خانه هوشمند فروش تجهیزات smart home و هوشمند سازی ساختمان-خانه هوشمند آکو

خانه هوشمند فروش تجهیزات smart home و هوشمند سازی ساختمان-خانه هوشمند آکو

با توجه به تیمی که برای این کار انتخاب می کنید و نیز تجهیزات و دستگاه هایی که تهیه می نمایید، هزینه هوشمند سازی خانه در تهران خانه هوشمند متغیر خواهد بود. با این حال سپردن این فرآیند به مجموعه کارن، تضمین کننده کیفیت و ارزان بودن قیمت خواهد بود. این بدان معنی است که اگر منزل شما ویلایی باشد، مسلماً هزینه هوشمند سازی نیز به نسبت یک آپارتمان مسکونی بالاتر است. در منازل ویلایی سیستم آبیاری هوشمند، پارکینگ، مراکز تفریحی و … نیز بدان افزوده می‌شود که چنین تجهیزات در آپارتمان‌ها کارایی چندانی ندارند. معمولا شرکت‌ خانه های هوشمند تهران مثل هر استان دیگری، فروشگاه تجهیزات خانه هوشمند نیز دارتد. به عنوان مثال ممکن است شما بخواهید سیستم روشنایی خانه خود را هوشمند کنید یا آشپزخانه هوشمند داشته باشید، این شرکت‌ها با توجه به بودجه و نیازهایی که شما دارید، این تجهیزات را به شما عرضه می‌کنند.

  • با داشتن خانه هوشمند می‌توانید از تمام نقاط دنیا به خانه خود متصل شوید و آن را کنترل کنید.
  • درواقع شرکتی شایستگی دریافت چنین نمایندگی مهمی را دارد که به ویژگی‌های شایان‌ذکری مزین باشد.
  • تنوع بالای محصولات و امکان پیاده سازی هوشمند سازی منازل مسکونی با بودجه های مختلف.
  • خروج از منزل برای اعضاء خانواده با کمترین زمان فراهم شده و دمای خانه براساس نوع خروج تان برای بازگشت شما مناسب خواهد ماند.
  • زمانی که می خواهید سرمایش و گرمایش را کنترل کنید و یا روشنایی ها و یا حتی برای بررسی میزان اکسیژن استخر و جکوزی، این خانه به صورت هوشمند این کارها را انجام می دهد تا شما آرامش و امنیت را تجربه کنید.

با داشتن خانه هوشمند می‌توانید از تمام نقاط دنیا به خانه خود متصل شوید و آن را کنترل کنید. با توجه به فضای تکنولوژی محور راهکارها استفاده ار المان های گرافیکی به صورتی انجام شد تا القا کننده این فضا باشد و لوگوی جدید این مجموعه که توسط تیم گرافیکی SmartCatalogt بازنگری و باز طراحی شده بود، توانست در این فضا آزمایش خود را به خوبی پس بدهد. کاتالوگ هوشمند دیجیتال Tehran BMS، کاتالوگی بود که نه تماماٌ محصول محور بود و نه تماماٌ خدمات محور. ساختارها و امکانات پیچیده‌ ی این شرکت می بایست به مخاطب ارائه می شد، یکی از چالش ها اولیه این سفارش همین موضوع بود و باعث پیچیدگی درختواره معرفی آن می شد. تمامی این موارد باعث شده است برند TIS در زمینه تکنولوژی هوشمند جز پیشگامان و انتخاب برتر مشتریان این حوزه شده است.

هوشمندسازی علاوه بر مستاجران به مالکین هم کمک می‌کند تا علاوه بر اینکه با این کار ارزش خانه‌شان را بالا ببرند، عمر ساختمانشان را نیز افزایش دهند. شرکت های هوشمند سازی مانند تپ لایف این امکان را در یک اپلیکیشن تماماً فارسی و یکپارچه ارائه می‌دهد. در نتیجه نیازی نیست برای هر یک از بخش‌ها یک برنامه در تلفن همراه خود داشته باشید. یکی از مواردی که باعث قدرتمند شدن خانه های هوشمند می‌شود، سناریوهای هوشمند هستند. به عنوان مثال ممکن است زمان بیدار شدن قهوه‌جوش را روشن کنید، پرده‌ها را باز کنید، چراغ‌ها را روشن کرده و سیستم دزدگیر را غیرفعال کنید.

این کاتالوگ تک زبانه درباره ی مزیت های استفاده از فرآیند هوشمندسازی به مخاطبان خود اطلاعات می داد و این موضوع باعث انتخاب هایی خاص در سر فصل های آن می شد. بدون شک خانه‌های هوشمند یکی از مهمترین بخش‌های آینده زندگی انسان خواهد بود که در روزگاران نه چندان دور به صورت همه گیر در تمام منزل‌ها اجرا خواهد شد. خانه‌‌های هوشمند در مقایسه با دیگر خانه‌‌های معمولی، امن تر، راحت تر و با کیفیت تر هست. این خانه‌ها شرایط زندگی را برای افراد معلول و سالمند بسیار ارتقا می‌دهد، همچنین به کسانی که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند بسیار کمک می‌کند. اتوماسیون کردن خانه این امکان می‌دهد که فقط با نصب یک برنامه بر روی گوشی موبایل، تک تک اعضا خانواده بتوانند سناریو‌های متفاوتی با توجه به علایق و نیاز‌های خود تعریف کنند.

