تصاویر کارمندان در آن ذخیره می‌شود. این بانک زمانی از اطلاعات خود استفاده می‌کند که شما در مقابل آن قرار گرفته باشید. کار دستگاه حضور و غیاب فقط ثبت زمان و کنترل تردد افراد بوده و وظیفه ی اصلی محاسبات حضور و غیاب و حقوق و دستمزد پرسنل به عهده ی نرم افزار به همین دلیل گروه نرم افزاری ویسمن بعنوان زیرمجموعه مهرکیا همواره در کنارتان است و تمامی نیازهای نرم افزاری شما را برآورده می کند. با خرید دستگاه حضور و غیاب با خیالت راحت از نرم افزار نسخه پایه ویسمن و یک سال پشتیبانی آن بصورت رایگان استفاده کنید و نگرانی پیدا کردن نرم افزار را نداشته باشید. قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره بستگی به برند، مدل دستگاه و امکانات آن دارد.

  • در ادامه این مقاله، اطلاعات جامعی درباره دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره و مزایای خرید این دستگاه برای مجموعه‌های مختلف ذکر می‌کنیم.
  • در برخی از این دستگاه‌های پیشرفته، از تکنولوژی ایجاد تصاویر چهره سه‌بعدی و اشعه مادون قرمز هم استفاده می‌شود که خطا را در آن‌ها به صفر می‌رساند.
  • پیچیدگی کاربری و راه اندازی در محصولات موجود مارا بر این داشت مجموعه ای جدید با تکیه بر تجربه و دانش همکاران خود در زمینه کنترل تردد و امنیت پدید آوریم تا تحولی نوین در ارائه محصولات کاربردی منطبق با درخواست شما مشتریان عزیز تولید نماییم .
  • پس لطفا اینقدر حساسیت در خرید سخت افزار ورود و خروج نداشته باشید، چیزی که بسیار اهمیت دارد و شما باید از مشاوران بخواهید که به شما توضیح دهند و خودتان نیز در این مورد تحقیق کنید، نرم افزار حضور و غیاباست.
  • در طــراحی این ساعت ها سـعی گردیده است نیـاز طیف وسـیع تری از مشتریان در نظر گرفته شود؛ توجه به هـمین نیـازها است که مدل های متنوع ST-Elite طراحی و ارائه شده است.

همه دستگاه کارت زن فقط کارشان ثبت ورود و خروج هست و تقریبا 90 درصد سیستم ورود و خروج شبیه به هم هستند. افق فرا ویژن راندمان کاری خود را افزایش داده و با کنترل تردد دقیق پرسنل خود و صرفه جویی در هزینه‌ها، مدیریتی هوشمند را برای مجموعه خود به ارمغان بیاورید. در حالت کلی، این دستگاه با استفاده از ویژگی‌های بیومتریک چهره افراد مختلف، تجزیه و تحلیل صورت آن‌ها را انجام می‌دهد و در صورت مطابقت با داده‌های از قبل ذخیره‌شده، اجازه ورود و ثبت تردد به افراد در مکان‌های مختلف داده می‌شود.

دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره

استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره موجب صرفه جویی در هزینه های سازمانی می شود. و به علت ذخیره الکترونیکی به جای کاغذی بودن سیستم حس خوبی را در بین کارمندان سازمان ایجاد می کند. هنگامی که بیماری هایی مانند سرماخوردگی و یا ویروس های خطرناکی همچون کرونا ویروس در بین کارکنان گسترش یابد.

زیرا ذخیره کردن تصاویر با فرمت‌های متفاوت و تبدیل کردن آن‌ها به الگوریتم، به فضای بیشتری نیاز دارد. از بین ۱۵۰٫۰۰۰ الگوی عکس در حافظه خود می‌تواند کمتر از ۱ ثانیه چهره موردنظر را تشخیص دهد. امکان ذخیره یک میلیون چهره یا اثر انگشت در حافظه خود که این مورد برای کسانی خوشحال‌کننده است که دارای کارمندان زیادی در شرکت خود هستند.

دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره UF100