بدین ترتیب آسایشی قابل‌لمس هدیه کسانی است که منزل خود را هرچه سریع‌تر در تیررس شعاع‌های هوشمند سازی قرار داده‌اند. برای سفارش خانه هوشمند خود ما تماس بگیرید و یا فرم پیش سفارش هوشمندسازی موجود در پایین صفحه را تکمیل کنید. کلید های مدرن کنترل خانه هوشمند جایگزین کلید های سنتی در خانه هوشمند شما می شوند. چیزی که در خانۀ هوشمند وجود دارد و آن را از یک خانه معمولی متمایز می‌کند، “مغز” آن است. هوشمندسازی برای شما امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید با تلفن همراه از هر کجای دنیا خانه را ببینید و بخش‌های مختلف آن را کنترل کنید. کافی است یک سناریو تعریف کرده و رأس ساعت خاصی، خود خانه موارد بالا را انجام می‌دهد.

تجهیزات تابلویی هوشمند

در ادامه قسمت های مختلف پکیج هوشمند سازی خانه مورد بررسی قرار می گیرد. در این مرحله بر اساس محصولات انتخاب شده توسط کارفرما و پیش بینی یکسری امکانات خانه هوشمند در آینده ، لوله گذاری و سیم کشی پروژه با نظارت کارشناس فنی شرکت پلان انجام می شود. البته که در ادامه بیشتر در مورد این فناوری مورد توجه و نوین صحبت خواهد شد اما بدانید که این تکنولوژی بسیار کاربردی به ایران نیز رسیده و بسیاری از شرکت‌ها اقدام به پیاده‌سازی خانه هوشمند در تهران و سایر شهرستان‌ها می‌کنند.

نظارت هوشمند

بنابراین شما عزیزان می توانید بهترین محصولات را با کمترین قیمت از مجموعه آریا ایمن تهیه فرمائید. بعلاوه اگر وسیله های خانه هوشمند آسانه به شبکه محلی متصل باشند ، میتوانید با اتصال به همان شبکه و با استفاده از اپلیکیشن بدون نیاز به اینترنت آنها را کنترل کنید. به طور کلی شما می توانید سناریوهای مختلفی شامل روشن و خاموش کردن سیستم های روشنایی، روشن و خاموش کردن اسپیلت و هر سناریویی که مد نظرتان است را درتاچ پنل هوشمند تنظیم نمایید. در شکل زیر می توانید هوشمند سازی کولر را در منزل SMART خود مشاهده نمایید. در صورت استفاده از این سیستم می توان به استانداردهایی از جمله KNX ،EIB ،BACnet ،LON و S-BUS و غیره اشاره کرد.

کلیه لوازم دارای حافظه داخلی بوده و تنظیمات و سناریو ها در داخل وسیله ها ذخیره میشوند. این امر باعث عملکرد دقیق و بدون مشکل در هنگام قطع برق و اینترنت میگردد. با هوشمند کردن محیط زندگی و کار، آسایش را برای خود و دیگران تضمین خواهید کرد. در منزل یا محل کار با هوشمند سازی لوازمی از قبیل روشنایی ، سرمایش و گرمایش ، سیستمهای صوتی و تصویری و … همزمان از چندین مزایا بهره مند خواهید شد. در این روش، سنسورها اطلاعات را به یک مرکز کنترل یا همان قلب سیستم هوشمند ارسال می کنند. در آنجا این اطلاعات مورد تحلیل قرار می گیرد و فرمان لازم به دستگاه های مختلف داده می شود و باعث می شوند جریان برق قطع و وصل شود.

پروژه هوشمندسازی ویلا مسکونی – زردبند لواسان

با فعال کردن آن روی گوشی موبایل هر روز صبح این امکانات برای شما فراهم شود. سناریوی پیشنهادی بعدی سناریوی سفر است که می تواند با مراحل بستن شیر اصلی آب، بستن شیر گاز، فعال کردن سیستم امنیتی، فعال کردن قفل های درب ها، خاموشی تمام سیستم های روشنایی و صوتی و تصویری و هر المان دیگری که مد نظر شما است همراه باشد. خانه هوشمند یا Smart Home به خانه ای اطلاق می گردد که کلیه تجهیزات آن به صورت یکپارچه و هوشمند کنترل می شود. در خانه هوشمند از تجهیزات سخت افزاری هوشمندسازی ساختمان شامل ماژول های هوشمند، انواع سنسورهای حرکتی، دما، رطوبت، کلید های لمسی هوشمند، آیفون هوشمند، تاچ پنل های هوشمند و نرم افزارهای هوشمند موبایل استفاده می گردد. غالباً در خانه هوشمند ، اجزا و لوازم برقی توسط یک دستگاه مرکزی کنترل میشوند و طبق برنامه ها و سناریوهایی که به آنها داده میشود عمل می کنند.